SME
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Premiéra nového Volkswagenu Golf sa blíži, pozrite si prvé skice (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Golf sa opozdil s modernizáciou za konkurenciou ktorá
už rok predáva a napríklad KIA už má aj Mildl-hybrid v predaji
a zaujímavé že z dieslom. Keď chcela byť prvá musela
prekopať celú pôvodnú modernizáciu a utrpieť
pekné finančné straty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hovorí sa

"oneskoril"...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

..aj “z dieslom” je pekné :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na margo online golfa

to sa bude kaziť jedna radosť sami to zliepali len tak tak nikdy by som to nekúpil, proste nemám čas na servisy!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A inak ako, Duster šľape ako sa patrí, nekazí sa?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hej hej

duster šľape nebaj boja.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Golf má byť technologicky najvyspelejším autom vo svojej triede"
Hej, ale to nebude pri cene v reklame uvádzanej "od 15 000.-"
ale v skutočnosti od 35 000 hore, keď to tam všetko v konfigurátore naťukám.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pokračujúce zdražovanie VW modelov ...

Golf VII už dnes začína až od 16.888,- €.
VW si zahráva "s vernosťou" svojich klientov ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

musím sa smiať ked niekto vyklopí niekolkoročný vysledok svojej driny za tuto plechovú "nadheru" a ešte pri tom zamorí planétu :DDD
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Najprv si opravte hasnuce 1.5 tsi

Dedovia rozpravaju rozpravky, ze vw niekedy vyrabal kvalitne motory.
Ale kto dnes verí rozpravkam..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stale vyraba

ja som mal motor VW uz vo Felicii. 1.6 MPI bol motor, ktory prezil auto. Kolega v Nemecku ho mal v Golfe a pri 600.000km auto skoncilo, lebo zhrdzavela karoseria, ale motoru nebolo nic. Vo Fabii mam stale 1.4 16v 59kW. Super motor. Nie je to ziaden dravec, ale svoju pracu si urobi a zaroven je velmi usporny a kultivovany. Co ma berie ze na atmosferu dokaze bez problemov zit uz od 1500 otacok a patka mu nerobi ziaden problem. Dalej som mal dve 1.9TDI. Klasicke cerpadlo a potom PD. To boli pracanti. Hlavne ten prvy slapal ako hodinky. Vlastne este stale slape. PD potrebovalo trocha dopingu a potom sa vyrovnalo dvojlitrom. Ako sluzobaky a kolegovia sme mali tiez kopec motorov VW a az na jednu 1.4 16v 74kW, ktoru bolo treba po 60.000 prekruzkovat nepoznam pripad, ze by bol problem s motorom. od 1.8 T, cez 3.6 V6 FSI az po posledne 1.5TSI. Clovek si povie ze asi stastie. Ale pri takom mnozstve aut a kilometrov. Sam cez milion. Nikdy nebol problem s motorom. Teraz mam 2.0TDI s DSG v Golfe a opat ziaden problem. Je to doslova optimalna kombinacia pohonu poskytujuca silu a nizku spotrebu a vysoku kultivovanost. Plus vynikajuci podvozok na tom kombiku.

Tak ja ti neviem. Ja tym tvojim rozpravkam neverim. Ja idem na moje osobne skusenosti a skusenosti ludi ktorym verim ze nekecaju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Statistiky

a zvolavacky neklamu.
Aj ked zatvrdli vw fanboys budu argumentovat svojou kvapkou v mori (million km)
A ten zúfalý motor, symbol neefeltivity, vhodný pre aziu, ano možno sa to vyrába, ale v europe vw prešiel na tsi v r 2012.
A všetko pruser nad pruser. Vitazne twinchargery (motory roka) vw sam prestal vyrábať, zlomil nad tým palicu.
Proste už francúzi maju o level inde motory. A to som TDI vynechal uplne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To si vymenoval tie spoľahlivejšie motory od VW.
Tak sa poďme pozrieť na tú druhú skupinu:
PD s DPF - nezvládnuté vypaľovanie DPF
Rozvody TSI EA111 - to už aj laici vedia, ako sa VW podarilo vyrobiť "doživotnú" rozvodovú reťaz, ktorá vydržala 20-40 000 km. V ďalšej generácii už prešli zase na remeň.
2.0TDI - opotrebovaný šesťhran pohodu olejového čerpadla - zadreté motory
1.8TSI/2.0TSI - tenký stierací krúžok, motor začne po 100 000km brutálne žrať olej
prvé motory s AdBLue - výhrev a NOx sonda sú spotrebný materiá (á 500 EUR)
1.5TSI - problémy pri rozbehu, motor sa dusí, až skape

Ale na druhej strane posledné CR diesle sú celkom OK, a TSI EA211 skoro dokonalé (napr. taká 1.4 TSI)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mirocoo. Spominas motor 1.4 16V 59kW. Ja mam taky v Pole 2008 motor BUD, ktore som kupil minuly rok. No a mam problem so startovanim, ked je teplo, startujem na viackrat. Inac v pohode. Nevies cim to moze byt. A ospravedlnujem sa. Viem, ze je to mimo temy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jedna lastovička nerobí leto

zavedením pramostrekov u benzínu a CR modifikácie u diesla sa začína písať nová éra grupy ktorá by sa dala charakterizovať jedným slovom iba titulom - drahá. Až následne sa môžeme baviť o spoľahlivosti,pretože nad vecami kraľujú finačné možnosti majiteľa robiť vhodnú údržbu včas,tj pred prvým problémom.Chce to mať najlepšie v rodine špecialistu grupy,potom ide natočiť aj na tieto komplikované agregáty mrte km z úsmevom na tvári. Podmienku rozumný a solventný gazda a špecialista na dosah ale "postihuje" mizivé percento ľudí.Ak iba jedna podmienka nie je splnená,tak je to hrbolatá cesta kde musí asistovať dávka šťastia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

až na tu cenu je celkom OK. Lenže akonáhle si ho niekto kupi, cena prudko klesne, takže keby že už toto auto, tak jedine ako nejaku novu jazdenku
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto