SME
Štvrtok, 2. apríl, 2020 | Meniny má Zita

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nový Renault Captur nám ukázal, aký je v základnej verzii (test) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Preco v roku 2020 uvadzate spotrebu podla normy NEDC ked od roku 2018 sa malo prejst na testovanie podla WLTP? Ako potom moze byt novy model v roku 2020 otestovany podla NEDC?
Kedy uz prestanu automobilky spolu s novinarmi zavadzat?
 

Meranie spotreby

Dobrý deň,

V tabuľke je uvedená aj reálna spotreba počas týždňoveho testu. V tomto prípade naozaj neviem kde vidíte zavádzanie zo strany novinárov. Renault na svojej oficiálnej stránke stále uvádza priemernú spotrebu nových modelov podľa staršej metodiky merania. Aj keď by nemal, no je to problém výrobcu.

Autor
 

 

dakujem za odpoved, samozrejme to v testoch ocenujem, ze uvadzate vasu realnu spotrebu, aspon podla nej sa da trocha zorientovat, tiez som rad, ze ku vyrobcovej spotrebe ste uviedli normu, casto to na mnohych miestach nebyva uvedene na to narazam s tym zavadzanim. Okrem toho ma ale tesi, ze zakladna tabulka je hned hore, cize ju mozu vidiet aj neplatiaci citatelia. Ale ocakaval by som, ze novinari by si od predajcu mali vediet vyziadat vsetky udaje, ktore vyrobca musi poskytnut pre nas trh. Pekny den.
 
Hodnoť

OK, dobrý test, len

nebol o základnej výbave.Tých príplatkových vecí bolo akosi veľa.
Ak základ, tak ten za 14 900, vtedy by to bolo správne.
Pretože základná verzia a top verzia sa líšia hodne.
Ale aj základná verzia (= bez metalízy a príplatkových hliníkových diskov) je iná ako základ s metalízou, dokonca dvojfarebný lak a s hliníkovými diskami.
Captur v bielej farbe s plecháčmi by vyzeral o hodne inak ako táto testovaná verzia.
Či...?
 
Hodnoť

 

Presne tak, ako napisal kolega vyssie. Pri kazdom aute by bolo dobre testovat aj uplny zaklad. Tato vasa zakladna vybava bola uz o takmer €2000 drahsia od skutocneho zakladu. A to je uz pri lacnom aute dost. Uplne najradsej mam, ak sa testuje auto, kde cena je uz od 19tis a cena testovaneho modelu je 38tis. To je co za haluz? To je v kufri dalsie auto ci co?
 
Hodnoť

NEKUPOVAŤ

mačku vo vreci.
Žiadna informácia o prevodových pomeroch a o otáčkach motora pri dialničnej 130-ke.
Možno iba predpokladať, že otáčky budú vysoké a teda je to auto nevhodné na dialnicu a na dovolenky.
Do mesta je to zas zbytočne obrovské auto.
Takže na čo je to vlastne dobré?
S komromisami niekam choďte ...
Ak sa vec spraví dobre, nie sú potrebné kompromisy.
Kompromisy sú len výhovorka, že nespravili dobrý výrobok.
 


Najčítanejšie na SME Auto