SME
Utorok, 4. august, 2020 | Meniny má Dominik, DominikaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Predaj nových áut na Slovensku v prvom polroku: Darilo sa iba luxusným SUV (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Tí čo sa nabalili

na predražených rúškach a respirátoroch hneď zainvestovali?
Takže ešte prehľad predaja zlatých tehličiek a nehnuteľností, prosím.
 

do tvojej

zdravotnej karty by sa nedalo nahliadnut?
 

Nie díky, tvoju som už videl...

a vidieť moju by bolo moc šik (chic)
 

ja mám Hyundai chic i20 Super

autíčko.
 

 

Tak to vyzerá keď sa v Pezinku , dostane pacient na chvíľku k mobilu :-)
 

Tak to vyzerá, keď niekto nepochopí

iróniu a kontext so súčasnou situáciou, keď väčšina obyvateľov šetrí, kde sa dá, takže niekto by si aj mohol pomyslieť kto v súčasnosti má na luxusné SUV.
 
Hodnoť

Elektromobily

Som si istý, že jedna kategória (ak nie segment?) rast zažila - elektromobily (aj keď to bolo spôsobené dotáciami).
U nás sa to síce nenosí, ale nebolo by na škodu to spomenúť.
 
Hodnoť

 

Kajetanovia asi rozpustili rezervy zo sivej ekonomiky... Volby nedopadli podla ich predstav, kamaratov rad za radom beru do lochu, tak vytiahli pochybne uspory, davaj kupovat co sa da a prepisat na rodinu.
 
Hodnoť

 

Len nech si do bratislavy nakupia take hebeda. Ja sa potom dobre zabavam na tom, ako s tym nevedia zaparkovat v auparku :D
 

 

Cize v BA by sa mali predavat len male auta ?
 

....

radsej nie pretoze on by sa potom nezabaval v Auparku.
 

 

Nie, mozu ake chcu, len nech s nimi potom nelezu do Auparku, kde s nimi nie ze nemozu, ale nevedia zaparkovat.
.
Ale je pravda, ze to plati vseobecne a vsade, neviem preco tam spominal konkretne Bratislavu...
 

 

Len uz aj developeri by sa mohli zobudit do 21. storocia. Mam auto strednej triedy, takze nic extra a na niektorych parkoviskach je to fakt o hubu. Dokonca uz taka Octavia z nizsej strednej je dnes vacsia.
 

 

Veľkosť parkovacieho miesta určuje technická norma z roku 1987. Vypočítaná na Škodu 120 prípadne na "luxusné" vozidlá značky Lada. To, že naša vrchnosť rieši kadečo ale parkovacia norma stará vyše 30 rokov im nevadí nie je problém developerov. Tí len využívajú právny stav a samozrejme im vyhovuje. Každý centimeter štvorcový je drahý a zadarmo nik nič dobrovoľne nedá. Na Slovensku toto pravidlo platí asi tak na 1500 a viac percent.
 

 

Nemáš úplne pravdu. Technická norma hovorí o šírke parkovacieho miesta 2,4m. Drvivá väčšina developerov stavia šírku 2,5m. LIDL stavia 2,7m. Billa 3,0m.
 

 

STN hovorí o šírke 2,25 a nie 2,4 m. Práve som si kúpil auto - najmenšiu triedu z danej značky - šírka 1,9 m (bez zrkadiel). Ak developeri robia parkoviská 2,5 tak by som mal mať rezervu na každej strane 30 cm ale aj so šírkou čiary. A to tak nie je určite. V každom prípade mať 33 rokov starú normu keď každý nový model je o niečo väčší ako predchádzajúca generácia no neviem či sme nezaspali dobu.
 

 

norma nie je zla, len ludia su coraz menej skromni a potrebuju stale vacsie auta na prevazanie vzduchu
 
Hodnoť

Používam

firemný karoq, ale neviem prísť na chuť týmto SÚV. Je to moderné a aj pohodlné vozenie , lenže do terénu s tým asi nikto nepôjde, na ceste to veľmi nesedí .... Prakticky sa človek vozí v maringotke a väčšinou sám :-)
 

 

Ja som bol dlho odporcom SUV, ale nejake vyhody to ma. Lepsie sa tam nastupuje (aj ked este nie som vo veku, ze by som to mal riesit, vyhodu pocitujem). Potesi vyssia svetla vyska, ak ides obcas na nejaku polnacku, na chatu a pod. A zere to viac na dialnici :))
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto