SME
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tunel Sitina je po nehode plne prejazdný (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Tunel Sitina nesmeruje do Petržalky....

Smeruje aj do Mlynskej Doliny, Karlovej Vsi, Devína, na nábrežie, do Žiliny, do Rakúska, do Maďarska. Stačilo na písať - v smere do Bratislavy...alebo na vstupe do Bratislavy z D2...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

oni píšu, že je to v smere do Petržalky, ty píšeš "Tunel Sitina nesmeruje do Petržalky"

no tak si môžete podať ruky :)

Tunel Sitina smeruje AJ do Petržalky a áno, nesmeruje LEN to Petržalky; každopádne asi každý pochopil, čo tým chceli povedať a ktorý smer je uzatvorený, nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tunel Sitina je v Bratislave, "v smere do Bratislavy" môže byť kľudne aj do Lamača, Dúbravky, Devínskej, Záhorskej Bystrice, ktoré sú súčasťou mesta..
do Petržalky sa normálne používa v dopravných servisoch, a to práve preto - že je to úplne jasné..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S tebou musi byt velka sranda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nevymysleli Sitinu tak, ze v pripade nehody pripadne odstavok v jednej rure , sa premseruje doprava do druhej -volnej ?Takze nic viac ako obojsmerna prevadzka.. a stale citam ako je nieco odstavene a presmerovanie nikde..ci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a tak

spravit z jednosmerneho tunela obojsmerny, to neni praca na 5 minut...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Za takéto nehody by sa mal brat vodicak ( zaviesť prax dvakrát a dosť, resp. Trikrát a dost+ náhrada škody.... tisíce ľudí bude meškať len z dôvodu, že niekto nevie plynulo a podľa predpisov jazdiť ... vodicak by nemali mat agresívny, bezohľadný, nerozhodný a váhajúcich ľudia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Za "takéto" nehody by sa mal brať vodičák? A ty si sedel s vinníkom tejto nehody v aute, že vieš, že nešiel plynulo, nešiel podľa predpisov, bol agresívny, bezohľadný, nerozhodný a váhajúci?

Áno, niečo z toho je dosť pravdepodobné. Ale pokojne mohol človek dostať za volantom infarkt, mohlo mu prísť zle, mohol to byť technický problém na aute a mohli to byť desiatky iných dôvodov.

Za to všetko sa berú vodičáky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ok, dopĺňam svoj príspevok - ak za nehodou nebola nahla indispozícií, alebo neočakávaná chyba na motorovom zariadení, tak by sa za Ne mal brat vodicak! Spokojný? Pretože ak nejde o neočakávanú vadu alebo indispozícií (čo je minimálne množstvo) tak ide vždy o chybu šoféra . Btw doplň prosím o čo by mohlo ísť ak nejde o neočakávanú zdrav indispozícií alebo vadu na vozidle? (Argument typu vbehol mi srnec v tunelu alebo holub neberiem)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mne sa páči, že všetci diskutujúci sú stelesnená cnosť, vzor dodržiavania predpisov, platenia daní, vzorní rodičia...
prepáč, ale tebou navrhované opatrenie zaváňa kotlebovsko-dankovskoharabinovskym riešením.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podstata je, že v čase, keď si nemohol absolútne tušiť príčinu nehody, tak si napísal, že "za takéto nehody by sa mal brať vodičák", pýtať náhrada škody "LEN z dôvodu", že...

súhlasím, že na cestách je problémom agresívny, bezohľadný, ale aj nerozhodný a váhajúci človek a problémom je aj plynulá jazda podľa predpisov
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jazdím tade denne, je tam 80 km/hod., idem tak 85-90 km/hod. Neexistuje deň, kedy by sa na mňa pri prebiehaní iného pomalejšieho vozidla nenalepil niekto dva metre odzadu. To nie je normálne, v zime alebo keď je vlhko každý druhý deň búračka a tunel zapchatý. Toto len tak inde nevidno (teda myslím hlavne vedľa Rakúsko).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne tak, je tam sice znacka, ze mas drzat 50 metrov odstup, ale pre polovicu ludi je zjavne neviditelna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jazdil si v Taliansku alebo Chorvátsku? :)

https://www.radiovlna.sk/novin...

https://hnonline.sk/svet/26049...

tým nechcem povedať, že sa u nás nejazdí bláznivo, ako keby boli niektorí nesmrteľní - prilepenie sa k zadku auta a očakávanie, že automaticky uhneš, aj keď ani za svet nemáš skrátka kam, lebo vedľa je napr. súvislá kolóna kamiónov/áut a ten za tebou bude aj tak zbesilo blikať, asi aby si vzlietol... predbiehanie do zákrut, do ktorých absolútne nie je vidno a kde je to ako ruská ruleta, či niekto nejde práve oproti, a pod. a pod.

viem, rozumiem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

usek pred lamacom

frezuju, cely vikend ani nohy. Naco kua cakaju? tam budu kolony az do malaciek, a ktomu ceresnicka v sitine...

PRECO NA TOM USEKU NEPRACUJU AJ V NOCI? CO VSETCI ISLI NA PUT K SEDEM CI KOLKO BOLESTNEJ?

V Japonsku sa minister dopravy opsravedlnil, ze opravenu cestu v tokiu odovzdali o 5 HODIN (!) neskor...
opravit ten usek je robota na dva dni, za vikend to mohlo byt hotove.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

k zas ale v Japonsku (predpokladám) nejazdí polovica vodičov nalepených na kufri iného vozidla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

co konkretne to ma spolocne...

...s tym, ze to mali urobit cez vikend? a niet tam ani nohy?

súvis s lenivostou nenachadzam...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ste jak moj sef....vsak 2 koty zmenite a hotovo :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

moja babka by povedala

že keby zostali doma, tak by sa im nič nestalo. Asi preto sa dožila 94, alebo možno preto že nikam nešla :)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto