Golf sa opozdil s modernizáciou za konkurenciou ktorá už rok predáva a napríklad KIA už má aj Mildl-hybrid v predaji a zaujímavé že z dieslom. Keď chcela byť prvá musela prekopať celú pôvodnú modernizáciu a utrpieť pekné finančné straty.
"Golf má byť technologicky najvyspelejším autom vo svojej triede" Hej, ale to nebude pri cene v reklame uvádzanej "od 15 000.-" ale v skutočnosti od 35 000 hore, keď to tam všetko v konfigurátore naťukám.
a zvolavacky neklamu. Aj ked zatvrdli vw fanboys budu argumentovat svojou kvapkou v mori (million km) A ten zúfalý motor, symbol neefeltivity, vhodný pre aziu, ano možno sa to vyrába, ale v europe vw prešiel na tsi v r 2012. A všetko pruser nad pruser. Vitazne twinchargery (motory roka) vw sam prestal vyrábať, zlomil nad tým palicu. Proste už francúzi maju o level inde motory. A to som TDI vynechal uplne.
To si vymenoval tie spoľahlivejšie motory od VW. Tak sa poďme pozrieť na tú druhú skupinu: PD s DPF - nezvládnuté vypaľovanie DPF Rozvody TSI EA111 - to už aj laici vedia, ako sa VW podarilo vyrobiť "doživotnú" rozvodovú reťaz, ktorá vydržala 20-40 000 km. V ďalšej generácii už prešli zase na remeň. 2.0TDI - opotrebovaný šesťhran pohodu olejového čerpadla - zadreté motory 1.8TSI/2.0TSI - tenký stierací krúžok, motor začne po 100 000km brutálne žrať olej prvé motory s AdBLue - výhrev a NOx sonda sú spotrebný materiá (á 500 EUR) 1.5TSI - problémy pri rozbehu, motor sa dusí, až skape
Ale na druhej strane posledné CR diesle sú celkom OK, a TSI EA211 skoro dokonalé (napr. taká 1.4 TSI)
Mirocoo. Spominas motor 1.4 16V 59kW. Ja mam taky v Pole 2008 motor BUD, ktore som kupil minuly rok. No a mam problem so startovanim, ked je teplo, startujem na viackrat. Inac v pohode. Nevies cim to moze byt. A ospravedlnujem sa. Viem, ze je to mimo temy.
zavedením pramostrekov u benzínu a CR modifikácie u diesla sa začína písať nová éra grupy ktorá by sa dala charakterizovať jedným slovom iba titulom - drahá. Až následne sa môžeme baviť o spoľahlivosti,pretože nad vecami kraľujú finačné možnosti majiteľa robiť vhodnú údržbu včas,tj pred prvým problémom.Chce to mať najlepšie v rodine špecialistu grupy,potom ide natočiť aj na tieto komplikované agregáty mrte km z úsmevom na tvári. Podmienku rozumný a solventný gazda a špecialista na dosah ale "postihuje" mizivé percento ľudí.Ak iba jedna podmienka nie je splnená,tak je to hrbolatá cesta kde musí asistovať dávka šťastia.
už rok predáva a napríklad KIA už má aj Mildl-hybrid v predaji
a zaujímavé že z dieslom. Keď chcela byť prvá musela
prekopať celú pôvodnú modernizáciu a utrpieť
pekné finančné straty.