SME
Piatok, 10. júl, 2020 | Meniny má AmáliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Predstavili elektrický Volkswagen ID.3, spôsobí sľubovanú revolúciu? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

cena

BOhuzial, nie, nespravi revoluciu kvoli CENE!
"cena by pri lacnejšej verzii nemala prekročiť 30-tisíc eur." je cena bez DPH! takze to je znova minimalne 36 000 EUR za auto o nieco vnutorve vacsie ako Golf, mozno ako Golf+. Evoluciu by sposobil ak by cena isla od 25 000 ,v naj vybave za 30 000 a totalnu revoluciu by spravilo podobne velke auto do 20 000 Eur, aby si tpo po par rokoch mohla kupit stredna vrstva jazden za 12-15tis. Dakujeme. Stale nam ostava len stary Ioniq s jeho rychlonabijanim 60-70kW na fast chargeroch (mierne jazdene za 23tis).
 

 

Aby bolo za 25tisic, treba si pockat na nove auta za cca 5rokov. To by uz mala kapacita tovarni na baterie naskocit a ich cena pojde dole. Neda sa to naraz. EV je novinka.
 

 

Rataj este usporu cca 6000 Eur na 100 000 km.
 

 

a k tej si ako dosiel?
 

 

cca 2,50 Eur na 100 km => elektrina
Pri spotrebe 6,5 litrov = cca 8,50 Eur = benzin
Nafta moze byt odhad min 7 Eur
Plus servis je akurat kontrola. Brdzove platnicky menis mozno po 200000 km, olej nemenis ani nic podobne, cize servis podstatne lacnejsi. Asi brzdova kvapalina bude to co sa meni najcastejsie.
Z tesly uz vieme, ze tie baterie vydrzia strasne kilometre, takze vymeny by som sa nebal vobec.
Cize, odtial minimalne 6000 Eur na 100 000 km.
 

 

Presne tak, v pripade Tesly viem, že je to veľké ušetrenie na servise a palive, takže to auto ti v podstate šetrí náklady, kým auto zo spaľovacím motorm ti náklady len vytvára.
 
Hodnoť

Interier+exterier

Velmi pekna recenzia:
https://www.youtube.com/watch?...

Vyzera to dobre, bral by som, len ta cena...
 
Hodnoť

revolúciu by spôsobilo, keby stálo

11 999.-

elektromobily - slepá cesta
 

 

neboj aj to bude. A slepa cesta to nie je, lebo uz je v tom vela penazi.
 

ale je

za 180 rokov sa dostali len sem

k blúzneniu zelených v europarlamente..
 

 

no mohol si nieco vymysliet aj ty, ked mas nejaky lepsi napad
 

No mozes mlcat, ked

Nemas co k veci...
Alebo aj ked si myslis, ze mas
 

Ke elektricke auto tak

jedine Teslo model 3 je uz skoro pod 30 000 eur (zatial len v USA ) ale dojazd rychlost nabijania a pokrytie supernabijackami v zapadnej EU .....Nic lepsie zatial nikto nevymyslel a to co robi volkwagen je smiesne trapne a mali by sa hanbit dufam ze coskoro skrachuju
 

Dan

Bohuzial, u nas sa musi platit dan, nie ako v USA. Brat si v piatok importoval TM3 z Viedne, celkova cena 48 800 Eur, ked ma tu najlacnejsiu SR+ a k tomu uz len modra farba a tazne. takze tak :-)
Za 30 tis, mozon tak 2r jazdenka....
 

Brat si nekupil

Najlacnejsiu verziu ale ako pises SR+ beriem ze najlacnejsia este v europe nie je ale to je otazka par mesiacov a ID tiez nebude skor v predaji
 

par mesiacov...

tych par mesiacov je bohuzial uz tak nesmierne dlhych ze ludia na slovensku radsej kupuju z DE a AT, lebo Musk sa na nas vyordol. Naposledy isli na trh v Polsku a dokonca na Islande a nas zase okaslali... :( Takze aj preto isiel brat k.susedom hoc rezervoval den pred odhalenim... Snad sa na Slovensku dockame buduce leto...
 

Jasne ale treba to

Brat tak ze Tesla je v podstate Start up a uz to co dosiahli do teraz je viac nez dost ....
 
Hodnoť

 

Monzo hlupa otazka ale naco ponukaju rozny vykon motora ked skrtia krutiaci moment ? 200HP elektromotor by mohol mat kludne krutiaci ako sportove auto nie ?
 

 

Vacsi krutak = vacsia okamzia spotreba baterky, takze asi tak.
 

 

Mohli by to dat volitelne .
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto