SME
Sobota, 21. september, 2019 | Meniny má Matúš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čo sa to deje s pick-upmi v Európe? Ford sa raduje, Mercedes smúti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pocet objednavok Rangeru ovlyvnilo aj ohlasenie ukoncenia 5 valcu a ludia este chceli stihnut 3.2 v automate - ale Ranger inak OK, asi aj raptor zaujal. A mecredes ok, len drahe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mercedes nie je LEN drahý, mercedes je pohodlný, má unikátne jazdné vlastnosti a vydrží. Preto je drahý. Ale zrejme pre zákazníkov - malých podnikateľov, ktorí autom vozia stavebný materiál alebo kukuricu a ešte k tomu prepočítavajú každé euro nákladov nie je luxusný interiér či stabilita v zákrutách až tak dôležitá, aby kvôli tomu zaplatili o dosť vyššiu cenu. Raz darmo, každá značka má svoju klientelu a "svoje" autá a osobný mercedes je limuzína, šporťák a pre tých, ktorí radi ukazujú svaly aj SUV. Iná kapitola sú autobusy a nákladné autá Mercedes, ale aj tie kupujú bohatí a tradiční klienti, ktorí už dlhodobo vedia, že ide o kvalitnú značku, ktorá dlho vydrží a veľa dá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pozri na fotky Fordu

Zdá sa ti nepohodlný a neluxusný a nemá stabilitu v zákrutách?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hm

nejazdil som ani v jednom , ani v druhom.
ale za tie roky som sa s istotu naucil, ze hodnotit hocico z fotiek nema zmysel ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale má zmysel,

ak by to nemalo zmysel, na internetových obchodoch by neboli nikde žiadne fotky, iba popis výrobkov. V reklamných prospektoch, časopisoch, by takisto neboli žiadne fotky. A samozrejme, ty na internete a v časopisoch zásadne fotky nepozeráš, lebo to nemá zmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a. ale ano, pozeram. ako reklamu.
b. prezrad, ako z fotky vyhodnotis stabilitu auta v zakrutach. prip jeho zrychlenie, a pod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som si ho planovat kupi, cakal som kym sa objavia rocne jazdenky. zda sa ze sa nedockam...

inak porovnavat cenu treba spolu s vybavou. ano MB je drahy ale rozdiel je viditelny.
minule ma viezol znamy na Kia, ked zacal cuvat tak som mu povedal nech zastavi ze mu ocistim cuvaciu kameru.a on ze preco ved je ok. tak som mu ukazal cuvaciu kameru na MB a hned pochopil... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to o preferenciach

ked nekto pouziva take auto na stavbu, ranc, do terenu, do lesa, (teraz prezeniem) fajnove koberceky na podlahe ked chodim v bagandziach alebo zablatenych gumakoch asi nikto neoceni. Luxus je fajn, ak si ho mozem patricne uzit niekde na dialnici. A Ranger ma nejaku tradiciu, cenovo asi v poriadku a urobi pracu, ktoru od neho ludia ocakavaju, tak naco priplacat za luxus.
Lada Niva je dobry priklad, luxus nulovy, spartanske auto, ale oblubene pre svoju jednoduchost, nenarocnost oprav, nizku cenu, bez zbytocnych cingrlatok, ktore sa mozu aj tak v terene lahko pokazit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja suhlasim.
ked mam zahradku niekde na samote, kde obcas potrebujem odviezt nieco tak MB je dobre riesenie.
luxu na ceste ale nemusim sa bajst po polnej ceste a taktiez mozem nalozit drevo do krbu na vikend
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vyjadrim sa len tomu, ze vydrzi. Robili niekde test odolnosti s nakladom na korbe, a ak sa nemylim, tak Mercedes skoncil so zdeformovanou korbou. Pravdepodobne to bolo v Grand tour.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sak to je prezlecena navara, ludia nejsu uplne sprosti, tak sa tu nehrajme na jazdne vlastnosti a vydrz. plus za 37000 mas holy trt a ne luxus. mali to postavit na predlzenom Gcku 6x6, akurat len s 2 napravami a to by sa im predavalo lepsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

doplnim, mal som navaru vo full vybave a bolo to najhorsie auto co som mal, za tri roky som bol v servise so vselijakymi hovadinami, kurilo to ked to malo chladit a podobne, aspon 10 krat, ked si ide clovek kupit MB tak neda tolko prachov za prezlecenu navaru...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Povedat o Forde, ze nema stabilitu v zakrutach... Ford je dobrym podvozkom dost znamy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ľudia čo si kupujú takéto auto majú predstavu o tom čo takéto auto ma mať. A luxusná výbava k tomu nepatri.

Niečo v článku ma ale vyrušuje. Predali celkovo 26000 pickupov za 6 mesiacov. Denne ich vyrobia 500 a chcú 700.


čiže: 500 denne x 5 dní v týždni x 4 týždne v mesiaci = 10 000 ks.


Čiže ich pol ročný predaj 26000 ks tvorí 2,5 mesačnú výrobu. Načo kurník chcú zavádzať tretiu smenu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

asi

asi to nie je vyroba len pre europu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Luxusná výbava k tomu nepatrí ...

... no neviem, zdá sa ti Ford oproti MB neluxusný a preto sa dobre predáva ? :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trieda X

Ked chcem navaru, tak si kupim navaru za 70% ceny triedy X. Ale premalovat model, dat tam v6 a pytat o 30% viac asi nikoho nepresvedčilo.
No a pockajme si ako sa bude predavat ranger s v4. To je fail, tam taky motor nepatri
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Myslim

ze neodhadli klientelu kedze ta sa az tak farmarcenim a vobec fyzickou pracou velmi nezaobera. A akoze zlata mladez ktora sa vyberie len tak santit do prirody a trocha si zadrbat topanky od piesku tak tych bolo asi malo. Trosku mi to pride ako pozlateny rýl alebo krompač.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

... :-D ... pekne a trefne prirovnanie: “pozlateny ryl”...

veru... dat na Nissan trojcipu hviezdu a predavat za 1,5 viac.... co cakali...?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

... 1,5-krat.... (tam malo byt v mojom prispevku)
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto