SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Do menších modelov Porsche sa vracajú šesťvalce a manuálna prevodovka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

To som rád, že nešli cez stovku

Manželke by som to už ťažšie vysvetľoval.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bolo to pod sto...

...moja to brala z radostou....i ked to bol stvorvalec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A čože? Nikto im to so štvorvalčekom nekupoval? Poteší, že ľudia ešte úplne neosprosteli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...stvorvalcek 0-100 4,2 sek....max 290...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale veď si ho kúp! Ak ho už máš, tak sa z neho teš.

Ja osobne by som v takom aute potreboval pocit, že ma tlačí/ťahá motor a nie vzduch natlakovaný do spaľovacej komory.

Ale hlavne by som odmietol dať viac ako 50 tis. EUR za štvorvalec, nie to ešte takmer 100 tisíc. Návrat šesťvalca a atmosférického motora je v podstate priznanie, že zákazník diktát nechce. A hlavne v takomto špecifickom segmente.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...i kultova 911 je dnes iba v turbe...takze asi tak../okrem GT3/
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Porsche za január 2019 prepad predajov o takmer 50%, pri 911 dokonca viac ako dve tretiny.
V rokoch 2006 a 2007 predali v Európe o 2 tis kusov 911 viac ako minulý rok, teda za 12-13 rokov sa nepohli nikam, skôr padajú. Turbá do 911-ky pchajú od nejakého roku 2011? Krásne vidno záujem :-) :

http://carsalesbase.com/europe...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A čo myslíš, že bude nasledovať po tomto kroku? Návrat atmosféry aj do základnej 911-ky. Pocit z okamžitého lineárneho ťahu až do vysokých otáčok je k nezaplateniu :-) Nepochybujem, že práve mnohí zákazníci 911-ky sú rovnakej krvnej skupiny a donútia Porsche k možnosti výberu aj klasického motora bez turba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ok...kup si Mustanga za cca 40...mas osem valcov...zvuk..tah...i linealny zatah.......len nemozes zaparkovat vedla Porsche ...TAK ASI...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

:-D
Nemôže zaparkovať vedľa Porsche? Ty máš koľko? 16? A tatko má 4-valcové turbo Porsche za kšefty s eurofondami?

Si trápny a smiešny ako Porsche so štyrmi valcami.

Samotné vedenie Porsche si uvedomuje, že to nebola dobrá cesta a vracajú sa späť. Dokonca sa už tuším vzdali dieslov ako prví z koncernu.

Mimochodom, podľa tej tvojej čudnej detskej logiky by zas majiteľ Porsche nemohol zaparkovať vedľa Ferrari, či Buggati, Koeniggseg, či Aston Martin?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tej tvojej linke je jasne vidiet prudko narastajuci trend predaja rok co rok. Male predaje 2019 su sposobene cakanim zakaznikov na 992 generaciu, uz konciacu 991.2 logicky nechcu. Ani ty by si si v januari nekupil s9 ked vo februari vysla s10. Napr na stranke auto swiss to mozes jasne vidiet, rocne sa tam preda daleko cez 1000 911 co brutal ale rento rok predaje prudko padli. A 992 je dovodom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

" V tej tvojej linke je jasne vidiet prudko narastajuci trend predaja rok co rok."

Predaje z rokov 2006-7 už nikdy nedosiahli. Ale OK, uvidíme, či bude po tvojom, o novej verzii 992 som nevedel. Myslím si však, že možnosť atmosférického 6-valca so 4-litrovým vysokootáčkovým motorom by predaje este zvýšila.
Dosť ma však šokovali dnešné ceny. Kedysi sa dala 911-ka kúpiť pod 100 tis. Dnes začína na 122 tis. EUR!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Koeniggseg...co robi 10 nepouzitelnych aut rocne? Bugati co to vie len v priamke? ..Aston? z obezitou??? hahahaha.Ano Ferrari je dnes za 1.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto