Chyba nejaka regulacia, uz sa to davno vymklo kontrole ako aj parkovanie kde kade po meste. Socializmus nikdy fungovat nebude a ked su taky ktorym vadi autobus, vlak, nech si priplatia za komfort na cestach ;).
Spotrebná daň nijako nereguluje parkujúce autá. Dlhodobo parkujúce auto netankuje, takže spotrebná daň je nulová. Ale má pekných pár metrov verejného priestoru zadarmo.
Presne tak, nie je normalne aby sa do miest hrnuli desattisice aut a kazde si narokovalo miesto na parkovanie, idealne zadarmo a pod oknami kancelarie. Chce to system predmestskej dopravy na kolajniciach, zachytne parkoviska pre ludi z okolia a parkovacie domy pri administrativnych centrach (platene). Dopravna politika ma smerovat k cielu auta z mesta vystvat, nie lakat.
posielam rok stary clanok......na konci sa pise: " RegioJet v súčasnosti prepravuje na tejto trase približne 2,7 až 3 milióny cestujúcich. Pred príchodom súkromného dopravcu na túto trať využívalo spoje na trase približne 790.000 cestujúcich ročne".....
nechapem preco sem mixujete vlaky. tu sa hovori o nahradeni aut bezplatnou MHD smerom od juhovychodu. rok stary clanok ma nezaujima.tie cisla nie su aktualne lebo konecne zacina jancura dodrziavat radenie suprav a neposiela 1x desiro na vlak v spicke.
JE totalny FAIL. 1. ziaden relevantny prieskum iba zbozne prianie sposobilo ze sa minulo kopec penazi na nic. 2. pre koho bolo urcene? Aka je motivacia toho kto dojde po parkovisko autom aby presadol na MHD ?
ukazuje sa ze pre Bratislavcanov ktorí byvaju mimo hranic Bratislavy (ano aj to su Bratislavcania - ciara nic neznamena) nema zmysel pre usetrenie mozno 10 minut prist o pohodlie auta, dostat nejaku chorobu v MHD popripade oboje, Takze pokial neojde o standrdne riesenie P R parkovisko takyto hybrid nema zmysel. Ako sa ukazuje aj pruhy kde nemaju co hladat osobne auta sa postupne vymazavaju, co dava zmysel nakolko su prazdne a zabranuju plynulosti doprave. Najvacsi problem je na Bajkalskej kde ostal realny BUS pruh, Tam kde sa vlastne opacne - vyhradil lavy pruh len pre osobnu dopravu tam kolaps nenastal v takom rozsahu ako sa ocakavalo.
ze nie su pravidla a kazdy si parkuje kde chce. A do mesta sa valia tisciky aut denne a kazdy chce zaparkovat zadarmo. Spoplatnenie parkovania, rezidencne parkovanie, parkobvanie len na vyhradenych miestach odradi minimalne 20% vodicov, aby sem choodili. Zakaz vjazdu dizlom v zmysle emisnych limitov. dalsich 10%. Na zaciatok by stacilo.
Chce to system predmestskej dopravy na kolajniciach, zachytne parkoviska pre ludi z okolia a parkovacie domy pri administrativnych centrach (platene).
Dopravna politika ma smerovat k cielu auta z mesta vystvat, nie lakat.
vy ste asi odbornik na dopravu
https://ekonomika.sme.sk/c/207...
Parkovisko pre cintorinom vrakuna
1. ziaden relevantny prieskum iba zbozne prianie sposobilo ze sa minulo kopec penazi na nic.
2. pre koho bolo urcene? Aka je motivacia toho kto dojde po parkovisko autom aby presadol na MHD ?
ukazuje sa ze pre Bratislavcanov ktorí byvaju mimo hranic Bratislavy (ano aj to su Bratislavcania - ciara nic neznamena) nema zmysel pre usetrenie mozno 10 minut prist o pohodlie auta, dostat nejaku chorobu v MHD popripade oboje,
Takze pokial neojde o standrdne riesenie P R parkovisko takyto hybrid nema zmysel.
Ako sa ukazuje aj pruhy kde nemaju co hladat osobne auta sa postupne vymazavaju, co dava zmysel nakolko su prazdne a zabranuju plynulosti doprave.
Najvacsi problem je na Bajkalskej kde ostal realny BUS pruh,
Tam kde sa vlastne opacne - vyhradil lavy pruh len pre osobnu dopravu tam kolaps nenastal v takom rozsahu ako sa ocakavalo.
Zakaz vjazdu dizlom v zmysle emisnych limitov. dalsich 10%.
Na zaciatok by stacilo.