SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Po jarných prázdninách sa v Bratislave tvorili kolóny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3

Hodnoť

pomôže aj parkovacia politika

Veľkému nárastu áut v meste pomohla aj benevolentná parkovacia politika, keď si auto môžeš bezplatne odložiť hocikde, pritom ho využívaš len párkrát do roka.

Aj tu bol nedávno článok ako bolo auto odložené, rovnako u nás máme susedov kde dieťa žije vo Viedni a auto je odložené na chodníku, veď prečo by nie, keď je to zadarmo.

Parkovacia politika môže pomôcť ak bude urobená správne a spravodlivo, podľa počtu áut v rodine a firme, s platnosťou v celom meste okrem centra mesta. Platíme dane mestu, nie mestskej časti.

A konečne vráťme chodníky chodcom, preboha, dokedy budeme klondajk?
 

 

Ak by si chcel aby ludia mali kde parkovat, bolo by nutne 80% ulic zjednosmernit.. Potom sa da riesit to parkovanie na chodnikoch.. Porobit aj par kruhovych objazdov na sidliskach by tiez nebolo zle...
 

 

Ak urobis parkovanie vseobecne dostupne, ludia si kupia este viac aut a nebudu mat kde parkovat.
V Japonsku ak nemas miesto na parkovanie, nekupis auto.
Miesto na parkovanie nemoze ist na ukor verejneho priestranstva, je to sukromne uzivanie verejneho priestoru a musi sa platit tak draho, ako ked si chces v mestskom parku urobit bungalow.
Preco stavebna firma musi platit za zabratie verejneho pristranstva (piesok, material) a vodic, ktory si tam da auto nie?
Ako je mozne, ze na ulici moze byt roky zadarmo zaparkovane auto a nikto ho nemoze odstranit, lebo ma cisla a nie je odhlasene?
 

 

Ok, aj toto je jeden pohlad na vec. Ranne kolony ale nesposobuju ti, ktory maju auto odlozene pred domov/bytom a chodia do prace peso/bicyklom/MHD. Sposobuju ju presne ti, ktori auto pouzivaju na cestu do prace denne. Takze ja nevidim problem v parkovani aut pred bydliskom na miestach, kde to nie je nezakonne.
 
Hodnoť

 

na obchvate to naozaj trva dlhsie - ale aj kvôli zmätkom a chovaniu sa vodićov. Dnes mam za sebou stretnutie s idiotom - smer od mosta k avionu - som v ľavom pruhu naves vedla mna vysiel zo svojho pruhu vľavo do môjho -musel som spomalit. Vodic navesu si to uvedomil vratil sa do pruhu. Avšak šofer osobaku za mnou strieborne auto tusim opel? ma začal vyblikavanim vychovavať. Ukažem mu na pravo na naves, ako dôvod spomalenia a ten idiot keď sa dostaneme za uroven navesu ma obehne v pravo zaradi sa predo mna a prudko spomali - lizneme sa par milimetrov a utečie. Vsetko v maximálnej rychlosti. Takze ak trebars zajtra nebude obchvat prejazdny je to mozno prave kvôli takemuto vychovavačovi a niekto to proste neubrzdi. Skoda dnes som zrovna nemal kameru....Cesta je komplikovanejšia, ale mnohokrat si ju komplikujeme sami.
 
Hodnoť

uzivajte si to

lebo vsetko musi byt nadrbane pod kopcom pri potoku ... taka sprostost
 
Hodnoť

 

Receptom je parkovacia politika a vyzadovanie dorziavania predpisov. Darmo mas auto a si pohodlny, ak nemas miesto na zaparkovanie pri praci, budes musiet jazdit MHD alebo si denne budes platit parkovanie. Ak nie si rezident mesta zaparkujes na zachytnom parkovisku a cely tyden jazdis MHD alebo si denne budes platit parkovne. Dnes ked auto sa da kupit za par supov bude prave parkovanie jednym z hlavnych nastrojov riadenia dopravy. Dufam, ze tento balkansky bordel s parkovanim uz coskoro skonci. Go Vallo.
 
Hodnoť

 

Už včero bolo neskoro na schválenie parkovacej politiky. Nárast áut je reálny, musíme prejsť na reguláciu počtu áut. Na platených parkoviskách je jasne vidno že to funguje, autá tam rotujú. U nás sú odparkované autá na chodníkoch aj roky, lebo je to zdarma.
Jedno auto do rodiny tolerovať, ostatné vysoko zdaňte.
 

rovnako treba

zaviest spravodlivost do mhd.....nie je mozne aby bola dotovana ludmi, ktori nou necestuju....plnu sumu by mal hradit cestujuci...teraz 2/3 listka dotuje mesto (teda vsetci obyvatelia mesta), ak bude listok stat 3 eura na jednu jazdu, tak budu jazdit slusni cestujuci a automaticky sa zvysi zaujem o vyuzivanie hromadnej dopravy....a ti co na to nemaju nech idu na bicykli alebo pesi
 

 

Jedine, že by potom nešli pešo/na bicykli ale autom. A namiesto 1 m2 by zabral každý 20, čím by sa celá "úspora" pretavila do totálne upchatého mesta ;)
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie na SME Auto