SME
Štvrtok, 4. jún, 2020 | Meniny má LenkaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové auto do 10-tisíc eur? Výber je čoraz menší (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Fiat Panda Plus najlepšia voľba

Ešte musím rýchlo kúpiť Fiat Pandu Plus lebo ten 4 valec 1,2 Fire stojí zato
a auto je spoľahlivé predimenzovaný podvozok.
 

Má pomalú prevodovku

ako väčšina talianskych aut. Takže vlastne ani nie je vhodné na dialnicu. Načo potom také auto?
 
Hodnoť

 

Za vyššie ceny môžu v prvom rade EU pokuty za nadlimitné emisie CO2! Vďaka nim prestáva dávať zmysel predávať malé mestské autá. Zaplatiť za auto s cenou 10.000 pokutu za emisie dalších 3-4 tisíc nedáva žiadny zmysel.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

Ako začiatok skvelý článok

Čo tak urobiť podrobný prehľad, napr. čo všetko sa zmestí do 10.000 eur v prípade daného vozidla?
 

To su stovky kombinacii.

Ak to niekoho zaujima, musi si to hold v konfiguratoroch naklikat.
 

 

Myslíte, čo všetko dostane človek vo výbave auta do 10-tisíc eur? Budem robiť podobný prehľad malých SUV do 15-tisíc, môžem sa viac zamerať na výbavu.
 

 

Skor by som sa zameral na take podstatne veci.. automat, ledky, vyhrievane sedadla a viac ma nenapadne :D
 

Predpokladám,

že to je myslené ironicky, pretože ani jedna z tých veci nie je podstatná.
Pred asi 10. rokmi som mal záujem o kúpe Daciu Sandero.
Mala jednu, pre mňa strašnú, závadu: po sklopení zadných sedadiel sa
nevytvorilo rovná plocha. Tak som ju nekúpil, Auto (nové alebo ojazdené) kúpim na dlhé roky) a dať 7000 € za niečo čo sa mi nevyhovuje na 100% sa mi veľmi nechcelo. O mesiac neskôr som si kúpil narýchlo ojazdenú Škodu Felíciu. Tá mala ten istý nedostatok, ale stalo len 700€.
Vydržal som s ňou 7 rokov.
 

 

Nie je to myslene ironicky. Osobne by som uz auto s manualom nechcel (jedine fakt nejaku vikendovku typu Mustang), a jazdit bez lediek/xenonov je utrpenie.
 

prečo len malých SUV, ak sa smiem spýtať

tento prehľad do 10k už veľmi nemá zmysel, ako je naznačené aj v článku.
15k is a new 10k.
týmto tempom budúci rok už asi ozaj budete mať v článku len tú Daciu, C1 a i10.
 

Dobrý náápad

ponuka nových áut je dosť neprehľadná. . Chcelo by to stránku kde by bolo možné zadať podrobne jednotlivé prvky výbavy.
 
Hodnoť

treba chapat

Treba pochopit , ze 10 tisic eur dnes nie je tych istych 10 tisic eur v 2010. Hlavne v dobe kvantitativneho uvolnovania.

Specialne ked sa chysta revolucia. Zas o 10 rokov bude kopec "tupych" elektromobilov vhodnych iba do mesta za 5tis.. Lebo ludi pochopia , ze nepotrebuju 2 SUV ked byvaju v meste.
 
Hodnoť

Je to dočasné

Teraz keď príde Corona kríza, tak tie autá budú "rozdávať". Samozrejme bude to záležať aj od EÚ, či bude pokračovať v tom čo robí a tak v čase krízy definitívne pochová svoje automobilky.
 

 

No, aby ich mohli rozdavat, musia ich najprv vyrobit. A presne to sa teraz nedeje. Mozno je to dobre, ze ak ma nastat zmena, nech je razna a s viditelnym dovodom. Niektore fabriky sa uz mozno neotvoria a tak sa ten doterajsi horuckovity pretlak vyrobnej kapacity upravi.
 

 

Nezda sa mi, ze by bol pretlak vyrobnych kapacit. Ved pri vsetkych lepsich znackach mas cakacku aspon 2-3 mesiace.
 

 

pri lepsich znackach mas objednavky aj na polroka dopredu, pri horsich su to mozno tie mesiace
neviem aky dovod by mohol byt aby nejaka fabrika znova neotvorila, to su teda teorie
 

Je načase prestať vyrábať veľké

opachy a začať vyrábať malé mestské 2-miestne ekonomické ekologické lacné približovadlá.
 

 

Male auto nie je hanba. Treba zi zobrat priklad z propagacie rusok
 

To ano,

a ako rúška prišli do života? Nie dobrovoľne, ale príkazom a názorným prikladom.
Takto to musí byť aj s malými 2-miestnymi ekologickými úspornými a lacnými autíčkami.
No doteraz vládcovia sa vozia v limuzínach a SUVoch a podporujú fabriky vyrábajúce iba veľké autá. Na Slovensku sme pritom mohli po revolucii ´89 vyrábať práve takéto malé autíčka , lebo sme automobilku nemali a dnes sme mohli byť príkladom a najväčším výrobcom maličkých meststkýchh autičiek na celom svete a prakticky sme mohli mať bezkonkurenčný monopol, lebo malé autíčka hromadne nikto nevyrába. Také mohlo byť Slovensko.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto