SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mitsubishi Lancer Evo VIII (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

sedacky?

Neviem co sa Vam Rasto nepacilo na prednych sedackach. Podla mna su to v sucasnosti tie naj sedacky aku su momentalne v seriovych autach k mani (ratajme sportove, nie komfortne). Jazdim tak v EVO tak v STI tak vo WRX tak v inych sportovych autach a dovolim si tvrdit ze tieto Recaro su naozaj number one. Ci Vam viac vyhovuju nepodarky typu Golf ci Octavia RS?
 

Jazda EVOM

zaujal ma vas clanok, hlavne cast "JAZDIM TAK V EVO TAK V STI.."
Tak sa chcem spytat ci sa neda zariadit nejaka testovacia jazda.. stacilo by mi prejst par kilometrov v EVE... samozrejme vsetko by som zaplatil! To auto sa mi strasne paci len nejak nemam na nho stastie...
 
Hodnoť

vadil mi iba sedák

s mäkkým bočným vedením, skrátka k perfektnému operadlu (to uznávam) som čakal lepší sedák. Mne osobne a mojej postave vyhovujú sedadlá v P 206 RC.
 
Hodnoť

Sporadicka porucha?

dufam ze diagnostika tej zavady neprebiehala podla scenara:"To je len sporadicka chyba, uz som ju vymazal - vsetko je ok!" Takto to totiz vo vacsine pripadov bezi a zial je to totalne nespravny pristup. Velmi mizive percento technikov sa pusti do hlbsej analyzy problemu.

Profesionalnych odbornikov je zial zalostne malo. Pod pojmom "profesional" sa casto skryva len schopnost obsluhovat diagnosticky tester, ci rozpojit-spojit konektory kabelaze.

P.S. nemal som tym v umysle utocit na v clanku spominaneho technika.
 

 

tazko povedat, ale ak je to novinarske auto tak sa netreba cudovat ze tam ta sporadicka chyba nabehla. Nebudeme si klamat, vacsina auto moto novinarov su pekne prasce (nebrat osobne) a veci ako zahriat motor (olej) ci nechat ho vychladit (konkretne turbo) su pre vacsinu z nich neznamou...

 
Hodnoť

žiaľ o tom prístupe

k autám máte pravdu. Nie každý vie o teplotách a chladení turba to, čo má vedieť. V našom prípade sa kontrolka motora rozsvietila po tom, čo sme jazdili asi dve hodiny. Do servisu som išiel radšej preto, lebo chyba sa prihlásila počas testu na okruhu teda pri 80 % zaťažení motora. Išlo o chybu hlásenú zo šktiacej klapky (tak mi to aspoň povedali). Myslím , že daný servis je asi jeden z mála kde podľa mňa roky rozumejú autám Mitsubishi. Horšie to bude v iných mestách kde sa značka iba etabluje a mení majiteľov. V každom prípade to auto asi dostalo do tela lebo keď som ho mal ja, už malo najazdených 29 000 km. Neviem, či budete so mnou súhlasiť ale podľa mňa sa dá na silnom aute aj dobre zajazdiť a pritom ho šetriť. Napr. keď som mal Evo VIII srdce mi nedovolilo vypáliť z miesta prudkým pustením spojky. To auto má tak výbornú trakciu, že si nechcem predstaviť čo dostane chudera spojka ak motor točí 6000 ot. a kolesá stoja. Stačilo sa trochu pohnúť dopredu a keď sa spojka zopne potom udreť.
 

 

samozrejme, suhlasim, toto nie je auto na sprinty i ked som si isty ze vacsina vasich kolegov nic ine ani nevie... pozeral som ze na ovale ste robili pekne drifty, nuz, klobuk dole, pripomenulo mi to akciu na novy rok (tiez v zarnovici) na ktoru sa opat tesim.
Ten zahul na diferaky a spojku ako spominate je pri sprinte na asfalte enormny, fakt by som nechcel kupit toto auto ked uz ma nabehanych 30 000 novinarskych km...
 
Hodnoť

som rád že okruh sa Vám páčil

aj ja som v zime smutne pozeral v hľadisku, vlastne mal som prácu pretože sme pripravovali TV reláciu. Radšej by som však sedel za volantom . . . takto sa mi to z časti splnilo a na kvalitnejšom povrchu, navyše to auto síce išlo anpln ale na hladkom povrchu v pohode. Na rozcvičenie to bolo ideálne. Predsa rešpekt byť musí. Dlhá zákruta je podľa mňa najlpešia na spoznanie auta. postupne som si evo ukladal do šmyku a sledoval, čo robí v jednotlivých fázach zákruty a ako pracujú dif. Takto som zistil, čo robí práca s plynom volantom a hmotou auta. Poslúchalo nádherne. Pre mňa bolo podstatné, že aj vo výraznom drifte držal stopu a neodchádzal von. tým pádom sme opisovali ideálnu najkratšiu dráhu. A asi najviac sa mi páčil výjazd zo zákruty na rovinu . . žiadne zbytočné bokovky ale kontinuálny prechod zo šmyku na rovnú líniu. Chcel by som ho ešte vyskúšať v zime..
 

 

nechcem byt zlym prorokom ale myslim ze toto auto vyzdrzi tak do zimnych mesiacov, potom ho dostane nejaky frajer ktory si mylne bude mysliet ze pohon 4x4 je synonymum pre dokonalu stopu a prvy stlp je jeho :-)
Mna by napriklad zaujimal test EVO vs M3, ale pochybujem ze v slovenskych podmienkach je to uskutocnitelne.
 

Evo už frajer dostal

mám čiatskové informácie ale viem, že Evo VIII dostal istý človek a prvý kamión bol jeho, našťastie ztoho vodič vyviazol ako tak... ale to je neoficiálna správa. je mi toho auta ale hlavne šoféra ľúto.
Porovnácvací test. V spolupráci s red. Autožurnál pripravujeme porovnávacie testy rôznych automobilov. V krátkom čese - keď doznie Frankfurt - publikujeme porovnanie lim strednej triedy Nový Passat verzus konkurencia. Plánujeme sa venovať aj malým ľudovým autám. V hlave mám emyšlienky urobiť porovnanie športových (skutočne športových) vozidiel. Musíme však zabezpečiť aj okruh, časomieru a iné aby to malo okrem subjektívnych pocitov faktické podklady. Chce to čas peniaze ale bude to stáť zato. Budem rád ak porovnávacie testy vyvolajú diskusiu aby sme ich mohli vylepšiť a zamerať sa na to , čo motoristi chcú vedieť.
 

 

no nechcel som byt zlym prorokom a uz je to tu :-)

co sa tyka toho testu, ak to chcete robit na urovni, urobte to inym stylom ako vsetci. to znamena nie to co mozem citat a vidiet v kazdych casopisoch. Nieco na styl Jeremyho Clarka a jeho top gearu, tz aj porovnavanie na okruhu ako ste to chceli spravit a hlavne to porovnat aj s autami ktore sa uz nevyrabaju ale su stale ziadane a uz sa stali ikonami...

Velmi rad by som sa zucastnil na takejto akcii ak by sa dalo.

 

SUBARU wrc sti

planujete otestovat aj tento model a pripadne ich porovnat, velmi by ma zaujimalo, ktore z dvoch aut je lepsie
 

EVO VIII vs. STI

v ceskom tuningmagazine 04/2005 bol porovnavaci test tychto aut...
 

EVO vs STi

uz som videl viac testov tychto aut a vzdy to vyhralo EVO tak som zvedavy ako to skonci tuna;)
 


Najčítanejšie na SME Auto