SME
Piatok, 10. júl, 2020 | Meniny má AmáliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen po rokoch predstavil nový kabriolet, o strechu prišiel T-Roc (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

ehm...

ste si isty tvrdenim:'Pokiaľ nepočítame Range Rover Evoque Cabriolet, ktorý sa vyrábal len dva roky, tak ide o prvý kompaktný crossover s plátenou strechou.'
a co taky Nissan Murano CrossCabriolet? https://en.wikipedia.org/wiki/...
citujem z wiki (co je citacia z market.matrosu Nissanu): "the world’s first all wheel drive crossover convertible."
cize CheatWagen opat len 'kopiruje' co ini uz vyrabali roky dozadu...a vyzera ze CrossCabrio sa stale tesi oblube: https://www.bloomberg.com/news... :P
 

 

"'Pokiaľ nepočítame Range Rover Evoque Cabriolet, ktorý sa vyrábal len dva roky..."
To je vyrok z rovnakej dimenzie, ako "Harabin vyhral prezidentske volby, ak nepocitame Sefcovica a Caputovu"...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

No konečne niečo za normálnu cenu

Kabriolety (4 miestne, nerátam roadstery) sa v posledných rokoch stali výhradou cenovo drahých značiek. Úplne sa vytratili značky Peugeot, Citroën, Renault, Fiat a iné. Dnes si možno najlacnejší kúpiť od Audi A3 a to sa s navigáciou a automatikou blížime k 50 tis EUR. Ánoje tu ešte jeden a síce mini za 30 tis ale ten vzhľadom na proporcie dobrejto skupiny nerátam.
 
Hodnoť

 

Opäť úplne nezmyselná kombinácia v štýle ako psíček s mačičkou piekli tortu.
Klinec je tá športová verzia R-line na SUV s odrezanou strechou.
 
Hodnoť

Pekné a účelné na leto ...

Ak bude trojvalcová 1.0 TSi verzia s automatom za max. 14.999,- Eur, bude to moje ďalšie auto. Za viac si však VW môže nechať iba snívať, keďže je to "iba" zosekaný ochudobnený Golf.
 

 

Sranduješ? T-Roc začína na 15.990 už so zľavou. To je ale iba entry level verzia aby mohli dať na billboard "cenu od". Reálne ho pod 20 nekúpiš, pokiaľ tam chceš aj niečo viac než volant a kolesá. Takže s plátenou strechou to bude určite 25.
 

realne ho samozrejme

za tu cenu kupis.
 

Ponuka/dopyt

Že stojí 25 tis. a podobne ? ... to ešte neznamená, že ho aj kúpim. Sú aj iné nové autá pod 15 tis. Eur. Tým chcem povedať, že ak ho kúpim, tak max. do 15.000,- Eur.

Marketing a vymývanie mozgov ma nezaujíma - to auto nemá vyššiu hodnotu.

A keďže JA mám peniaze, tak JA určujem dopyt. Ak sa nenájde žiadny predajca schopný môj dopyt uspokojiť .... on sa však vždy nejaký nájde ;-), tak si auto proste nekúpim a basta.

Bez auta sa dá žiť ... a je veľa áut do 15 tis., ktoré dokážu dobre slúžiť svojmu majiteľovi.

VW lieta v oblakoch, ale ono ho to prejde, ak sa mu chrbtom otočia aj tí verní klienti. Sám som jeden z nich (po posledných dvoch nových VW autách prechádzam ku konkurencii, pretože za trojvalčeky nemienim platiť nad 15.000 Eur, a už vôbec nie, ak ešte nemajú ani požadovanú výbavu). Modely s cenou "od" ma totiž nezaujímajú, lebo tie majú naozaj len tie kolesá a volant, čo je hanba na dnešnú dobu.
 

 

To auto si asi nekúpite. Na podobný kabriolet bude zákazníkov dosť a pod cenu ho nedajú ;)
VY máte peniaze, ale dnes sa za 15 000€ už nedá kúpiť dobré auto. Pomaly sa nám presúvajú nad 20 000€.
Prajem veľa šťastia pri kúpe ďalšieho auta. Mal by ste trochu navýšiť hranicu.
 

Realita predkrízového obdobia ...

Viem, že si konkrétne tento kabriolet na 99,9% nekúpim, lebo viem, že VW neustúpi zo svojej cenovej politiky v horizonte do 2 rokov.

Ako a čo sa bude diať počas najbližšej krízy vyvolanej nenažranosťou a túžbou neustáleho rastu v mysliach podnikateľov (dealerov automobiliek nevynímajúc), to ukáže až spomínaná kríza.

Už teraz majú automobilky problém s odbytom a bude to horšie, kríza je totiž už "na obzore".

Práve tento týždeň som ukončil výber nového auta a boli to zložité vyjednávania. Čo ma však najviac prekvapilo (v negatívnom smere), to herectvo "ako sa už nedá" a "koľko percent už dali zľavu a bla-bla-bla) a ono to išlo. Nie raz, nie dva razy, ale i do tretice, i keď už v prvom prípade "išli vraj až na krv so zľavou". Proste klamstvo, pardón "biznis".

Takže späť k prvej vete: JA mám peniaze, JA určujem dopyt.
Výrobcovia sa musia prispôsobiť, ak chcú predávať.

Ak sa nájdu ľudia, čo chcú dávať za základný model Golfu 16.000,-, alebo za Style Scalu s DSG 24.000 Eur, je to ich problém. Ja medzi nich nepatrím.

Ja viem 20-25 tis. Eur minúť aj zmysluplnejšie ako na kabriolet s úbohým trojvalčekom 999 cm3.

P.S.: Uznávam, že hranica áut "doteraz 15tis-ových" sa posúva vyššie ...., ale jedným dychom dodávam, že to je len preto, že to ľudia akceptujú, hoci do 15 tis sa dá kúpiť aj iné - použiteľné auto/autá.

Nuž ale kým bude "honorom" Audi, Golf, či minimálne Octavia, a ľudia budú ochotní sa pre tento honor aj zadlžovať, dovtedy budú automobilky na koni. Tých blbcov však ubúda, preto tá kríza sa blíži.

P.P.S.: Posledné 3 autá som bral v hotovosti (2007,2011,2015), takže som si riadne rozmyslel, do čoho ich dám, keďže auto je najhoršia investícia ...
 

asi tak

cca 4 roky späť som kupoval auto. Bral som predvádzačku, a na otázku zľavy sa mi vysmiali, že na na žľavnené auto dávať ešte zľavuje proste zhovadilosť. Takže návšteva druhého dílera, a ten na podobné auto dokázal dať zľavu, + zimne kolesá+plnú nádrž+ DZ + predĺženú záruku. Proste netreba sa dať. Peniaze sú moje a z neba mio nespadli, takže ja rozhodujem čo s nimi. Čo sa týka tých cien, nové auto sa dá kúpiť aj pod 10t€. *keď na to nemám , resp. nie som ochotný investovať do plechovej škatuly Ŕadšej kúpim lacne, nové ako rolietanú šunku ala audi po dôchodcovy.
 

 

A ktore automobilky maju problem s odbytom? U VW sa caka pol roka, inde vacsinou 3 mesiace... to moc nesvedci o tom, ze by mali problem s odbytom.
 

to, že sa

na auto čaká pol roka, je skôr problém s logistikou a kapacitami. Tuším na dačiu, sa tiež čká celkom slušne.
 

 

N daciu sa caka (ked sa caka) preto lebo je to lacne auto!!!!!

A lacne mäso psi zeru!!!
len neviem ci si to pochopil
 

Chyba zostavy áut ...

Nuž, na autá sa čaká preto, lebo "skladovky" sú takmer vždy v setupe nevhodnom pre klienta.

Inak napísané: výrobca nechce prioritne vyrábať zostavy, ktoré sú žiadané, preto klienti nakonfigurujú zostavy, ktoré nie sú skladom a čaká sa.

A skladovky stárnu a stárnu a nie a nie sa ich zbaviť.

Nelogické, ale žiaľ je to tak.
 

 

Skladovky v prvom rade nekonfiguruje vyrobca, ale objednavaju si ich jednotlivi predajcovia. A v zaujme ktoreho predajcu by bolo, aby mu skladovka stala na showroome?
Ale kedze auta sa nekupuju kazdy tyzden, tak kazdy radsej pocka a zostavi si auto presne podla svojich predstav.
 

Predstavy a "predstavy" ...

No vidíš, predstavy klientov sú iné, ako tých, ktorí ovplyvňujú/určujú setup skladoviek.

Predajcovia a výrobcovia, zdá sa, nenačúvajú dobre predstavám a potrebám svojich potenciálnych zákazníkov.

Ja som svoju predstavu dal: 1,0 TSI+DSG automat a cabrio T-Roc za 15.000 by bol môj.

Kto chce kožu, 19-tky kolesá a podobné nezmysly, nech si priplatí hoci aj ďalších 30-50 tis.

Ale základ pre mestá a okresky by nemal byť nad 15 tis. Bodka.
 
Hodnoť

fajn

fajn výber , buď motor z kosačky , alebo skackavú 1,5, ktoréj súdruhovia inžinieri nemôžu prísť na príčinu skackania ani po siedmich mesiacoch.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto