SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dacia Logan a Sandero podrobnejšie: Lepší komfort, bezpečnosť aj výbava (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

to sandero v oranžovej farbe celkom ujde.
 
Hodnoť

 

velmi pekne. este keby tak dostali dvojlitrovy benzin .... ale to sa nestane
 

 

Dvojlitrovy benzin nemaju ani normalne Clia tak ho logicky nemoze mat Dacia.

Najvacsi ponukany motor pre Clio a Captur je TCe 130 EDC FAP - co je 1.3 litrovy benzin, ak neratam TCe 140 full hybrid co je skor exotika.

Ale toho by som sa nebal - Clio som mal a aj s naftovou 1.5 litrovou dCi 70 to bolo zive dost. Dacie su primarne uzitkove auta, nie hot hatche na lietanie po dialnici 200tkou.
 

 

V Katinskej Amerike je jedna výnimka, čo potvrdzuje pravidlo.
Samozrejme, kvôli emisiam sa tu neukáže nikdy...
https://www.renaultspo*****/-sandero-rs-2l-2019-.html
 

 

Nezobralo url - vyhladajte si Dacia Sandero RS
 

 

No to nie, specialne kedze to je starsi motor navrhnuty aby fungoval aj na etanol (v Juznej Amerike popularne palivo lebo je lacnejsi ako benzin) ktory nema sancu splnat EURO 6.

Uz fakt, ze vobec urobili RS verziu z Dacie je ulet, ale Brazilia je specificky trh (nielen emisiami, hlavne enormnymi clami na vsetko). To auto tam preto aj stoji v prepocte okolo 15 000 EUR (Clio RS v Europe zacina na 25 000 EUR ...).
 

heeee?

2l benzin? Spamataj sa, to neni Oktavka RS s 225 kW za 40K €.
Z beznych ludovych znaciek s cenami do 30K € ma 2l benzin malo co (ak vobec nieco), vacsinou od 1 do 1,5 l.
 

 

Octavia RS ma 180KW. Aspon ta moja. Su aj silnejsie? :)
 

 

Inak predpokladam, ze kolega chcel 2l atmosferu. Asi mu chyba nostalgia.
 

 

Tak nejak, nejaku kludnu 110kW atmosferu. Ale asi sa tam nevojde.
 

 

Preco atmosferu? Ved dnes su uz turba takmer bezporuchove. Navyse mas vykon, ked potrebujes a v ovela sirsom rozsahu otacok.
 

 

Lebo mam rad benzinovu atmosferu - chapem ze to nie je mainstream.
 

 

Chapem. Len to asi nebude cielovka Dacie :)
 

 

Smer Mazda ore teba! Jednu 2.0 122k mam (predosla generacia), skoda, ze som nesiel do 150k alebo 165k verzie. Uzasne auto a uzasny motor.
 

 

Cital som ze to ma zle brzdy. Krutia sa kotuce a tak. Je to pravda ?
 

 

Neviem o tom a mam uz druhu Mazdu rovnakej generacie, predtym som mal 1.5i, ktory sa uz do M3 nedava (len, aj to upraveny, do Miaty).

Nikdy som s tym nemal problem, je vsak pravda, ze som musel prednedavnom (okolo 45k najazdenych) menit brzdove dosticky vzadu. Ak si dobre pamatam, na tej predoslej to riez tak bolo vzadu a na nej som menil predne ked mala okolo 100k km najazdenych. Netusim ci su to dobre cisla alebo nie, je mozne, ze tam z vyroby, najma dozadu, davaju naprd brzdy.

Kazdopadne, auto brzdi velmi dobre, nemam ziadny problem. Je lahke, svizne, aj usporne a nadherne vyzera (mam Sedan vo farbe Soul red).
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Ok. Cital som to na Mazda fore. Ale asi je fakt ze sa tam vyjadruju ludia co maju problemy a ti co ich nemaju, tam asi nepachnu....
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

mam CX-5

r.v.2013, najazdenych cca 120 tis. km, brzdy nemenene od vyroby. Auto teraz dlhsie stalo, pri servise v autorizovanom servise som navrhol, ze by som akceptoval vymenu oblozenia kvoli tomu,ze na aute sa dlhsie nejazdilo a brzdy boli hrdzave na prvy pohlad. Prebrzdili, pomerali a povedali, ze nie je treba. Odvtedy najazdenych cca 5 tis. km, nemam pocit, ze by bol problem s brzdenim.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto