SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové Audi A3 je už na Slovensku. Čo ponúka prémiový Golf? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

30 TDI

30 TDI má 115 koní ?
Kdepak jen udelali soudruzi z NDR chybu ?
 

30 neznamena 3,0 l ...

Audi oznacuje motory na zaklade ich vykonu, konkretne 30 je do 96 kW
 

 

No veď o tom to je, že nejaký Helmut z marketingu si šlahne dávku a potom vymyslí nesúvisiace hausnumerá, aby to vyzeralo dobre.
Jasné, že tieto čísla majú pôvod v objeme, začalo s tým BMW, ale tam to malo aspoň aký taký význam - označenie 330d znamená výkon 3-litrového diesla, 320d výkon 2-litrového diesla.
Toto nové označovanie Audi je udička na chudákov, ktorých život je postavený na princípe viac je lepšie. Ale nech si kupuje kto chce, čo chce.
 

hm

no vidim ze nejako ta ten system "viac je lepsie" strasne trapi ... mne je uplne ukradnuty ...
 

on na nieco upozorni

a ty hned vidis co ho strasne trapi. zaujimave videnie...
 

Hm

Ja som len zaregistroval ze tie automobilky maju nejake nove oznacovanie a uz som o tom vobec nerozmyslal.

On tu zacal vypisovat scenare ze to vzniklo tak ze si Helmut slahol davku atd.

Tak kebyze mu je to ukradnute (tie hausnumera) tak o nich asi nepise scenare ako vznikli a ze su to udicky na chudakov ... kebyze aj su, mne je to jedno ...

Ale ja mam divne videnie ... jasne, vies odhadnut veci ...
 

vidis

zase tam kde je to u mna zaujimave, u teba je to divne, nieje to divne? Btw keby si to "strasne trapenie" pozoroval len raz a u jedneho mozno by mohlo ist o nahodu...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Nepochopil si, čo som sa snažil napísať. Nevadí.

BMW aj Mercedes používajú čísla, ktoré už nevyjadrujú priamo objem motora, ale nepriamo výkon.
Príklad 320i - 184 koní, 330i - 258 koní, a stále je to 2l 4-valec.
Ale stále platí, že 320i má výkon, ako +- 2-liter a 330i má výkon, ako +- 3-liter.
Podobne to má aj Mercedes.
Ale iba Audi prišlo s úplným hausnúmerom, ktoré vymyslel Helmut z marketingu. A to hausnúmero ti nepovie nič, iba Audi vie, akému rozsaho priradilo aké hausnúmero.
 
Hodnoť

30000

za A3? zosaleli?
 

V

Západnej Európe potom pôjdu ako po údenom...
 

hm

no tu v Nemecku je 30.000 € pre bezneho cloveka cosi ako 30.000 Kcs kedysi pre bezneho cloveka v CSSR ... a Lada - ak si dobre pamätam - tak za Ladu 1200 ku dali rodicia v r. 1978 ca. 55.000 Kcs ;-)
 

to nie je pravda.

Nemci obracaju kazde euro v ruke, kym ho minu. tato A3 masovka nebude urcite.
 

Hm

Ja viem ze nebude ... ze nemecke automobilky uz koncia my vysvetlovali ludia v tychto diskusiach uz pred 20 rokmi ...

Teraz ze koncia lebo zaspali elektromobilitu ats.
 

 

U vysokého percenta Nemcov VW AG stratil kredibilitu kvôli emisnému škandálu. Viac sa budú sústreďovať na vývoz mimo Nemecka.
 

hm

takze predpoklada sa masivny pad VW AG ? koncia v Nemecku uz?
 

 

Masívny pád nie, ale pokles áno.
 

tak mudrlant

pár čísel podiel nemeckých značiek na ich vlastnom trhu rok 2019
VW 15%
opel 6,8% (či je opel nemecký o tom môže diskutovať vlastní ho PSA)
Mercedes 5.2%
Audi 4,5%
BMW 4.3%
a to je všetko spolu aj s oplom 35,8% bez oplu sotva 30%
čiže cca 70% nemcov kupuje zahraničné vozidlá
a audi masovkou nie je len 4,5% nemcov si kúpi Audi a A3 ani nikdy masovkou nebude a ako po údenom po nom nepôjdu
inač rok 2020 najpredajnejšími konkrétny model je renault clio v prvej 10 sú ešte renault captur a dve dácie a VW má len golfa ktorý celú dekádu kraľoval ale už dokraľoval a prvý tak ľahko nebude
 

Odkiaľ sú tie čísla?

Za 1-8/2020 mám takéto
VW 18,4%
Mercedes 10,1
BMW 8,4%
Audi 7,8
Ford 6,8
Škoda 6,2
Opel 4,6
Renault 4,1
Seat 4,1
Hyundai 3,4%
Fiat 3,2
Toyota 2,5
Kia 2,3
Peugeot 1,9%

Zdroj: https://lnk.sk/not9

alebo https://lnk.sk/yn02
 
Hodnoť

 

27tis za auto v zaklade, manualna klima, 16’kolesa a bez full led v 2021??? Sa zrazili s konom??? Skoda kupena pred 2 rokmi za 23tis ma lepsiu vybavu a vykon:)))
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto