SME
Štvrtok, 4. jún, 2020 | Meniny má LenkaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Peugeot 208 alebo Renault Clio? Každý sa chce zapáčiť inak (test) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Mať držiak

Mať držiak na telefón k dispozícii len, keď nemám spolujazdca - nápad hodný génia!!!

Moja voľba Clio
 
Hodnoť

Podobne.

V otázke voľby práve týchto testovaných 3-valčekov určite Clio a to práve preto, že má nepriame vstrekovanie (odborníkom netreba písať výhody oproti priamemu, najmä pri krátkych jazdách). pri voľbe na základe možnej konfigurácie zase jedine Clio, pretože má v ponuke 4-valček.
Pán Kálman, nedávno som Vás pri jednom Vašom teste kritizoval, dnes máte moje obrovské uznanie.
Uznanie za Vaše slová o N E B E Z P E Č N O S T I spôsobu ovládania klímy v Peugeote.
Som nesmierne rád, že aj Vy ste sa pridali na stranu tých motoristických novinárov, ktorí vidia nebezpečnosť ovládania klímy cez infotainment v dnešnej hustej premávke na cestách a ktorí prišli na to, že aj v 21. storočí niektoré funkcie auta ovládané tlačítkami a otočnými ovládačmi sú bezpečnejšie ako preklikávanie za cez x podmenu na možnosť niečo zmeniť počas jazdy.
 

 

Mám averziu k renaultu od doby, keď sme ich mali zopár vo firme, teraz ich máme 26 a ani jeden renó, chvalabohu. Jediný vo firme je keď príde šofér s new scénic, ale už začal parkovať pred firmou nie v areáli, lebo ho raz museli dať do servisu v kontaineri na odpad...
Nehovorím o cliu, fluence...., ale o auto, ktoré má polepené peeche na každom kúsku.
 

My sme mali 2

My sme mali tiez na firme dva megany predoslej generacie a pri 230 isli prec a myslim ze jazdia doteraz...pokazila sa jedine rucna brzda za ten cas...a sukromny renault z turecka sa zacina kazit teraz po 18ich rokoch prevadzky (lambda sonda, klucka dveri, ventilator...)
 
Hodnoť

 

Som rád, že nikdy nebudem musieť riešiť otázku z nadpisu.
 

 

Ja tiež, dcére som kúpil novú Corsu, len jej prišlo, že jej auto odovzdajú v pondelok na hlavnej ceste(v RK) pred predajňou, kvôli korone a nemôžu ju pustiť ani do dvora.....
 
Hodnoť

parafrázovač, iste, ani ja nie.

Ale autá a všetko s nimi súvisiace sú moja záľuba cca od 4. triedy ZDŠ, keď som prvý raz vzal do rúk otcov ešte čiernobiely Svět motoru a potom čiernobiely slovenský Auto Moto.
Ten Svět motoru a mnohé iné čítam doteraz pravidelne.
"Môj výber" je len reakcia na dobre napísaný porovnávací test.
Na strane druhej by som nemusel riešiť voľbu ani pri porovnávacom teste niektorého modelu Bentley a RR, ale názor a svojho favorita, pochopiteľne mám.
 
Hodnoť

NEKUPOVAŤ

mačku vo vreci. Testovateľ ani predajca sa neunúvali napísať otáčky motora pri dialničnej rýchlosti 130km/h.
Ked kúpite bez tejto informácie, môžete byť na dialnici veľmi nemilo prekvapení.
Nekupovať!
 

dobre alebo zle

ja som skusal na svojom aute a mam na 4-ke pri 130km/h rychlosti 6500 otacok. je to dobre alebo zle.
 

Sú to veľmi vysoké otáčky,

záleží však na tom, kolko prevodovýxh stupňov má auto. Ak 4 , tak to je ozaj veľa, ak 8, tak je to OK. Otáčky pri dialničnej 130ke sa však berú tie na najvyššom prevodovom stupni, čo je u väčšiny aut 5-ka alebo 6-ka. A dobrý dialničný prevod je , ak u benzínu sú otáčky okolo 3000 a u diesla okolo 2000. Nové autá už tak väčšinou majú. Staré 10-20 ročné majú otáčky značne vyššie. Automobilky totiž na prevodové stupne vždy značne kašľali až úplne v posledných rokoch ich "osvietilo" .
 


Najčítanejšie na SME Auto