SME
Nedeľa, 17. november, 2019 | Meniny má Klaudia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Alfa Romeo Tonale sa predčasne ukázalo v sériovej podobe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prekrásne. 50 km a cez 100 kg navyše k autu. Netreba podľahnúť tým ekoteroristom.
Všetci vieme, že jadrové eletrárne vôbec nie sú riešenie a riešenie je skôr plyn , kde nebude tankovať minimalne jeden celovečerný film.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

omyl

práveže netreba podľahnúť uhlíkovým psychopatom, ktorých jediným argumentom je nazývať každého s iným názorom na fosílne palívá eko-teroristom. Ste novodobí uhlíkoví inkvizítori a navyše s nekvalitným PR. Sorry
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nechcem byť zlý prorok, ale SORRY bude až jadrovka buchne.

.... aj na Ukrajine budú chcieť jazdiť na elektrinu .-)

Celý ekosystém s elektrinou je nezmysel. Proste eko-terorizmus s nedomysleným spracovaním palivové článkov z aut, každých 8 rokov? a jadrové palivo.

Andrea Zlatňanská z Greenpeace Slovensko označila jadrové palivo za jeden z najväčších nevyriešených problémov jadrovej energetiky.


https://ekonomika.sme.sk/c/221...

https://domov.sme.sk/c/6129140...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Interier

Rozmyslam preco sa posledne roky vyrobcovia predbiehaju v skaredosti tabletoidnych interierov. A to aj pri drahych autach. No, asi som uz stary.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mozno preto, ze je to prakticke. Mam taky tablet v aute a urcite by som nechcel aby bol zabudovany niekde nizsie v palubovke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nemožem si pomoct, ale nepači sa mi. Nejak s aim to nepodarilo. Su ine značky aut, ktore su na pohlad krajšie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak ako koncept a rendre vyzerali zaujimavo, tak tak hnusne to nakoniec dopadlo. z mna teda dost fail.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie som si istý,

či im to prinesie dlho očakávané zlepšenie predajov. Táto Alfa ma vôbec nenadchla. A to hovorím ako fanúšik tejto značky. Zdá sa mi akoby Talianom uleteli včely.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Som milovník značky AR.

k dizajnu asi toľko.
jedným sa AR páči, iným nie.
To, čo je pre AR fypické, je inakosť. AR sa skutočne nedás pliecť s inou značkou. A to sa mi na AR páči.
A tiež to, že na 20 parkovacích miestach niekde pred panelákom nebudú stáť aspoň 2 - 3.
Mali sme v rodine 3 AR, každá iný model a doteraz nadšene spomíname.
Ja som SUV negativ, takže Tonale (ani Stelvio) nie, ale počkám na nasledovíka Giuiletty. A Giulia je úžasná, ale v slušnej výbave mierne prekračuje rodinný rozpočet.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podla mna su vsetky SUV skarede a o opaku na nepresvedcilo ani toto alfa romeo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jazdim asi rok na Alfe Stelvio (najazdenych 32 000km) a stale ma to auto bavi. Od Tonale podla poslednej studie som cakal daleko viac, nechapem zbytocnemu a nepraktickemu ,,klavir lesk,, leskle cierne plasty, ktore sa snazia zakryt setrenie na materialoch a ,,oklamat,, akoze luxusom. No ale uplne ma zabila predna cast - maska. Neviem ci tie fotky su uz seriova podoba, ale cista hruza. Alfa by mala ist svojou cestou, lebo takto zapadne prachom a skonci v sedom priemere medzi Jeepom a Fiatom. To by bola, ale nezmyselna skoda, pretoze Stelvio aj Giulia (benzin) su naozaj super auta na to prave jazdenie!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Krasa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Elektromobily nie sú cestou znižovaniu skleníkových plynov v atmosfére. Už dlhšie experti upozorňujú, že zatiaľ to tak nie je. Prírode je totiž jedno, či kysličník uhličitý uniká z výfuku auta, alebo z komína elektrárne, kde sa vyrába elektrina pre pohon elektromobilu. Skutočnú klimatickú rovnováhu dosiahnu totiž elektromobily v porovnaní s bežnými pohonmi najskôr po ôsmich rokoch, no niektoré omnoho neskôr, prakticky po ich životnosti, teda nikdy. Ukázalo sa, že v porovnaní s benzínovým autom nižšej strednej triedy sa ekologický efekt dostaví až po najazdení 127 500 km, to je spomínaných osem rokov prevádzky.V porovnaní s dieselovými autami sú na tom elektromobily ešte výrazne horšie. „Zelenať“ sa začnú až po 219 000 km! Pre dobrý pocit by ste teda museli vlastniť ten istý elektromobil neuveriteľných 14 rokov. Batéria vám ale vydrží len 5 max.7 rokov to keď ju budete vždy nabíjať len pomaly celú noc.
Na elektromobiloch výrobcovia nemôžu zarobiť, viď Tesla a budú ich vyrábať len taký počet, aby nemuseli platiť väčšie pokuty ako majú stratu z výroby elektromobilu. Dúfajú ešte v pomoc štátu
lebo ten schválil ekonomicky stratoví emisie. Pritom ako sme počuli vedcov planéte to aj tak nepomôže. Zarobia na tom len elektrárne preto sú dotácie len na nabíjateľné elektromobily.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto