SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Po jarných prázdninách sa v Bratislave tvorili kolóny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

To je daň za pohodlnosť ... 70% áut je s posádkou v počte 1 ks - väčšinou vodič :)
 

 

...väčšinou vodič a v ojedinelých prípadoch sa vezie iba spolujazdec :D
 

 

Chyba nejaka regulacia, uz sa to davno vymklo kontrole ako aj parkovanie kde kade po meste. Socializmus nikdy fungovat nebude a ked su taky ktorym vadi autobus, vlak, nech si priplatia za komfort na cestach ;).
 

 

Hovori sa tomu spotrebna dan a uplatnuje sa na palivach... Sme skratka priliz bohati. Aj ked sa to tazko cita, je to proste tak.
 

 

Spotrebná daň nijako nereguluje parkujúce autá. Dlhodobo parkujúce auto netankuje, takže spotrebná daň je nulová. Ale má pekných pár metrov verejného priestoru zadarmo.
 

 

Presne tak, nie je normalne aby sa do miest hrnuli desattisice aut a kazde si narokovalo miesto na parkovanie, idealne zadarmo a pod oknami kancelarie.
Chce to system predmestskej dopravy na kolajniciach, zachytne parkoviska pre ludi z okolia a parkovacie domy pri administrativnych centrach (platene).
Dopravna politika ma smerovat k cielu auta z mesta vystvat, nie lakat.
 

 

Vela ludi uz cestuje vlakmi (kto moze) a nevedia sa do nich casto vobec dostat, su prepchate .. tolko k zvladnutiu MHD a alternativnej dopravy v BA.
 

 

ani sa nesnazia presadnut na MHD. vidiet to na parkoviskach vo vrakuni. radsej sa tlacia na gaagrinovej a trepu sa do centra.
 

vy ste asi odbornik na dopravu

posielam rok stary clanok......na konci sa pise: " RegioJet v súčasnosti prepravuje na tejto trase približne 2,7 až 3 milióny cestujúcich. Pred príchodom súkromného dopravcu na túto trať využívalo spoje na trase približne 790.000 cestujúcich ročne".....

https://ekonomika.sme.sk/c/207...
 

 

nechapem preco sem mixujete vlaky. tu sa hovori o nahradeni aut bezplatnou MHD smerom od juhovychodu. rok stary clanok ma nezaujima.tie cisla nie su aktualne lebo konecne zacina jancura dodrziavat radenie suprav a neposiela 1x desiro na vlak v spicke.
 

Parkovisko pre cintorinom vrakuna

JE totalny FAIL.
1. ziaden relevantny prieskum iba zbozne prianie sposobilo ze sa minulo kopec penazi na nic.
2. pre koho bolo urcene? Aka je motivacia toho kto dojde po parkovisko autom aby presadol na MHD ?

ukazuje sa ze pre Bratislavcanov ktorí byvaju mimo hranic Bratislavy (ano aj to su Bratislavcania - ciara nic neznamena) nema zmysel pre usetrenie mozno 10 minut prist o pohodlie auta, dostat nejaku chorobu v MHD popripade oboje,
Takze pokial neojde o standrdne riesenie P R parkovisko takyto hybrid nema zmysel.
Ako sa ukazuje aj pruhy kde nemaju co hladat osobne auta sa postupne vymazavaju, co dava zmysel nakolko su prazdne a zabranuju plynulosti doprave.
Najvacsi problem je na Bajkalskej kde ostal realny BUS pruh,
Tam kde sa vlastne opacne - vyhradil lavy pruh len pre osobnu dopravu tam kolaps nenastal v takom rozsahu ako sa ocakavalo.
 

 

nie. to je dan za to ze nemame jasne pravidla parkovania.
 

 

Co ti je na pravidlach parkovania nejasne?
 

 

som sa pobavil
 

 

ze nie su pravidla a kazdy si parkuje kde chce. A do mesta sa valia tisciky aut denne a kazdy chce zaparkovat zadarmo. Spoplatnenie parkovania, rezidencne parkovanie, parkobvanie len na vyhradenych miestach odradi minimalne 20% vodicov, aby sem choodili.
Zakaz vjazdu dizlom v zmysle emisnych limitov. dalsich 10%.
Na zaciatok by stacilo.
 

 

Nie su pravidla? Ty nevies, kde a za akych okolnosti mozes parkovat?
 

 

Spresnim. Sú tu pravidla na úrovni krajín tretieho sveta. Tebe asi vyhovujú. Pre teba je auto asi tiež status.
 

 

Tak nestazujem sa, kedze aj doma, aj v praci mam vyhradene parkovacie miesto.
 

 

al e tu sa jedna o prilev aut do mesta. kto nema vyhradene miesto, parkuje jak v Bangladesi.
 

 

To ale nie je problem pravidiel, ale ich (ne)dodrziavania a kontroly.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto