SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Najväčšie kombi od Volkswagenu ide do predaja. Koľko stojí a čo ponúka? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Uplne o nicom auto. Ved aj Octavia ma vacsi kufor.
 

to vie

predsa kazdy ze Octavia ma najvacsi kufor na svete!
:)
 
Hodnoť

 

Mali v prvom rade modernizovať interiér, totožný s lacnejšími staršími modelmi naprieč celým koncernom.
 

 

Videli sme ako katastrofalne to dopadlo pri novom Golfe. Interier s tlacitkami od VW je jeden z najlepsich an trhu.
 
Hodnoť

vlama, obecne máš pravdu, ale

načo meniť to, čo je OK.
Ale predovšetkým toto nie je nový Arteon, len nová verzia (nová zadná časť).
Jediné, čo ma sklamalo na posledných veľkých VW je, že prišli o analógové hodinky.
A zatiaľ ani Superb ani A4 nové prístrojovky ala menšie Golf či A3 nemajú.
Ale už sa blíži nový Passat a tam už to bude iná pieseň. A tak logicky zmenia aj interiér Arteonu.
 
Hodnoť

trend

VW výmenou šéfa na čele českej Škody jednoznačne povedal, že v budúcnosti nesmie a nebude škoda vykrádať technológie VW a konkurovať VW, má byť v nižšej kategórii a konkurovať napr. Dacii a nie VW, takže v budúcnosti nebude dochádať k takémuto vnútrokoncernovému kanibalizmu...... česi vyberali nemecké technológie a hrali sa na technologický pokrok v Škode, takže octavia asi dosiahla svoj vrchol a už pôjde len z kopca
 

 

si si isty, ze reagujes na spravny clanok? toto je clanok o arteone nie o octavii
 

 

Znižovanie nákladov prostredníctvom unifikácie je najzákladnejší princíp, pre ktorý sa automobilky do koncernov spájajú, čiže pokračovať bude, to je nevyhnutné. Problém je, že VW to dotiahol do extrému a v Golfe, Passate, Tiguane a aj Arteone bol prakticky ten istý interiér, ešte aj v Touaregu za 60-100 litrov strašil ten istý volant ako v Golfe za dvacku. Človek išiel do showroomu obzrieť auto za 40 litrov a sadol pocitovo do lacného hatchbacku v štýle - nájdi 5 rozdielov. Iné automobilové koncerny výraznejšie odlišujú modely rôznych cenových kategórií a aspoň trocha sa snažia v interiéri zakryť príbuznosť modelov.
 
Hodnoť

hm.

V prípade kombíkov, prečo neuvádzajú objem kufra až po strop, ale len po veko batožinového priestoru? Veď keď si kupujem kombík, hlavným dôvodom je jeho kufor...
 

 

Asi to bude hlavne mať čo dočinenia s bezpečnosťou. Náklad po veko ti v prípade nárazu zadržia zadné sedadlá + veko (samozrejme, v limite fyzikálnych možností). Ak naložíš nad úroveň sedačiek, náklad by pri náraze lietal hlava-nehlava (obrazne aj doslova). To by tam potom musel výrobca defaultne dávať do každej výbavy daného modelu nejakú neodmontovateľnú zachytávaciu sieť/clonu/čosi.
 

 

logicky mi to nesedi, ze by to bolo koli bezpecnosti, preco potom po sklopeni sedadiel sa meria objem zrazu po strechu? nalozene auto po strechu so sklopenymi sedadlami je este nebezpecnejsie. V oboch pripadoch treba pouzivat siet.
Preco by siet musela byt neodmontovatelna? ak prepravujem plny kufor tak si siet zalozim, ak nie tak ku necham poskladanu v kufri, a niektore auta maju siet rolovaciu. Pripadne ak je veko roleta, stale je moznost natiahnut ho ponad batozinu (ak batozina neprecnieva az po strechu).
 
Hodnoť

 

ked vidim tu ponuku benzinovych motorov tak sa niet cudovat ked emisie budu stupat.
ale to bezny ekodement nepochopi.
 


Najčítanejšie na SME Auto