SME
Pondelok, 25. máj, 2020 | Meniny má UrbanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Desať malých jazdených áut, o ktoré je najväčší záujem (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

ponuka jazdeniek odzrkadluje predaj

novych aut.

Samozrejme jazdenky su aj z dovozu,
Vybava je to iste ako so skladbou a zastupenim jednotlivych znaciek. Ako sa postupne zlepsuje vybava v novych autach, toto sa casom prejavi aj u jazdniek.
 

 

"Podľa priemeru si Slováci kupujú malé jazdené auto za 5 079 eur, ktoré je staré 9 rokov a má najazdených 96 058 kilometrov."

Ved za trochu vyssiu cenu sa uz da kupit aj nove male auto so zarukou.
 

cenu som neriesil

ale ked platia tak velkoryso tak potom sa predajcom jazdeniek zije.
ale ano, mna tiez prekvapila ta cena, a tiez keby som kupoval, tak by som zvazil radsej kupit nove auto
 

 

Priemer: 9 rocne male auto, 100 000 km za 5079. Nie je to vela ?
 

je to vela

podla mna teke auto tak za 3500e max

ale zase trh urcuje cenu, ak je dopyt vecsi ako ponuka tak cena moze narast.
 
Hodnoť

 

platena inzercia?
aka "garaz" preboha.....
 
Hodnoť

 

presnejsi nazov mal byt, pozrite si 10 najlacnejsich jazdenych malych aut.
 
Hodnoť

 

Tak zrovna od troch aciek by som si nekupil ani gumove koberce do auta...
 

Presne

Aj tie gumené koberce by mali pretočené kilometre a neboli by po žiadnej havárii.
 
Hodnoť

Malé autá nemajú 6-ku,

a teda sú pomalé na dialnici. Väčšie autá niektoré majú 6-ku, ale sú to smradľavé väčšinou dunivé rapkotajúce diesle. Úžitkové vozidlá - všetko diesle.
Člevek si nemôže kúpiť auto podľa svojho gusta. Prevažujú diesle a benzíny zas bez 6-ky.
Priestor agregátu natrieskaný , že človek nevymení ani žiarovku, nieto klinový remeň.
 

 

Kto hlada, najde. Mne sa pred 3 rokmi podarlo kupit nizsiu strednu triedu v turbo benzine, 4 roky staru, 47000km, kupovanu na SK a stala ma polovicu toho, co by som dal za nove auto. Zatial bez problemov, len spotrebak. Je ale pravda, ze som hladal auto 3 mesiace.
 

Auta bez 6.

Sú pomalé na diaľnici ?? :)) Na to si ako dosiel?
 

radsej sa ani nepytaj

lebo ked zisti, ze automat tam nema ziadne rychlosti, tak bude v tom, ze to auto vie ist len krokom tam a spat..a este stat..
 

Ešte nedávno boli automaty

4-stupňové, dnes už sú 7-st. aj 8-stupňové. Automobilky dlhé roky /desaťročia prevodovky ignorovali, zameriavali sa len na motory. A aj to väčšinou na dieslové smrady.
 

Tak jazdi na 4-ke

alebo aj na 3-ke potom pochopíš.
 

Ty si najprv nieco

Prečítaj o prevodovkach a potom tu múdruj
 

 

Ponižuje ma odpovedať na také banality takým technicky negramotným.
Prevodové stupne sú na to, aby optimálne využili výkon motora , teda dali motoru optimálne otáčky. Ak optimálne otáčky vzhľadom na spotrebu, zaťaženie po rovine , opotrebenie, hlučnosť sú povedzme pre benzín 3000 , tak pri 3000 ot/min pôjdeš na 4-ke povedzme 90km/h, pri 5-ke 110, pri 6-ke 130 , pri 7-ke 150km/h.
Samozrejme, že 140km/h sa dá ísť aj na 5-ke, alebo aj na 4-ke. Ale aké otáčky a teda spotrebu, opotrebenie/životnosť a hlučnosť motora auto bude mať? Nemienim ísť pri neefektívnych a nešetrných otáčkach a revajúcom motore. Na dialnici si chcem svišťať rýchlo , efektívne, a potichu a to sa dá len na 6-ke a pri dobre odhlučnenom podvozku.
 

ponižuje ťa odpovedať na banality,

ale neponižuje ťa tu zhovaďovať sa verejne ??:)))

dôležitý je ideálny prevodový pomer a nie počet stupňov prevodovky, expert

akú máš školu, cukrár ??
 

Hovoríš ako typický

politik , novinár a podobný obmedzenec neznalý veci, všetko všeobecné ničnehovoriace drísty , čo samorejme na ohlúpenie priemerného a podpriemerného plebsu, aký v populácii prevažuje stačí a u ktorého zaboduješ.
Na mňa však nemáš. Napísal si idiotinu až to bolí, logický a myšlienkový rozpor jak sviňa. Vraj rozhoduje ideálny prevodový pomer a nie počet prevodových stupňov. Toto môže napísať fakt len ***** Tak aby to bolo jasné aj pre podpriemerov, auto nejazdí iba konštantnou rýchlosťou napr. 100km/h, ale čuduj sa svete, jazdí aj 10km/h , aj 40km/h, aj 60km/h, aj 80km/h , aj 110km/h, aj 140km/h , aj .... A ku každej rýchlosti pre čo najoptimálnejšie otáčky motora je nutný iný prevod a teda iný prevodový stupeň a teda čím väčší rozsah rýchlosti, tým je nutný väčší počet prevodových stupňov . Pre väčšinu aut, hlavne výkonovo menších, ktoré u priemerného a podpriemerného plebsu prevažujú, je pre rozsah rýchlostí do 140km/h , pre čomožno najoptimálnejšie využitie motora je preto potrebných 6 prevodových stupňov.
 

no ty hovoríš ako typický blbec :)

ako často si už bol v aj múdry schybí ??
tam sú taký, čo trepú úplne debiliny a suverenne sa pri tom usmievajú ...


na teba veru nemám :)) taký tu ešte nebol....

nemáš dobrý recept na veterníky ?
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto