SME
Pondelok, 16. september, 2019 | Meniny má Ľudmila

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Desať malých jazdených áut, o ktoré je najväčší záujem (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

ponuka jazdeniek odzrkadluje predaj

novych aut.

Samozrejme jazdenky su aj z dovozu,
Vybava je to iste ako so skladbou a zastupenim jednotlivych znaciek. Ako sa postupne zlepsuje vybava v novych autach, toto sa casom prejavi aj u jazdniek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Podľa priemeru si Slováci kupujú malé jazdené auto za 5 079 eur, ktoré je staré 9 rokov a má najazdených 96 058 kilometrov."

Ved za trochu vyssiu cenu sa uz da kupit aj nove male auto so zarukou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cenu som neriesil

ale ked platia tak velkoryso tak potom sa predajcom jazdeniek zije.
ale ano, mna tiez prekvapila ta cena, a tiez keby som kupoval, tak by som zvazil radsej kupit nove auto
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Priemer: 9 rocne male auto, 100 000 km za 5079. Nie je to vela ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to vela

podla mna teke auto tak za 3500e max

ale zase trh urcuje cenu, ak je dopyt vecsi ako ponuka tak cena moze narast.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

platena inzercia?
aka "garaz" preboha.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presnejsi nazov mal byt, pozrite si 10 najlacnejsich jazdenych malych aut.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak zrovna od troch aciek by som si nekupil ani gumove koberce do auta...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne

Aj tie gumené koberce by mali pretočené kilometre a neboli by po žiadnej havárii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Malé autá nemajú 6-ku,

a teda sú pomalé na dialnici. Väčšie autá niektoré majú 6-ku, ale sú to smradľavé väčšinou dunivé rapkotajúce diesle. Úžitkové vozidlá - všetko diesle.
Člevek si nemôže kúpiť auto podľa svojho gusta. Prevažujú diesle a benzíny zas bez 6-ky.
Priestor agregátu natrieskaný , že človek nevymení ani žiarovku, nieto klinový remeň.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kto hlada, najde. Mne sa pred 3 rokmi podarlo kupit nizsiu strednu triedu v turbo benzine, 4 roky staru, 47000km, kupovanu na SK a stala ma polovicu toho, co by som dal za nove auto. Zatial bez problemov, len spotrebak. Je ale pravda, ze som hladal auto 3 mesiace.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Auta bez 6.

Sú pomalé na diaľnici ?? :)) Na to si ako dosiel?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

radsej sa ani nepytaj

lebo ked zisti, ze automat tam nema ziadne rychlosti, tak bude v tom, ze to auto vie ist len krokom tam a spat..a este stat..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ešte nedávno boli automaty

4-stupňové, dnes už sú 7-st. aj 8-stupňové. Automobilky dlhé roky /desaťročia prevodovky ignorovali, zameriavali sa len na motory. A aj to väčšinou na dieslové smrady.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak jazdi na 4-ke

alebo aj na 3-ke potom pochopíš.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ty si najprv nieco

Prečítaj o prevodovkach a potom tu múdruj
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ponižuje ma odpovedať na také banality takým technicky negramotným.
Prevodové stupne sú na to, aby optimálne využili výkon motora , teda dali motoru optimálne otáčky. Ak optimálne otáčky vzhľadom na spotrebu, zaťaženie po rovine , opotrebenie, hlučnosť sú povedzme pre benzín 3000 , tak pri 3000 ot/min pôjdeš na 4-ke povedzme 90km/h, pri 5-ke 110, pri 6-ke 130 , pri 7-ke 150km/h.
Samozrejme, že 140km/h sa dá ísť aj na 5-ke, alebo aj na 4-ke. Ale aké otáčky a teda spotrebu, opotrebenie/životnosť a hlučnosť motora auto bude mať? Nemienim ísť pri neefektívnych a nešetrných otáčkach a revajúcom motore. Na dialnici si chcem svišťať rýchlo , efektívne, a potichu a to sa dá len na 6-ke a pri dobre odhlučnenom podvozku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ponižuje ťa odpovedať na banality,

ale neponižuje ťa tu zhovaďovať sa verejne ??:)))

dôležitý je ideálny prevodový pomer a nie počet stupňov prevodovky, expert

akú máš školu, cukrár ??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hovoríš ako typický

politik , novinár a podobný obmedzenec neznalý veci, všetko všeobecné ničnehovoriace drísty , čo samorejme na ohlúpenie priemerného a podpriemerného plebsu, aký v populácii prevažuje stačí a u ktorého zaboduješ.
Na mňa však nemáš. Napísal si idiotinu až to bolí, logický a myšlienkový rozpor jak sviňa. Vraj rozhoduje ideálny prevodový pomer a nie počet prevodových stupňov. Toto môže napísať fakt len ***** Tak aby to bolo jasné aj pre podpriemerov, auto nejazdí iba konštantnou rýchlosťou napr. 100km/h, ale čuduj sa svete, jazdí aj 10km/h , aj 40km/h, aj 60km/h, aj 80km/h , aj 110km/h, aj 140km/h , aj .... A ku každej rýchlosti pre čo najoptimálnejšie otáčky motora je nutný iný prevod a teda iný prevodový stupeň a teda čím väčší rozsah rýchlosti, tým je nutný väčší počet prevodových stupňov . Pre väčšinu aut, hlavne výkonovo menších, ktoré u priemerného a podpriemerného plebsu prevažujú, je pre rozsah rýchlostí do 140km/h , pre čomožno najoptimálnejšie využitie motora je preto potrebných 6 prevodových stupňov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no ty hovoríš ako typický blbec :)

ako často si už bol v aj múdry schybí ??
tam sú taký, čo trepú úplne debiliny a suverenne sa pri tom usmievajú ...


na teba veru nemám :)) taký tu ešte nebol....

nemáš dobrý recept na veterníky ?
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto