SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nový Mercedes triedy S má byť výkladnou skriňou technológií (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Hlavové airbagy majú aj pasažieri vzadu.

Tie hlavové airbagy vzadu sú dnes sériová výbava všetkých nových áut.
Nechcel autor hovoriť o čelných airbagoch vzadu ?
 
Hodnoť

...

Krasavec.
 
Hodnoť

 

Najskor odisiel 12-valec a teraz uz aj 8 valec. Aspon R-6 ostal.
Inak velmi pekne auto.
 
Hodnoť

Nie som Mercedes pozitiv, ale

klobúk dole, super auto. Ale interiér v Audi A8 ma oslovuje viac, no to nevadí.
Jediné, čo mi akosi vadí, je predná maska. Už to nie je tá klasika, je to len zväčšenina tej športovej s hviezdou nie v strede, ale na kapote.
Stratil sa ten 3D efekt, kde horná hrana chromovanej masky mala svoju hĺbku smerom ku kapote. Toto robilo ten rozdiel oproti tej s hviezdou v strede a robilo luxusný Mercedes Mercedesom.
Niečo podobné už robí aj RR. Kým Phantom ešte má ten 3D efekt a horná široká chromovaná lišta robí značke česť, taký Ghost má už len úplne plochučkú masku a tiež už to nie je to pravé orechové.
Za mňa krok späť, nepáči sa mi to.
 
Hodnoť

Ad.: stredová obrazovka

Pred pár dňami súd v Nemecku rozhodol, že niektoré prvky nemôžu byť ovládané cez obrazovku, napr. stierače, nakoľko to oveľa viac odpútava pozornosť vodiča ako napr. mobil, keďže ovládanie je skryté na viac krokov v tomto systéme. Som zvedavý, ako sa s tým vysporiadajú automobilky...
https://auto.pravda.sk/magazin...
 

Toto je bagateľ,

mňa zaujíma, ako si systém autonómnej jazdy urobil vodičák, tiež ma zaujíma, že ak nemá vodičák systém, či ho musí mať aspoň jeden pasažier. Je tiež sranda, že osobné auto s motorom s výkonom 270kW má ešte aj nejaký 22 koňový boost. Ale inak by som takým autom nepohrdol. Za pár rokov sa kopec tých systémov rozšíri aj do lacnejších značiek a to je, myslím, zaujímavá vec.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

To by bolo dosť neekologické,

voziť celý čas kilá navyše a využitie nič moc. Ale keby to bolo tak, bolo by to tam asi napísané. Tipujem, že to bude niečo, ako časovo obmedzené pretaktovanie procesora v počítači. Krátkodobo je možné bez nejakých negatív, dlhodobo už nie.
 

Inak som to smeroval skôr

tak, že je to boost okolo 6% a to je dosť málo.
 
Hodnoť

 

ten tablet v strede je fakt nepekny.
aspon na fotkach, snad to v reali nebude take zle.
a 6valec oznacit ako s500...?
 

Ešteže

to nie je originál babmus " https://www.youtube.com/watch?... ". :-)
 

...

:)))))
 

 

tento bambus je legenda
 
Hodnoť

No...

Len škoda, že nebude verzia kupé a ani kabrio. Tie verzie sú naozaj krajšie.
 
Hodnoť

cina?

neviem ci uz len ja mam ten pocit, akoby mercedes uz nenavrhovali nemci ale cinania?
 

asi

len ty.
 
Hodnoť

vyjadrenie statusu

vlastnictvom triedy S skoncilo unifikaciou designu pri poslednej generacii, ked clovek aj ako majitel zacal mat problem rozoznat na 10 metrov triedu S od triedy C a nedlho potom aj od triedy E... Audi dtto... Tato generacia ukaze ci sa nemecki inžinieri uvedomili
 
Hodnoť

Dizajn je subjektívna vec, ale...

Toto je prvá S trieda, ktorá vo mne nevyvoláva vôbec žiadne pocity. Teda neurazí, ale ani nezaujme. Ešte aj "legendárna" Banglova E65-ka bola aspoň škaredá, t.j. vyvolávala emóciu, posledná S klassa bola pekná aspoň spredu, ale toto je emočne vyprahnuté.

Celkovo mi Mercedesy poslednej poldekády akosi dizajnovo vôbec nepasujú. A to rad za radom, od A po V, všetky. Až mi je to divné, ako sa presne netriafajú do môjho vkusu :-D (áno, ja viem, dizajnéri a menežéri v centrále Mercedesu teraz po prečítaní príspevku diskutéra na Smečkovom fóre nebudú spávať, až napokon spáchajú hromadné harakiri).
 

 

A co G?
 

 

Tak G-čko sa moc našťastie nemení, aj keď aj tam mi viac sadli modely do roku 2018.

Každopádne, predstav si, že aj G-čko sa im podarilo znepekniť mi :-D Konkrétne svietenie predných svetiel do toho krúžku (asi denné svietenie, alebo čo) v kombinácii s tým napichaným nárazníkom mi príde, ako keď človek komicky pleští oči a pery. Neviem, ale vždy keď to vidím v späťáku, tak sa začnem smiať. A akosi to potom znižuje drsnosť toho urputného tlačenia sa mi na kufor.

cdn.unwire.hk/wp-content/uploads/2018/10/DSC04071-694x39 1.jpg
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto