SME
Sobota, 21. september, 2019 | Meniny má Matúš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat oslavuje, z tretej generácie Leonu sa vyrobilo už milión kusov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby trosku skraslili interier, tak je to bestseller (ST verzia).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

su to pekne ale strasne drahe auta, dal som si nacenit Leon vo vybave style s automatom = 22t. v porovnatelnej vybave Huňády i30 = 15800. Uz teraz sa moze koncern VW triast lebo korejci im daju lekciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

veď hej. Tú lekciu im dávajú už dlhé roky. Nie sú to vôbec zlé autá.
Lenže tie koncernové majú niečo, čo zákazníkov stále ťahá. Pre mňa je to design a ergonómia interiéru. Ako mladý som vždy sníval o Toyote, ale tie dnešné modely sú tak hnusné, že to auto ani omylom. Darmo, auto dnes nie je len o potrebe, ale aj o chcení.

Ja dám radšej 22t za auto ktoré mi vyhovuje a sa mi aj páči, než 17 za auto, ktoré je síce tiež dobré, no nepáči sa mi a kde si neviem zvyknúť na interiér a jeho ovládanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zbezne som pozrel skladove vozidla - Hyundai zacina u i30 na 17 tisic. Leon mas za 14. A to ma lepsie motory. Tu nejde o cenu auto ale komu sa ktore paci a co mu vyhovuje.

i30 exterier moze byt ale interier pre mna urcite nie. Ten dizajn mi nikdy nesedel. Mam rad jednoduchy interier s jednoliatim kokpitom. Sikmooke auta to su rozne patvary, ako keby z 3 auta poskladane.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

auto

kazdy nech su kupi co chce.
ja som mal firemne hocico, oktavku, insigniu, mondeo, p508, passat. kazde auto malo nieco dobre, nieco zle. sukromne som nakoniec kupil toyotu. skratka pomer cena/vykon vysla najlepsie. do ceny je potrebne zaratat aj servis na 5-6 rokov, nie len kupnu cenu. to ako auto vyzera je najmenej co ma trapi. interierove ovladanie ma kazdy ine, ale vsetko funguje ako ma.
najvecsiu zabavu mam teraz z kolegovi co vymenil Touareg za LandCruiser. Po dvoch mesiacoch hovori ze ho stale prekvapuje jedna vec. kazde tlacitko robi presne co ma, presne to na co je urcene. to vo vw nebola celkom pravda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ziadna lekcia sa zial nekona. Poznam osobne dvoch ludi, jeden mal kiu, druhy hyundai. Obidvaja tvrdia, ze su to vyborne auta, ale servis je absolutna katastrofa (kazdy chodil do ineho). Ani jeden uz druhy krat to auto nekupi. A tvoje porovnanie ceny nieke bude krivat. Moj Leon bol podstatne lacnejsi ako ta znameho kia a vybavu sme mali velmi podobnu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Trosku ti neverim, lebo asi rok dozadu som si robil taketo porovnanie. A Leon ST vychadzal z konkurencnych aut skoro najlacnejsie (diesel s automatom, led svetlami, navigaciou a par veci navyse). Leon bol 24k a Ceed skoro 25k, Mazda 3 drahsia, Octavia drahsia, Auris hybrid porovnatelny, ale ma hnusny interier, . Pochybne znacky typu Peugeot som nepozeral :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba prestat porovnavat cenniky na webe lebo sa z toho pobludenia nevymotate, zajdite do predajne a zistite si skutocnu cenu a to som dostal na Leona zamestnanecku zlavu tusim 7%
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Auris

Ale hybrid bol o 3500eur drahsi ako bez, takze vyrazne lacnejsi. Ja som kupoval pred 4 rokmi a bol v strednej vybave s automatom za 18000. Vyssia vybava mala naviac dvojzonovu klimu, kozene sedadla a led svetla, co pre mna nemalo zmysel. Najazdim 25000km rocne, v pondelok idem na servis po 105000km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak to si

spravil veľkú chybu, keď si neporovnával pochybné začky. Fakt neviem ako si prišiel k tomuto konštatovaniu, Keby si si ich porovnal, tak by si zistil, že dostaneš slušný a pohodlný interier a nie bakelitovú prístrojovku s tvrdými sedačkami. Ďalej by si dostal výrazne lepšie jazdné vlastnosti, a podstatne spoľahlivejšie motory, a ako bónus hydromeničový automat, miesto skackavej dvojspojky. Mal som služobnú alharmru, a dsg s s&s, hotová katastrófa, nikdy viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Uz som raz mal Peugeot, takze nikdy viac. Menit kotuce a ramena po 40 tis. km v aute strednej triedy, to je trosku moc aj na mna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zrejme

si mal peugeot pomerne dávno, ale určite lepšie meniť ramená a kotúče, ako preskočené retiazky.........a podvodné SW.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chcel som si to overit a nenasiel som ziadnu i30 s automatom. Takze tvoje porovnanie je ciste klamstvo.
https://www.hyundai.sk/files/d...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To ze si to nenašiel neznamena ze i30 v automate neexistuje, v cenniku to je na druhej strane ako priplatkova vec myslim ku ktoremukolvek stupnu vybavy za 1800 eur
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moja chyba, ospravedlnujem sa. Automat ako doplnkovu vybavu som snad nevidel uz 15 rokov :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Porovnavali sme trosku

moj Leon s Kia Ceed SW ( obe benzinaky) ktory ma pribuzny (1.83 vyska cca 110 kg). Pri vystupovani z Leonu buchal hlavu do stropu a plecom do stlpika. Z Kie vystupoval bez problemov. Moj Leon TSI ma dlhodobu primernu spotrebu 5.3 jeho Kia CVVT 6.8. Obe auta su 2013 ky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som porovnal cernosku a aziatku a vysli mi aziatka >> cernoska.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je super

bohuzial na rozdiel od mojho porovnania v ktorom som uviedol nejake tie udaje ty si neuviedol ziadne. Ja zase na rozdiel od tvojho porovnania - aj ked tazko hovorit o porovnavani lebo ty si vyvodil zaver , som ziaden zaver nevyvodil...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Najpodrobnejsie si sa venoval rozmerom a fyziologii tvojho znameho :))
Ja mam v Audi dlhodobu spotrebu 5.9 ale sused v Porsche 10.8, pricom su oba nielen benzinaky a 2013ky, ale dokonca aj rovnaky koncern VAG.

(Pre hnidopichov - A3 1.6 77kw a Cayman 2.7 202kw).
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto