SME
Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ford sa MPV modelov nevzdáva, S-Max a Galaxy dostali lepšiu výbavu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Krasny voz ...

apropo, Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk/
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

clekom sa podarili, mne sa ale viac pači ta farba. Ked už ford, tak Focus (uplne novy)- Btw. focus bolo moje prve auto, jazdenka z ačiek za ,,par korun,, :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A kde je e. motor? Nastastie, nikde.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tieto 2 fordíky

patria k tomu naj v segmente. Krásne MPV.
Ale žeby bol S max kompakt?
A čo potom C max, veď ten má základ vo Focuse a Focus je typický kompakt ergo nižšia stredná trieda.
A Smax má základ v Mondeu a to je stredná trieda. Galaxy je v podstate S max so smeneným bočným profilom (bočné okná za C stĺpikom).
Ach jaj.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Len na dokreslenie po krátkom

pohľade na web stránku Fordu:
S max dĺžka 4 796 mm, Galaxy dĺžka 4 848 mm, obidva modely rázvor 2 850 mm.
No, ak je podľa autora článku auto s dĺžkou 4,8 ma rázvorom viac ako 2,8 m kompakt, tak čo už.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

C-max konci

len tak na margo tvojho popisu, este na doplnenie, C-max pomaly konci. A tipujem, ze toto bol aj posledny facelift pre S-max a Galaxy. Podla informacii od predajcu Fordu tiez maju skoncit.

Vsetci sa opicia a kupuju SUVcka a potom taketo rozumne auta koncia.

Nahradou za S-max by mala byt nova Kuga, ktora by tiez mala mat moznost byt 7miestna.

Tak uvidi sa, kde toto cele skonci a ci si ludia, ktori chcu MPV budu musiet kupovat "dodavky".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neviem si predstaviť,

že Kuga môže mať 7 miest pri dĺžke súčasnej karosérie. Viem o čom hovorím, jednu vlastním.
Jedine, ak by urobili niečo podobné ako Renault s modelom Espace t.j. MPV, ktoré vyzerá trochu ako SUV. Potom by ale umrel S-Max, čo by bola škoda (nie simply clever). Keby som si mal ešte raz kúpiť Ford, tak jedine S-Max, do Kuga by som už nešiel. A to som bol z Kuga nadšený, keď bola nová :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

asi tak

tiez som sa cudoval, ked mi to Fordaci povedali.

mozno spravia nejaku predlzenu verziu, ako je to u VW Tiguan-u.

veru, skoda Smaxu. Tie male Fordy su naprd - privela ta setria a ked skonci Smax/Galaxy, tak realne mne Ford nebude mat co ponuknut.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mam ho uz treti rok ...

.. a som velmi spokojny. V podstate doteraz nebol s Smaxom vaznejsi problem (240 konovy benzin), iba pravidelne prehliadky (70 000 km). Sice velkostou uz je to na hrane (3 deti a pes), stale sa este dokazeme celkom normalne pobalit ... niekde som cital, ze uz nova generacia nebude, co by teda bola podla mna skoda ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: zostávajú

Aspoň niekdo má rozum a nevyhadzuje z výrobného programu autá, ktoré MAJÚ ZMYSEL.

Pripúšťam, že dnes sú cool a trendy singels a mať deti ohrozuje planétu, ale ak mám viac detí, nechcem si kupovať prerastený nafúknutý zvonku veľký (parkovanie), zvnútra malý (nepohodlné), "crossover/SUV" na zvýšenom podvozku (nestabilné/nebezpečné), alebo DODÁVKU (s podvozkom dodávky ktorý pri prázdnom aute bude nadskakovať a pri naloženom zase bude tvrdý na dorazoch...)

Chápem čo urobil Renault s Espace - posunul ho do luxusného segmentu, pretože pre "plebs" má Lodgy. Nechápem ostatných (napr. Fiat, Citroen), ktorí nahradili tento segment DODÁVKAMI s predraženými interiérmi.

Rodiny s deťmi potrebujú autá, ktoré sú priestorné, pohodlné, rýchle, bezpečné a nepotrebujú kvôli tomu výkon ťahača, ktorý prekonáva aerodynamický odpor dverí od stodoly (pretože to je koncept VW Multivan, ktorý je na rozdiel od iných dodávok (nepočítam mercedes s autobusovým airmaticom)) pohodlný, ale krabicovitá karoséria kombinovaná s veľkou čelnou plochou robí diaľničné presuny (na ktoré sú tieto autá určené) nákladnou záležitosťou...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No pokial ja viem, tak Ford konci uplne s klasickymi osobakmi a bude robit len 'trendy' SUV a pickupy. To som postrehol nejak pred polrokom...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Milí kolegovia, všetko dočasu.

Som presvedčený, že tak ako v iných oblastiach, tak aj v autách raz móda SUV/crossover skončí.
Pretože ich jediná výhoda oproti kombíkom a MPV sú cca 2 cm navrch /neriešim pravých používateľov 4x4 SUV, ktorí reálne do terénu chodia).
Neviem si to vysvetliť, ale v našej širšej rodine nikdy Ford nebol a to sme vystriedali desiatky áut. Ja osobne pritom považujem Ford za veľmi dobrú značku s dobrou ponukou modelov a najmä s autami s nadpriemernými jazdnými vlastnosťami. Ale je možné, že raz niekto z rodiny názor zmení a ovplyvní aj nás ostatných a zaradíme do portfólia aj nejakého fordíka. Je to fajn značka.
P. S. Rovnako sa nám za cca 30 rokov dosiaľ vyhýbajú aj japonské značky a pritom tiež majú veľmi dobrú ponuku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno

Toto sú dobré autá z európskeho Forda (Fordu).
Azda jediné ktoré mi dávajú zmysel.
Zvyšok výrobného programu je nejaký omyl.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moneo, Focus? Nic?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mondeo mas ten isty podvozok ako Smax

Mondeo mas ten isty podvozok ako Smax a Galaxy.

ked bude koncit Smax a Galaxy, pravdepodobne skonci aj Mondeo (podla informacii od predajcov Fordu)

a ak by som si mal vybrat Focus ako auto, to uz v tejto kategorii mas viacero inych modelov, ktori su z mojho pohladu lepsi ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máš pravdu. Nič.

Mondeo 2008 bolo skvelé auto. Na špici segmentu.
To terajšie je omyl.
Focus dtto.
A cenník akoby to bol Mercedes.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto