SME
Pondelok, 26. august, 2019 | Meniny má Samuel

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota začala predávať novú Corollu, základ stojí 18 500 eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Hybrid 2.0

Rád by som si vyskúšal ten dvojlitrový hybridný motor. Ten by mohol mať celkom dobré jazdné vlastnosti.
Dizajn je zaujímavý.. vec vkusu. Uvidíme naživo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ach tie výbavy....

bežný vodič si z tých doplnkových výbav užije časom možno tak 10%...je to ako s mobilmi, nabúchané kadejaké monštrá ktoré 99% užívateľov v živote ani nepoužije, hlavne že si ich platí akože v cene balíka
v aute je podľa mňa úplne zbytočná navigácia, každý mobil s dátami ju má v x verziách a zadarmo, ak nechce dáta míňať tak zaplatí jednorazovo 30 a má to na furt. Držiaky mobilov sú rôzne a sú plnohodnotné tak, že žiadna telka vodičovi nechýba. Okrem iného po troch rokov sa za aktualizáciu človek nedoplatí.
Ďalšie: predné hmlovky. No koľkokrát ich človek reálne v roku využije? Ak nerátam trtkvasov ktorí ich používajú skoro vždy keď sa zotmie (asi aby mali pocit že ich majú)
Klimatizácia: úplne stačí aj manuálna, na vychladenie auta ak človek vie ako sa správne používa úplne stačí. Kožený volant? nezmysel. 17 palcové kolesá? ďalší nezmysel...autorádio s CD a USB ? pár týždňov nadšenia a potom rádio....komu sa chce neustále babrať s nahrávaním na kľúč
6 reproduktorov na rádio je zbytočnosť
ak si chcem zatmavniť sklá alebo mať cúvacie senzory (kamera zbytočnosť) tak si to za pár eur poriešim individuálne
o ostatných somarinkách ako bezdrôtové nabíjanie (šak vsunúť káblik do mobilu je už príliš zložité) alebo bezkľúčové odomykanie či štartovanie....nezmysly. Bez tohto všetkého sa bežný, zdôrazňujem bežný vodič v pohode zaobíde. A ušetrí toľko ako keby tri roky jazdil zadarmo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Este stastie, ze kupa takeho nezmyselneho auta nie je povinna, ze? ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie auta

to si ma s niekym mylis...ja som o inom pisal, skus este raz
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja nedam dopustit na full led svetla, vyhrievane sedacky a volant(teraz v zime ked bolo vonku -20’C som zistil, aka je to super vec) adaptivny tempomat, automaticke prepinanie svetiel(fungujuce bez chyby), AppleCarPlay+Sygic(netreba mi drziak na mobil:) Mam aj automaticku klimu, kedze to bolo vo vybave, a 17’ kolesa, lebo na 16’ by to auto vyzeralo smiesne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kazdemu co chce...ja som pisal vseobecne a za vacsinu
jasne ze niekto kto potrebuje image chce mat velke kolesa, vyfuk a vykona podobne hracky
praktici potrebuju napr vyhrievany volant (aj ked mne v zivote v aute nebola taka zima aby som ho potreboval), automaticke prepinanie svetiel je iba o zvyku a v podstate lenivosti, nevidim jediny dovod aby to za mna mal robit automat....ten tempomat dajme tomu, vyhrievane sedacky tiez, a za tu navi a kolesa co si mal vo vybave, ak nebola nizsia tak si si to proste zaplatil. Pisem ze bez toho by si prezil aj tak bez problemov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Navi by som si nikdy nezaplatil v aute, je to aj podla mna uplna blbost, kedze som si kupil SYGIC za €30 navzdy. ale mam tam obrazovku, cez apple car play si to prepojim a mam navigaciu na obrazovke v aute. 17’ disky boli zaklad, dali sa doplatit 18’ alebo 19’ co je na nasich cestach tiez zbytocnost, pokial memas obrovske SUV. Ako som pisal, podmienkou pri kupe bolo, ze chcem full led svetla a tie sa dali dat len do tej vybavy co mam. Netrebalo mi ten vyhrievany volant, ale proste bol tam a zistil som ze je to fajn vec v zime. Urcite by som prezil aj bez toho. Full led svetla su pecka aj koli bezpecnosti v noci. Ja som robil vodicak este na Skode120 a nieco odjazdil aj na Lade 1500 ci Favorite. Takze viem prezit bez vsetkych tych blbosti, ale na druhej strane teraz je to ovela pohodlnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to je rozne

to je rozne a kazdy potrebuje nieco ine, nic ako priemerny vodic neexistuje. moj sumar, najazdim sukromne 25 000 km rocne:
navigacia - blbost, v kazdom aute je zastarala oproti tomu co existuje pre telefony. tu je dolezite len zrkadlenie telefonu na velky televizor v aute. drzaky su blbost, neviem preco mat niekde nieco dalsie pripnute.
predne hmlovky - zbytocnost, ale ja pravda ze raz za 500 000km som pouzil. ale to bola taka hmla ze vobec nepomohli
klimatizacia - musi byt automaticka. tocit stale s manualnou je blbost. nastavis teplotu a mas pokoj. ked dovezu z pozicovne auto s manualnou tak im vzdy zbuzerujem
kozeny volant - nemusi byt, ale potesi. vlastne uz musi byt, je to ovela pohodlnejsie a u vela autmobiliek je v zaklade
kolesa - ake daju take su, co tam budem menit
radio a usb ano. mam usb a len tam raz-dva krat za rok tam pridam nove veci, teraz som na cca 100GB. na kratke cesty radio, na dlhe cesty usb, popocuvat na co je nalada a hlavne cas
reproduktorov kolko daju tolko je
kamera je v toyote standard a je to velmi navykove. dokupoval som senzory, ale pri dalsom aute ich uz nechcem, kamera uplne staci
bezdrotove nabijanie - ked tam je tak super. netreba ziadne kable, len hodis telefon na miesto a pokoj. nie je problem vsunut kablik do telefonu aj ked aj to musis spravit, ale natahovat sa s kablom ktory vecsinu casu len zavadzia
bezkluc - ine uz nechcem. kluc mam spolu s klucmi od bytu, mam niekde v taske alebo vrecku a cely den nemusim vybrat. ale napriklad inteligenti z audi to spravili tak ze ho musis polozit v aute na specialne miesto aby ho vynuchalo, takze je to uplna blbost.
svetla - najlacnejsie co je na vyber. nejazdim po tme tak casto aby malo zmysel do toho investovat.
vyhrievane sedadla - bez toho auto nechcem
stmievacie spetne zrkadlo, idealne aj vonkajsie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Krasné

Toyota je Toyota.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Druhá Toyota, na ktorú sa dá pozerať
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby som mal zvysnych 20 tisici navyse tak vymenim moju Yaris-ku benzina za Corrolu Hybrida. Ak tu je niekto co jazdi na hybride od Toyoty tak pls dajte vediet vase nazory a dojmy, ci je moc velky rozdiel oproti beznemu benzinu, pripadne ci ste museli riesit opravy a podobne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hybrid

Mám hybrid takmer 2 roky.. Lexus a som veľmi spokojný. Je trochu silnejší a elektromotor vpredu i vzadu. Ale viezol som sa na Toyote chr a v pohode. Dobrá spotreba podľa štýlu jazdy. Spoľahlivosť samozrejme.. veď Toyota
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto