SME
Utorok, 4. august, 2020 | Meniny má Dominik, DominikaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vyskúšali sme nový Hyundai i30 vo výbave, akú Slováci majú najradšej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Nebolo by zlé ujasniť si akú výbavu opisujete. Najprv píšete že Family a zrazu je opisovanou výbavou Style. Tak čo ste to vlastne testovali?
 

 

Verzia Family 1,5 DPi 110, je to napisane ...
 

 

Ano, uz je to v clanku opravene. Predtym bolo v texte "v popisovanej verzii Style", teraz je tam uz Family.
 
Hodnoť

spotreba

okresky (tym sa mysli 90 km/h) a 5,8l je absolutna katastrofa - ale co cakat od atmosfery ze .... s turbom by to bolo 4,8 a pri nafte 3,8 ... co dodat ... aj ked tam to asi bolo pridavam/brzdim/pridavam/brzdim/pridavam/brzdim ....

ale rovnomerna jazda pri 90 km/h (dobre, v reale je to pri 80 km/h a najvyssom prevodovom stupni, ale tak pomaly nejazdi bez zjavnej priciny asi nikto, zvlast do dialnici, wono je to dokonca protizakonne) je ekonomicka jazda - tam ma auto ukazat aku najmensiu spotrebu vie dosiahnut
benzin s turbom by tam v ziadnom pripade nemal mat viac ako 5 a nafta by nemala mat viac ako 4, ani keby padali sekery
 

 

mam i30 s 1.4 Turbo benzin a pod 5 litrov sa dostanem na okreskach len ked jazdim na rovinach niekde po juznom slovensku. Dialnicne tempo ked mam na 110 nastaveny tempomat, tak zalezi ci sa ide viacej do kopca (z BA do ZA nastupas viac vyskovych, nez opacnym smerom), proti vetru, tak sa to pohybuje okolo 5.4 do BA az 6.1 do ZA. Tempo 130-140 uz zere 7 az 8 litrov.
Co udava vyrobca, su rekordne hodnoty, za ktore teoreticky sa da jazdit. 1.4 turbo mimo mesta by malo jazdit 4.6, moj osobny rekord bol 4.8 na okreskach, pod 5 litrov sa dostat musi byt suhra viacerych nahod, inac dlhodobu spotrebu mam 6.1 litra.
 

 

este chcem povedat, ze mal som pred tym 1.4 atmosfericky benzin na Getzi, co je o 300 kil lahsie auto, a spotrebu som mal dlhodobo 6.5 litra. Styl jazdenia som mal rovnaky.
 

..

prepacte, ale preco ste sli do 1,4TGDI pri Vasom style jazdenia?
 

 

lebo to menej zere nez 1.4 MPI :-) a benefit turba pri predbiehani na okreskach, ked ho potrebujes obcas. 1.4MPI bola tak akurat na 1 tonovy Getz a ked ten isty motor ma tahat dalsich 300 kil navyse, tak spotreba bude len vyssia, a dynamika este horsia.
 

..

a co 1,0TGDI? Ci ste zvolili volbu vykonovej rezervy aj napriek, moj odhad podla spotreby, dost defenzivnej jazde? .. ale zase rozumiem argumentu trojvalec vs. stvorvalec
 

 

na predvadzacke som sa vozil na 1.0, na moje potreby by stacilo aj to. Ale predajca mi ponukol skladove auto za cenu, ktoru bolo tazko odmietnut. Aj ked biela farba mi nebola po chuti. Cennikova cena 21500, oficialna akciova cena 18 800, cena pre mna 15000. Vravim si ok, so slabsim motorom, s farbou podla mojho vyberu, auto by slo do vyroby a platil by som podla cennika importera. A stalo by to tiez okolo 15000.
 


Najčítanejšie na SME Auto