SME
Streda, 11. december, 2019 | Meniny má Hilda

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škodu Octavia sme vyskúšali ešte pred premiérou. Čo ponúkne? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Takže

základným motorom je trojvalec 1,0 TSI ??? Ako by povedal Rado Procházka : "Musí je*ať chalani, Vám musí je*ať."
 

 

Zacinam si mysliet, ze do tych mestskych zapch to moze byt aj celkom postacujuce...
 

 

ked to clovek potrebuje ako presuvadlo tak uplne postacuje, ked nejaky dedo chce silou mocou octaviu a nerobi vela kilometrov tak voba je jasna. Kazdopadne je to zivsi motor ako stara hladka 1.6ka
 

Dedo

celý život jazdil na 4-valcoch a nie na trkajúcich trojvalcový. Takže dedo si isto nevyberie litrový trojvalec.
 

 

dedovi je uplne jedno kolko to ma valcov, dedovi ide o cenu. Inak niekedy bol zakladny motor v octavii 1.4MPi, tak tento litrovy trojhrncek je trhac asfaltu oproti zmienenemu motoru.
 

 

nic moc, ale ked si to porovnas zo zakladnymi motorizaciami v danej triede pre dajma tomu rok 2000 tak je to nebe a dudy a vykonovo sa dotahuje na sen vsetkych vtedajsich tuzerov 1,9TDI
 

 

Je to základná motorizácia, tak ako je v ponuke aj základná výbava. ( plechové kolesá, čierne kľučky atď.) Je len na zákazníkovi čo mu bude stačiť a za čo je ochotný si priplatiť.
 

 

"Ochcávku" nikdy, jediné čo ma na tomto článku zaujalo, že na konci je poďakovanie, že sme si ho mohli prečítať lebo platíme za obsah. Na marketingovom oddelení škodovky musia byť na lysohlávkach, keď platia Sme za PR, ktoré redakcia uzamkne pred tými čo nie sú ochotní za takéto výplody platiť... Aký to má komerčný prínos - nulový.... Kvôli "ochcáfke" si veru tento plátok málokto predplatí...
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Vieš kurátenko,

ja si nemienim kúpiť Škodovku, avšak do Octavie montovať motor 1.0, aj keď 110 koňový, to považujem za drzosť. A je jedno, či je to iba samotný štart. To môžeme byť radi, že do toho štartovacieho modelu dávajú aj volant, čo ? A čo sa týka modelov vo vyššej výbave, vyprásknuť za Škodovku toľko za čo už môžem mať napríklad viacerých slušných japoncov, to zase považujem za vrchol debilizmu. A to ti píšem ako bývalý majiteľ dvoch škodoviek, ktoré bez problémov slúžili a s ktorými som bol spokojný.
 

 

hej, predstav si to je ako keby niekto namontoval jednoliter trebars do ..., no co ja viem Mondea. Pozerat v dnesnej dobe na objem je blbost a motor charakterizuje nieco ine
 

 

A čo také ho charakterizuje? Výkon, životnosť? Výkon pri vysokom zaťažení alebo jazde do kopca?
 

 

easy, priebeh krutiaceho momentu v zavislosti na otackach. Pokial viem o zivotnosti sme sa nebavili, ale ked sme pri nej tak jednolitrove motory uz roky jazdia aj vo vacsich autach bez extra problemov.
 

 

Bez extra problémov, pokiaľ sa v aute po meste vozí 1, max. 2 ľudia + vzduch, ako je v našich mestách často zvykom. Ale skús to auto naložiť 4 ľuďmi + batožinou a vyraziť takto na služobnú cestu na diaľnicu alebo dokonca cez nejaké väčšie stúpanie. A ekológia, spotreba, hluk budú tam...

"Na záver prvej skúšky sme vytiahli Octaviu s týmto trojvalcom na diaľnicu, kde sa ukázali skutočné nedostatky tohoto motora. Počas jazdy po diaľnici z Bratislavy do Žiliny sme namerali spotrebu 7,5l/100km, a to pri rýchlosti 130 km/h. Čím viac sme však tento trojvalček trápili tým viac rástla jeho spotreba.
V druhej skúške sme ŠKodu Octaviu 1.0 TSI plne obsadili pasažiermi, čo spôsobilo, že spotreba narástla ešte o ďalší 1 liter paliva naviac."

https://autoride.sk/motor-1-0-...
 

 

stale zabudas, ze ide o zakladnu motorizaciu. Ak ju niekto kupi do firmy kde s tym tocis dlhe dialnicne streky, nedajboze nalozeny jeho chyba. Ma na vyber schopne dieselove ci benzinove motorizacie ktore by to zvladli v pohode.

A stale plati. Terajsia zakladna motorizacia je parametovo velmi blizko ak nie lepsia ako predchadzajuce najpredavanejsie 1,9 TDI a pod. O porovnani s predchadzajucim zakladom 1,4 MPI ci 1,9SDI ani nehovorim. Pre niekoho kto s tym bude behat okolo domu a raz do roka otoci chorvatsko je to dostacujuce. Nie dobre, dostacujuce, ale co viac chciet od zakladu?
 

 

Ako základ ok, len ide o to, že pri niektorých modeloch (aj nižšia stredná trieda) už v ponuke nič iné ako 3-valce nebude...
 

 

jaj tak tam je problem teraz :)

no tiez mam radsej stvorhrncek kvoli kulture chodu, ale dobre spraveny trojvalec tiez nie je extra hrkalka. I ked ano, tam uz mas vacsinou dvojhmotu a dalsie veci co sa ti mozu kazit najma ak to podtacas a zas. Prax ukazuje, ze to extra tragedia nie je ohladom poruchovosti a sportovo zalozeny sofer si to kupovat nebude.
 
Hodnoť

 

Už súčasná verzia je dosť veľká, do kedy to chcú zväčšovať.
 

no

neboj sa, 6 m dlzky nepresiahnu :)
 

 

Neboj, nemám strach. Je mi to u .... Skôr sa skús vyjadriť k veci do budúcna, verím, že to zvládneš.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto