V tom je ta pointa - ludia, ktori si taketo auta mozu dovoli kupit za cash, danu dotaciu vobec nepotrebuju. Ti, co ju potrebuju, tak nikdy nesplnia podmienky bez toho, aby nepredali jednu oblicku...
Nebola to podmienka pre dotáciu, iba pre dotáciu 10 tis. Taká možnosť je v zákone, ale ministerstvo ju nevyužilo, takže dotácia iba 8 tisíc maximálne bez vyraďovania.
Lebo vsetko co sa zacina rozvijat musi najprv zaujat ludi, co sa chcu odlisit, resp. co musia mat nieco ine. Ti nehladia na to kolko to stoji, dolezite je, ze budu mat nieco co iny nemaju.
Takže štát vyberie peniaze prostredníctvom spotrebnej dane z benzínu a nafty (aj) od ľudí, ktorí si žiadne nové auto dovoliť nemôžu a pošle ich tím ľuďom, ktorí si môžu dovoliť kúpiť výrazne drahšie nové auto a od ktorých štát žiadnu spotrebnú daň nezíska.
Nie som proti elektromobilom, ale toto sa nedá nazvať inak ako nespravodlivosť a deformácia trhu.
Ale bude nálepka na aute, že je dotované, takže to využijú iba fakt nejaké eko/bio firmy/osoby. Nejaký zbohatlík by sa za to hanbil. Aj keď som zvedavý, ako to chcú kontrolovať. Fakt len samé nezmysly tento štát vymýšľa.
dotacia na elektro je aj inde v europe a prave lydia co maju peniaze ju pouziju. ale tiez sa mi nezda normalne dotovat priemysel co nema problemy s peniazmi. ak chcu automobilky predavat, tak nech zvysia cenu benzinovych a peniaze poiziju na znizenie ceny elektro
lenze automobilky nechcu predavat elektromobily. keby staty nezaviedli limity co2 na celkovu produkciu automobiliek, nikto by o elektroauta ani nezakopol. tak ako predchadzajucich 95 rokov.
vlastne dobre, ze stat rozhodol ze podpori sukromny biznis. Tiez by som chcel mat taku firmu ktoru dotuje stat a budem vyrabat nieco co je drahe a nikto to vladtne nechce
+ HONDA