jednoznacne islo o zamer zdiskreditovat Daciu, nikto ma nepresvedci o tom ze po prevrateni nebolo hned jasne ze s pneu nebolo nieco v poriadku (napr vyzuta pneu), ale to je vedlajsie, tam islo len o vyvolanie velkeho echa ohladom nebezpecnosti Loganu.
tak ako je pisane v clanku, okolnosti testu SU nejasne, takto sa neda prevratit ani dodavka a nie osobak.
Z loganu okrem francuzska sa v europe predali tri kusy (asi zberatelia :) a zas to auto, na to ako je vyrobene (bol som prejavit zaujem :) je trosilinku pridrahe, ak to clovek porovna s lacnym nemeckym derivatom, alebo korejcom, tak ten rozdiel stoji za to, si to nekupit, ci sa to prevratilo na vyfukanej pneumatike, alebo nie.
No neviem, ale po meste ich stretávam dosť veľkú kopu, že by sa tie tri stále premaľovávali a chodili okolo mňa? ;-) Inak ja by som si to v živote nekúpil (mám japonca a som spokojný), ale čo je to lacný nemecký derivát? Lebo nemci od chrobáka lacné auto urobiť nevedia, základná verzia (čo by sa mala cenovo rovnať konkurencii) je pomaly bez kolies a bez volantu, kúpiť za mrzký peniaz si musím aj koberčeky... :-(
nepisalo SME pred rokom, ze test sa konal na uzkej a polo vyfuknutej rezerve? Pride mi to cele od SME veellmi nafuknute, Logan je velkym konkurentom pre korejske automobilky, kto ma 20 tisic euro na golf, bmw 1, nebo A3 tak urcite neprestupi do dacie. V nemecku alebo v celej zapadnej eu aj tak 98% ludi nepozna daciu, dokonca KIA ci Hyunday su nezname automobilky. O prevrateni dacie som nikte nepocul len v chatoch medzi rozculenymi ddr fanusikmi, ktori stale nenavidia zapado nemecke auta :)
no aj som bol u sudruhov z DDR velmi mimo ked som videl tie vytuningovane auta a videl tie hrkotave kamenno blatove cesty sirky 3 metre pre oba smery (dokopy) tak mi bolo na smiech ze kde sa s tym chcu vozit :-) mozno uz medzitym pochopili ze im tie trabanty boli predsa len vhodnejsie k tym cestam :-)
kto si kupi daciu, nebude na nej takto jazdit ako v tomto teste. Ja by som si ju kludne kupil, lebo pouzivam auto na to na co sa ma, nie na zavodenie po beznych cestach. Neviem na co taketo testy na dacii skusaju ked vedia ze nema tak jazdne vlastnosti ako drahsie auta.
Dacia je urcena pre normalne rodiny na bezne pouzivanie, obcas dovolenka. Auto jednoduche, robustne, vacsi kufor. Je dobre, ze sa tie testy robia, ale mali by byt v kazdom pripade objektivne.
tak ako je pisane v clanku, okolnosti testu SU nejasne, takto sa neda prevratit ani dodavka a nie osobak.
zbytocna panika kolega
Inak ja by som si to v živote nekúpil (mám japonca a som spokojný), ale čo je to lacný nemecký derivát? Lebo nemci od chrobáka lacné auto urobiť nevedia, základná verzia (čo by sa mala cenovo rovnať konkurencii) je pomaly bez kolies a bez volantu, kúpiť za mrzký peniaz si musím aj koberčeky... :-(
to si mal napisat kupte si Toyotu Prius