SME
Pondelok, 9. december, 2019 | Meniny má Izabela

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pozrite si kandidátov na Európske auto roka 2020. Máte svojho favorita? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Jednoznačne

Renault Clio
 

 

Moze byt, alebo Taycan. Nechapem ale, co tam robi neexistujuci Golf.
 

vic, je to OK.

Podmienkou zaradenia do ankety je začatie výroby v roku 2019 a započatie predaja aspoň v 5 krajinách.
GOLF bude predstavený za pár dní a aj ten predaj sa stihne.
A keby nie, tiež sa nič nedeje. Bude zo zoznamu vyradený.
Inak časy sa menia. Ak si porovnáme počet vyrobených áut, povedzme, v Británii a na Slovensku, tak pomer 6 : 0 v počte hodnotiacich novinárov je úplne, ale úplne mimo misu.
A čo sa týka zverejnených kandidátov, tak snáď prvý raz v živote (a sledujem COTY dlhé roky) si skutočne neviem vybrať. Sú tam dobrí kandidáti, ale akosi neviem určiť to auto, ktoré by ma nadchlo aspoň o level viac ako ostatné. Možno, i keď nie som priaznivec SUV a už vôbec nie elektrického pohonu, dal by som hlas pre AUDI e.tron.
takže počkám na porotu a na výber tých siedmych kandidátov.
 

 

Z tohoto pohľadu je dôležité, koľko sa kde predá, nie koľko sa kde vyrobí
 

1573199, to bolo v minulosti,

keď podmienkou bolo predať minimálne 5 000 automobilov. Teraz je dôležitý začiatok predaja, pretože dôležitá je objednávka auta. AK si vyberieš niečo extra, zaplatíš zálohu a čaká aj viac ako 2 -3, často aj 6 mesiacov. Ale to už sa počíta.
Zažil som to práve pri uvádzaní novinky Škoda Kodiaq. Bola v takejto ankete, ale reálne dodávky pre zákazníkov začali až vo februári nasledujúceho roka. A uspela v ankete. Keď som to nalísal do redakcie, že sa jedná o podvod, keďže ešte si ju reálne v čase ankety nikto nemohol kúpiť, tak presne taká bola odpoveď. Rzhoduje dátum, odkedy dealeri začnú prijímať objednávky a brať zálohy. Logiku to má.
 

 

on narazal na pomer novinarov ... ze ten je urceny velkostou trhu (t.j. kolko aut sa na danom trhu PREDA, nie vyrobí)
 

 

a to uz preco
 

 

Mozno preto lebo ho ma a je s nim spokojny.

No a preco nie ?
 

 

no dobre ale prečo jednoznačne?
 

 

krizovy manager ? .....
 

 

Za mňa tiež, aktuálna generácia renaultov je dizajnovo veľmi podarená. Ale je jasné, že to vyhrá nejaký elektromobil, lebo byť ekologický je dnes TOP
 
Hodnoť

 

mazda 3 kedykolvek
 
Hodnoť

:-)

Nikdy som nepochopil tieto imbecilne ocenenia napriec vsetkymi triedami. Ked chce niekto sportak a moze si dovolit Ferrari, asi tazko si kupi Fiat Punto, nech by bolo autom roka aj 10x. A naopak.
 
Hodnoť

 

Tesla Model 3 jednoznacne. Ostatni sutaziaci vyzeraju popri nom ako parne stroje 😀
 

ehm a co s tou'tikajucou bombou' v 3jke?

a co ta flashka co casom odpali cele MCU? vid:
https://insideevs.com/news/376...
OK podla tej spravy v Model 3ke je to lepsie ale je to tikajuca hrozba co raz odstavi cele MCU...

nemam nic proti e-cars, no privelka glorifikacia nie je na mieste. Tie masiny maju este vela detskych chyb a o ekologii tiez mozno pochybovat :(
 

 

Ja sa nebojim a ani nepochybujem :) Ja mam vedomosti. MCU je v tomto pripade Media Control Unit.. tize ziadny velky/drahy problem pri MCUv1, pricom Model 3 ma MCUv2 ;) Co sa tyka ekologie tak po 1,67 roku prevadzky dorovna vyrobne a prevadzkove emisie ICE aut a od vtedy je to auto s uplne cistou prevadzkou (neratajuc CO2 na vyrobu spotrebneho materialu) v priade nabijania doma zo solaru, alebo s par promile emisii oproti ICE ak by som nabijal cisto zo siete (co neplanujem) kde sa 10% energie vyraba s emisiami. Nehovoriac o tom ze uholne elektrarne su ovela efektivnejsie ako ICE motory a teda vytvaraju aj menej emisii. Ale anti EV kampan este stale vytvara vela detskych hoaxov, vsak do nej tecu obrovske peniaze ;)
 

 

asi si nepocul o takom niecom ako 'kurvitku' (resp. nevidel film 'The light bulb conspiracy' :))?

a kedze podla clanku co citujem hore:
“Tesla has known about this issue for years now and has done nothing to mitigate it. I've personally reported it on multiple occasions, and I know others have as well. I've noted this to Tesla on several occasions, starting in late 2015, and several times since.
Instead of mitigating the issue, it writes even more data to the logs today than ever before. Combined with the max-size firmware images, general caching – map tiles, Autopilot info, music, etc. – this makes every MCUv1 have a high probability of failure”

a v 3jke nie je otazka ze ci, ale kedy sa ten chip odpali...princip je ten isty, len velkost pamate vacsia, cize zivotnost sa mozno trochu zvysila, ale problem neodstranil...a mozno prave naopak, vid:
“Despite having a 32GB eMMC flash chip, MCUv2 deals with much larger software. Cotran said: There is a lot more room for wear-leveling. Keep in mind, though, that MCUv2 does have some advanced functions – like 3D gaming and Youtube, Netflix, etc. – which does take more room on the filesystem.”

cize bud Tesla vie ze musi z niecoho zit aj po predaji S3X-ov (mam rad Elonov zmysel pre detail, LOL), alebo tie logovane data spracovavaju/vyuzivaju spokojne dalej aj bez toho aby majitel o tom vedel (na reklamu? pre NSA? let's trigger the conspiracy mode :P)

a ked uz spominas tu anti-EV kampan, ak si nevidel, odporucam filmik 'Who killed the electric car'? ---:D
 

 

Je viacej znamych pripadov ludi co pocas jazdy Teslou S/X prehltli zuvacku ako nejakych problemov s MCU1 🙂 a Tesla na tom pracuje a uz spravila aj vylepsenia, ako sa pise v clanku, ale hlavne diskusia je o Modeli 3 a MCU2 kde nie su zname ziadne taketo pripady. Ostatne automobilky sa trapia s ovela zlozitejsimy a drahsimi zvolavackami. Tesla poriesi vela problemov cez OTA, ak by to bol ozaj problem, jeden update a logovanie je vypnute. S problemom excessive log file sa v praci na sietovych zariadeniach stretavam casto. Ziadny velky problem. Uvedom si ze porovnavas Infosystem na ktory sa ziadna ina automobilka nechyta. Ostatni adepti v tomto zozname maju ovela vacsie problemy s vyrobnymi vadami a ocakavanymi poruchami motora a prevodovky ako superjednoduchy elektromotor co spravi 1.6 miliona km bez znamky opotrebenia. 😉
 

 

dufam, ze si pri preberani auta kontroloval poriadne...

https://www.autoforum.cz/zajim...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto