SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ktoré jazdené autá sú najspoľahlivejšie a ktoré častejšie trápia problémy? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

neviem kto robil prieskum.. asi PR agentura... pretoze porshe a mercedes ako najmenej poruchove? :D A ten Opel to uplne tym zabili... alebo mozno len obratili statistiku.. na 125. mieste mali byt prave tie auta a na prvom Dacie :) ... ktovie v kazdom pripad.. tato statistika je asi taka hodnoverna a ukazujuca nieco asi ako matovicoa statistika z celoplosneho testovania..
 

 

Je to len všeobecný rebríček z ktorého sa nedá nič vyčítať. Aké najčastejšie poruchy trápili konkrétne modely a akých motorizácií sa to týka atď.
 

 

detailne udaje su kdostaniu po zakupeni. na stranke TUV ich najdes
 

 

je to statistika z TUV - co je nieco ako nasa STK
vela ovplyvni aj to, ci sa majitel pripravi alebo nepripravi na kontrolu. je ovela pravdepodobnejsie, ze majitel porsche ma auto v poriadku ako ze si ho 100% pripravi majitel napr. renault kangoo, kde sa vacsinou na STK ide formou vyskusam a uvidim
 

..

pokial robis pravidelny servis predpisany vyrobcom nemusis nic pripravovat auto ti na 99% prejde. Inak na firme mame Renault Kangoo a je to asi jedine auto v meste, ktore ma pravidelny servis :D :D
 

 

Pravidelny servis neznamena, ze tam nebude problem. Ano budes mat cerstvy filter a olej alebo vymenenu brzdovu kvapalinu podla odporucania vyrobcu.
Ale stale mozes mat zlomeny cap alebo silent bloky a tie ti pravidelny servis nepredpisuje menit.
Ja pred STK vzdy zaveziem auto do servisu nech vsetko skontroluju, kvapaliny, brzdy, podvozok, riadenie, svetla... a potom idem na STK.
Podla TUV vraj laguna je skoro najkazovejsie auto, tak ja som za 15 rokov presiel bez chyby. TUV report 0% chyb.
 

 

Pri servisnej prehliadky by mali aj tie capy a silentbloky skontrolovat a navrhnut vymenu.
 

 

nase STK je stale na baze kamaratsaftov. TUV je renomovana auditorska agentura, ktora robi aj STK. a zacina mat svoje STK aj na Slovensku
 

V Nemecku je ten Tüv

trochu inác robený nez tu na Slovensku. Kontrolu TÜV mozu prevádzkovat aj servisné stanice. (Okrem znackových aj väcsie opravné retazce ako napríklad ATU. A síce ráno privezies auto, poobede si ho odvezies. Pokial bola pri kontrole nájdená závada, tak ti zavolajú ci poruchu majú opravit / vymenit s cenovou ponukou a ked súhlasís, tak auto ta na záver dna caká s novou plaketou aj s ASU. TÜV a ASU kontrola je síce drahsia nez na Slovensku (ca. 105 €, ale ziadne termíny, kedykolvek, rýchlo a ziadne "prídite este raz, ked si vymeníte ziarovku na brzdovom svetle", alebo ze "lekárnicka je po záruke".
 

 

To som netusil, ze nemci aj opravia auto na STK. Potom je ta statistika trochu viac vypovedna, ale stale tam bude velka cast opravena inde a skreslujuca statistiku. Napr ako majitel porsche by som si auto radsej dal opravit a pripravit do kvalitneho znackoveho servisu pred kontrolou.
 

no a práve v tom kvalitnom

znackovom servise by ti urobili aj TÜV kontrolu
 

nuž asi nám dáš do placu

lepšiu.
Mercedes a porsche vychádzajú dobre dlhodobo vo všetkých typoch ankiet spoľahlivosti. Osobne som s mercedesmi zatiaľ neriešil nič okrem predpísaného servisu, na rok na cls asi vymením predné tlmiče, predsa len slovenské cesty sú ako za trest.
Insignií som mal na firme pár, do 200 tisíc len predpísaný servis, potom na jednej problém s haldexom. (píšem o autách r.v. 2012-14).
 

Mercedes C

musím súhlasiť, ja mám 11 ročný Mercedes triedy C, diesel, 240 tis km a žiadne vážne problémy neboli len bežný servis :) Ale áno záleží aj od majiteľa ako sa stará o auto.
 

 

Ja mam uz 4. a zatial bez zavad. Pri tom poslednom ma akurat trapilo rozne praskanie a vrzganie dveri.
 

TUV

a jedna sa o metodiku ktoru pouzivaju dlhe roky, takze porovnanie ich rebrickov je najpresnejsie. TUV je seriozna firma a nepotrebuje nahravat nejakemu OEM.
 

Vás ten výsledok nemusí trápit

Nemáte ani ten Mercedes, ani insigniu ani porsche.
 
Hodnoť

jaaaaj boze

No dobre - kazde auto je spolahlive aj ako jazdenka, pokial sa majitel o to staral - staci ked chodil na pravidelny servis ako urcuje vyrobca. Tym padom ma dalsi majitel garanciu, ze nekupuje vrak na kolesach. Problem nastane ak novy majitel uz na servis peniaze nema pripadne si to dava robit kade tade. Original servis Porsche vychadza cca na 2000 euro , Mercedes niekde na 1300..To su potom tie "luxusne" dymiace auta ktore sice posobia noobl, ale panko uz nema na vymenu filtra.
 

kde si zobral tie ceny za servis?

zatiaľ najvyššiu cenu za servis v mb som mal okolo 850. Pri audi som zažil aj servis za 1000, to sa ale menil vak podvozku.
Z luxusných značiek mám naj skúsenosť s cenou u lexusu, vedeli to servisovať v toyote a nikdy som nemal servis cez 500.
 

 

To maju nejaku pausalnu cenu alebo co ? Ci u teba je servis len filter a olej ?
A mercedes ma 6 rokov servis v cene. Aspon kedysi mal.
 

stále má, plus ďaľšie 4 roky

práca zadara a zľava na diely.
Ale iba u predpísanej údržby.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto