SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autobest má sedem finalistov. Ktoré auto sa stane najlepšou kúpou? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Jedno auto priemernejšie

než druhé. Niet z čoho vybrať.
 

 

neviem ci si necital alebo nepochopil
 
Hodnoť

Je jasné, že toto je iná anketa

ako COTY. Nedajú sa porovnávať.
Podľa mňa dáva zmysel. Parameter "cena - úžitná hodnota" hovorí často viac ako všetky iné.
Pre mnohých je to rozhodujúci údaj pri výbere auta.
A tak nech aj ďalej existujú obe ankety vedľa seba.
 

skoda, ze len nove auta

iste, od kategorii ku kategorii by to bolo rozne, ale v kategoriach stredne velkych SUV by som v sucasnosti vyzdvihol Mitsubishi ASX a Renault Kadjar, beruc do uvahy hodnotu za peniaze.

Najma to ASX ponuka zaujimavu kombinaciu: 2 litrovu atmosferu, 4WD a automat.Uvazujem nad kupou.
 

 

To auto je na trhu už desať rokov. Vtedy sa mi veľmi páčilo, teraz už vyzerá hrozne.
 

suhlasim

jasne, ja rozumiem tomuto uhlu pohladu a vobec nezazlievam, to auto je tzv. "zastarale".

Mne sa pacilo pred 8 rokmi, ked bolo adeptom na kupu rodinneho auta, ale vyhralo nieco podobne s vacsim kufrom. Teraz je opat adeptom. 4WD a 2 l atmosfera za radovo 22 tis E (v zavislosti od vybavy) sa mi zda pomerne dobra kupa v porovnani s konkurenciou. V podstate konkuruje len Duster, ale tu tiez ked dostanem na solidnejsiu vybavu, tak cena je radovo 19 tis E.
 

 

Myslis, ze si niekto vybera auto podla ankety?
 
Hodnoť

 

Seat je sice najkrajsi ale za mna jednoznacne nove Sandero
 
Hodnoť

 

Yaris
 
Hodnoť

Druhotriedna anketa

Najkvalitnejsou a skutocne odbornou a prestiznou anketou s novinarmi odbornikmi je COTY. Autobest je anketa radoby dolezitych novinarov z druho- a tretotriednych medii, co sa nedostali do COTY. Nezavislost s.r.o.

https://autobest.org/members/
 

Rosenberg, nie celkom súhlasím, prepáč.

Sú to úplne rozdielne ankety, úplne.
A majú iné kritériá.
Čo sa týka výberu novinárov, tak ide skôr o výber periodika.
V čase, keď za Československo sa do novinárskej poroty dostal Milan Jozíf, šéfredaktor AUTOMOBILu, bol to bezkonkurenčne najlepší motoristický časopis v CS. Keď sa stal šéfredaktorom Tom Hyan, bol v porote on. Terazky je šéfredaktor Jiří Duchoň a je tak, logicky, z pohľadu organizátorov COTY, on v porote.
A i keď ja považujem aj naďalej, keď tu máme záľahu tlačených periodík a množstvo internetových novinárov, AUTOMOBIL za najlepší časopis v ČR a SR som presvedčený, žeby sa našli aj iní, veľmi dobrí novinári, ktorí by dokázali čestne obstáť v porote. Ale raz AUTOMOBIL, navždy AUTOMOBIL, ostatné redakcie sú bez šance.
Vydáva sa tu aj množstvo dcérskych periodík nemeckých matiek (Auto motor a Šport, Auto Bild, ktoré sú síce dobré, ale mne tieto dcéry nesedia, pretože množstvo materiálu nie je pôvodných slovenských, ale preklad z nemčiny a tak slová v slovenskej mutácii "testovali sme" sú svojim spôsobom klamstvom, pretože to testovali Nemci
V skratke by sa dalo napísať autožargónom, že COTY je prémiovka a AUTObest zvyšok.
A dnes aj medzi autami sú mnohé na došlap od prémioviek či niektorým sa pokojne takmer vyrovnajú. A najmä majú často plnku za dobré many (práplatrok len za metalízu a automat), kdežto prémiovky žijú "cena od" a potom je 10 strán príplatkov a cena xnásobná.
 
Hodnoť

Doprajeme to Leonu a Yarisu

Mne to vychádza z kompaktov na Seat Leon,z malých aut tak Toyota Yaris, prekvapenie roka je ale i Dacia Sandero , ďalšie modely ako Citroen C4 a Skoda Octavia sú dosť drahé modely, preto tu nemajú čo robiť, Honda Jazz je ideál ale v Europe a na Slovensku takej Toyote Yaris nesiaha v popularite a predajoch ani kolienka, no a taký Peugeot 2008 nesadne každému a peugeotov ktorí boli ovenčení víťazným vencom je už v histórii dosť, fandím Seatu Leon, nech všetkým vypečie rybnik, je to kus poctivého autiaku, ...

Ale aj tak teraz na jeseň kúpite najvýhodnejšie skladovky od Fiatu Tipo , ktorý končí svoju generáciu, zľavy sú výrazné, a z minulých ročníkov sú na tom v akciových cenách dobré ešte Citroen C3 Aircross a Opel Corsa,...

Ale fajn vozítka, každý jeden je chic a sexy a nie sú to podpriemerné autiaky...
 

243905, súhlasím, proti Seatu

nenapíšem ani ň, ale....najväčší progres oproti minulosti nám tu predvádza DACIA a tieto najnovšie sa naozaj nemusia hanbiť. Dizajnom, podvozkovou platformou, výbavou, infotainmentom. Kto ju kúpi, dobrá voľba.
Za mňa, pochopiteľne, SEAT.
 

 

Octavia drahá, Leon je výrazne lacnejší?
 

 

No na druhej strane Leon je úžasné auto. ale Yaris, také nemusím.
 
Hodnoť

Octávia je trochu zvláštne auto.

Nemyslím negatívne.
Patrí do triedy kompaktov, jej sesterské modelu sú Leon, Golf a prémiovka A3. lenže všetko sú HB, len Octávia je liftback resp. sústavne nosí za zadnými sedadlami obrovský ruksak, či ho potrebuješ alebo nie.
Žiaľ, ako tak sledujem dianie okolo seba, väčšina majiteľov Octávii väčšinu času nosia prázdny kufor resp. len tak naplnený, žeby si vystačili s HB, ktorý je kratší a lepšie sa manévruje a parkuje.
Chcem tým povedať, že, hoc má Octávia veľmi dobré predajné čísla (lebo Octávia), reálne zákazníci by si vystačili s HB, ale nekúpia si ho.
Sedany (Octávia je, s nadsázkou, sedan s 5. dverami resp. veľkým vekom kufra) majú marginálne predajné čísla, veď VW dobre vie, prečo novú Jettu už v Európe nepredáva.
 


Najčítanejšie na SME Auto