SME
Streda, 11. december, 2019 | Meniny má Hilda

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nový Volkswagen Golf vyzerá ako facelift, no skrýva veľký pokrok (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Nehovorím, že vyzerá zle, ale...

Keby Golf VII vyzeral ako tento nový VIII a nový VIII prišiel s vonkajším dizajnom ako súčasný VII, tak by to bolo úplne rovnaké. Bola by to zmena, ale ani k horšiemu, ani k lepšiemu.
Len zmena, lebo tá byť "musí".
Zadné svetlá úplne rovnaké ako má Tiguan a predok s Passatom nemá spoločné nič okrem linky denných svetiel. Neviem aká Passat autor článku vudel, veď ten má masku vertikálne pomerne veľkú s niekoľkými pásmi chromovaných líšt. Kde je toto na Golfe? Uzučká maska s jednou lištou. Keby autor napísal, že predok je podobný ako má Polo, tak OK.
 

 

tie linky prednych svetiel... Aj Ty Brutus? ...otrasne nieco...ja len cakam, kedy ich nejaka automobilka predlzi az ku A-stlpiku... Tento Golf VIII je asi najskaredsi a nejnemoznejsi zo vsetkych generacii...myslim dizajn... vnutrajsok a technika je uz v pohode
 

 

Najskaredsia bola s prehladom IV. gen.
 

Si chcel povedať V., nie?

lebo 4ka bola bomba a dokonca ešte ani teraz sa zachovale kúsky dobre predávajú!
 

 

4-ka? To myslis tu hranatu krabicu?
 

 

Asi nehovoríme o tom istom
 

 

Hadam 5-ka nie? Teda vseobecne viem, ze 4-ka bola prave povazana za rasnu a 5-ka skaredu. Aj u mna to tak plati.
 

Interiér:

Nehovorím, že vyzerá zle, ale...
Prvé, čo ma napadlo pri pohľade na prístrojovú dosku, že vidím Scalu alebo Kamiq. Líšia sa len výduchmi klimatizácie.
Pre Passat a Golf bolo typické, že "tablet" infotainmentu mali pekne vložený do stredového panelu. Mne sa toto riešenie veľmi páči, priam neznášam tie vytrčené "tablety ako napr. KIA a Hyundai a iní.
Treaz tejto škaredej móde podľahol aj dizajnér interiéru Golfu a tak tu máme "tablet" položený na hornú vodorovnú časť stredového panelu. Síce nevytŕča nad prístrojovú dosku, ale je evidentne samostatný solitér. Elegancia Golfu VII je preč. U mňa hlboké mínus, som sklamaný.
 

 

No ja neviem, ale ked som sa pozrel na predok, tiez mi v prvom momente napadol Passat...
 
Hodnoť

 

Golf bol vždy pekné auto, ale tento posledný...
 
Hodnoť

falosny koncovky vyfukov

neviem, co mate s tymi falosnymi koncovkami vyfukov, dizajnovo to vyzera dobre, lepsie ako jedna.
Vzdy ked vidim kritiku tymto smerom, tak viem, ze autor je zufaly a nie je schopny najst nejake negativa, tak tam supne aspon toto.
 

 

To je vec nazoru. Niekom sa to paci niekomu nie. Ako pzoeram na obrazok, tak obe su falosne a je to len dizjanovy prvok.
Ten interier a infotaimnet nic moc. Na tie tablety a chybajuce tlacidla si nezvyknem.
 
Hodnoť

xSTUFF, no...

Ja nič nemám proti "difuzorom na spodnej časti zadného nárazníka, ktoré svojim čiernym plastom kontrastujú s lakom nárazníka, to je OK.
Aleprečo tam, preboha, výrobca pridáva (lisuje)tie falošné akože koncovky výfukov? nech tam toto nerobí a ten "difuzor" bude OK.
A že tak robia aj prémiové nemecké značky, tak to je na hodinovú výpoveď toho top manažéra, čo to schválil. Ako príklad, také Audi ešte donedávna krásne 2 koncovky, po jednej na každej strane a terazky? TO si svojich zákazníkov navážia? Za tie prachy, čo za to pýtajú? keby to malo Daewoo Lanos, OK, ale Audi, Mercedes aj VW?
Alebo také falošné výduchy na kapote ako má KIA Stinger, des, hrôza. Ak to dá KIA na Picanto OK, ale za tie prachy klamať telom?
Najväčší des v autovýrobe za posledné desiatky rokov je u mňa Honda Civic HB. Tie obrovské falošné kusy plastu na oboch nárazníkoch je niečo tak odporné, že Civic ani zadarmo. Niečo úplne iné je Civic sedan. Tam sú tie plasty úplne malé a už to vyzerá lepšie, tú by som bral.
Takému koncernu VW nestačí, že klamali s emisiami (pravdou a objektívnou je, že klamali aj ostatní a mnohí oveľa viac, ale dvaja americkí vedci potrebovali potopiť len značku VW,iné značky radšej nepodrobili testom, ale to je iná téma(, terazky klamú s falošnými vyfukmi?
Len by som poradil pánom z VW, že keď už odstránili z Passatu tie pekné hodinky, tak mohli niede vedľa dať aspoň samolepku s ciferníkom, veď čo, že len imitácia. Nie je klamanie len s výfukmi málo, Ivane Pavloviči? Keď faloš, tak celé auto.
 

Netráp sa nad falošnými koncovkami

výfukov to bude až v najvyššom stupni výbavy highline a na to nemáš!
 

No veď to.

Na VW nemám, ja jazdím 4 krúžky. Predtým 2 koncovky, po jednej na každej strane (1.8TFSI), terazky faloš na nárazníku. Na to som mal, na RS so skutočnými rúrkami už nie.
No, čo už.
 

 

Priznam sa ti že ja na svojom aute ani neviem ako mám zakončený výfuk.
 

 

re "Takému koncernu VW nestačí, že klamali s emisiami (pravdou a objektívnou je, že klamali aj ostatní a mnohí oveľa viac, ale dvaja americkí vedci potrebovali potopiť len značku VW,iné značky radšej nepodrobili testom, ale to je iná téma(, terazky klamú s falošnými vyfukmi?"

V teste, ktory zacal dieselgate, boli Passat, Jetta a X5. BMW X5 normu splnilo, Passat a Jetta nie, vid https://www.citylab.com/equity...

co sa tyka tvojho tvrdenia, ze ine znacky neboli podrobene testom, tak pozri
https://www.epa.gov/compliance...
Light Duty Vehicles and Trucks
stiahni si
Certified Vehicle Test Results Report Data (Model Years: 2014 – Present) (XLSX)
pre dany typ vozidla to vyzera zhruba takto
Emission Standard Level Code Emission Standard Level Description Useful Life Miles (k) Emission Name Rounded Emission Result (g/mi) Certification Level (g/mi)
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 CO 0.07 0.4
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 CREE 387 387
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 METHANE 0.005 0.02
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 N2O 0.006 0.01
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 NMOG 0.0219 0.033
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 NMOG+NOX 0.0509 0.064
L2ULEV125 California LEV-II ULEV125 150 NOX 0.029 0.031
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 CO 0.07 0.4
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 CREE 387 387
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 METHANE 0.005 0.02
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 N2O 0.006 0.01
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 NMOG 0.0219 0.033
T3B125 Federal Tier 3 Bin 125 150 NMOG+NOX 0.0509 0.064

ten subor ma 180000+ riadkov, na jedno auto zhruba 30 testov, to mame 6000 znaciek/modelov otestovanych od roku 2014...
 
Hodnoť

Výfuky

úplne super to vypada v zime, keď predomnou stojí MLko medveď a “kúri” sa mu z pod celého zadného nárazníka :) veď čo by sme aj chceli za 50+ k€
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto