SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové BMW radu 3 je už v predaji, čo a za koľko ponúka? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Kedysi som toto auto chcel. Potom som prisiel na to ze mi to iste aj viac ponukne Mazda 6.
 

 

V podstate mate pravdu. Ale nie uplne. Maly priklad:

Hodinky Casio, Tissot a Breitling Vam ponukaju to iste. Ale nie je uplne jedno, ktore z nich nosite na ruke.
 

Velmi zly

priklad.
Ked si kupis casio a na druhy den ich predas, prerobis 50%. Ked si kupis Tissot, tak aj po rokoch mas stale tu istu hodnotu. Cena Brajtlingov stupa, takze je to investicia. Pri autach to urcite neplati.
 

 

Scasti to plati aj u aut. Predat 6-valcove ojazdene bmw je ovela lahsie, ako hocici ine. Mozno okrem oktavky.

Ja som myslel al na nieco ine. Vola sa to mozno IMAGE... nechcem to viac rozoberat, lebo niekomu na tom zalezi, niekomu nie...
 

Naozaj?

Predam moje Tissoty. Maju 2 roky a vyzeraju horsie ako moje 10rocne Timexy. Kolko za ne date? :)
Breitling - masovka.. investicne zaujimave su ine kusky podla mna..
Samozrejme, zarobit sa da aj na Casio ked clovek najde v krabicke 30 rocny model :)
 

 

Ide o to ake maš Tissoty a ako si ich poškodil. Porovnavať Tissot a Timex sa podľa mňa nedá. Keď sa hovorí o hodinkách, tak o mechanike. Tam je to o hodnote. Tissot aj Breitling môžu mať ( a aj majú) rovnaký strojček. Jedny stoja 1600, druhé 8000. V podstate s tým istým strojčekom.
 

Ja som mazdak

ale M 6 je pre mna zbytocne velka. Preto ma zaujima M 3. Minule som sedel v novej M 3 a ten interier je dokonaly. To, co je na fotkach z novej BMW 3 sa na novu M 3 nechyta. Uznavam, ze BMW je BMW, ale ohurovat niekoho ze head up displejom ? to mam v starej mazde. V novej sa to premieta na celne sklo. Za 26 tisic je v nej nabuchane hadam vsetko, co tam moze byt a netreba si priplacat k 39 tisicovemu zakladu.
 

 

Tak ano aj ta mazda odvezie z A do B😊 skus si zajazdit na aspon 6 valvovom BMW a potom presadni do mazdy. Ten rozdiel spoznas velmi rychlo.
 

 

Počkať. To akože 6valce sú kdesi úplne inde ako 4valce? :-O Ďakujeme, kapitán Očivid.
 

 

ano 6 valcov je o 40% viac valcov ako 4 valcov :D
330i cipnes ale na 310koni a ten realny prevadzkovy rozdiel taky zasadny nieje. Rasto Chvala porovnaval 330 a 340 davnejsie
 

 

zhodou okolnosti som tiez vyberal ledzi M6 a bmw. M6 aj s 2,5l benzinom je dynamikou daleko za bmw 4 valcom. 6 valec netreba ani porovnavat. Mazda je najlepsie soferske auto prednokolka. BMW holt RWD. inak interier v M6 je top! VAG sa nechyta, bmw tiez zaostava. Automat v bmw daleko pred M6
U mna ten vykon a prevodovka rozhodoli pre 340ix
 

 

Mazda s tymi atmosferickymi motormi bez vykonu?
 

 

Vidim ze kopec ludi so mnou nesuhlasi. Nuz, BMW3 je krasne, rychle a dobre jazdiace auto. Lenze jeho potencial bezne nevyuzijem, a za tu cenu mam dve M6, ktore su vacsie, pohodlnejsie a praktickejsie. Nemusite s tym suhlasit zo svojho pohladu, ale z mojho pohladu je to takto.
 

 

No dobre, ale tou mazdou si sa diskvalifikoval v "lepšej" spoločnosti.
Taký Bašternák sa s tebou nebude baviť, ani ti neodzdraví.
Alebo Trošková )))
 

 

Dufam ze taka situacia ked by ma Bastrnak chcel zdravit, nenastane hodne dlho :-)
 
Hodnoť

 

Premiova stredna trieda? To je nieco ako zelezne drievko?
 

Ano

Ano, zelezne drievko vyrobene z plastu v cine
 
Hodnoť

 

S tymto som ja uz nadobro skoncil. A nastvalo ma prave to, ze za 35 tisic dostanem auto v spartanskej vybave ktora by ohurila tak v roku 1995 a paltim len za to, ze je to BMW. Radsej idem o triedu nizsie kde za polovicu z ceny, so vsetkymi priplatkami do bawora, aby som z neho spravil auto do 21. storocia, dostanem rozmerovo a vykonovo takmer identicke auto. A ano, V6/I6 je super, ale zistil som ze mi ho na kazdonenne vozenie rozhodne netreba.
 

 

Celkovo problém je, že Japonci ponúkajú v základnej výbave to, čo u Nemcov je v príplatkovej, pričom nemecké autá stoja v základe 2x toľko, ako japonské, ale 2-násobok kvality tam nie je (hlavne to vidno pri Mazde, M3 sa dá kúpiť s plnou výbavou do 26-27 tis., kým rovnako veľké BMW 3 stojí s podobnou výbavou skoro 50 tis, ale okrem dreveného vnútorného obkladu o dosť viac tam toho nie je - jediný rozdiel je v motorizácii, ale ako píšete, pre bežného používateľa V6 netreba, ani ho nevyužije.
 


Najčítanejšie na SME Auto