SME
Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mitsubishi Evo IX – rozlúčka s legendou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Rastik, Rastik....

Tá ľavotočivá,pri vjazde na letisko ti teda nevyšla ani troška. To by som na tvojom mieste vystrihol. Nuž ani rukavičky sparco niekedy nepmôžu - že? Ale lokálny herec si určite cvrkol - a o to predsa išlo nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na letisku

sme jazdili trochu pre efekt to je pravda, na druhej strane to auto je tak ovládateľné, že pri vjazde na letisko sa dalo opakovane pustiť až k okraju trávy, teda skúšal som, či na tej ploche sa to dá nahodit do smyku a trafit viackrat do toho bodu na okraji. V globale to vyzera tak amatersky ako vsetko co sa robi na volnej ploche , na druhej strane tam je cas sledovať ako sa spravaju diferencialy a cely pohon v smyku. tretia vec, Evo na asfalte ide rýchlo v cistej stope, resp. v miernom smyku a ked ho clovek extrémne nahodí bokom ono sa hce okamzite zrovnavat. V podstate video vzniklo nahodou, nemali sme kameru iba okolostojaci vytiahol nejaky fotak z vrecka a tocil. Inak v rukaviciach sa mi dobre soferuje ale na mantavost to liek nie je :-)) to mas pravdu. Na sotoline jazdi EVO nenormálne dobre a presne. Bol som aj na Sturci kde si v prvom momente zákruty zadok mierne sadol a potom islo auto nádherne von zo zákruty, tam sa jasne prejavil zmysel auta pre stopu a jemnucký drift.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kde sa da najst taka trat ? :-) pridem si tam zajazdit na frotere :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pri Brezne

ozvite sa . . .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a to je sukromna ? da sa prenajat alebo to je verejna cesticka ? :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pozemok je sukromny

ale je to otvorene chodia tam aj autoskoly, my tam robime vyhybacie manevre . . . takze sa da
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zaujimave ...

... ale mohli ste radsej urobit rovno porovnavaci test aj s tou iprezou, pripadne s nejakymi osobnymi dojmami z toho porovnavacieho testu. takto si neviem predstavit, pre ktore sa rozhodnut :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

porovnávací test

by sme chceli urobiť aj my ale tá Impreza je súkromné auto, ktoré sme dotiahli kvôli testu pre také naše porovnanie. Značka Subaru zatiaľ neprejavila ochotu urobiť porovnávací test. Keby sa tak stalo určite by sme to premysleli a minimálne by sme išli do Brna na okruh. Porovnať obe autá nie je tak lahka vec. U mna zatial vyhrava EVO, hoci subaru je tiez kultove a jazdi super. Navyse to subaru na fotke je uz upravované s vykonom okolo 330 k . . .jeho majiteľ zasa tvrdí, že by nemenil.Ja odporucam EVO, zda sa mi lahsie ovládatelne a rychlejsie v zákrutých s presnejším alebo lepším držaním stopy. Subaru je zase viac fun ale to je zatial hra dojmov, potreboval by som obe sériové verzie vedľa seba a porovnat vo viac discipl.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

evo-impreza

Mal som imprezu STI, ale poviem ti, teraz mam EVO a je to 100 a jedna. Impreza sa nechytá na EVO čo sa týka držania stopy, prejazdami v zakrutách zaostáva. Je síce zabavnejšia pre oko diváka - jazda šmykom, ale o to pomalšia. Dostat Evo do šmyku (kontrolovaného) na asfalte je značný problém, to auto jednoducho nepustí. A o to je rýchlejšie ... Zavolaj mi na 0905 239700 a uvidíš!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

uz uz

som bol rozhodnuty pre EVO VIII, teraz aby som rozmyslal nad EVO IX. Ale co uz ked to auto vyzera tak genialne! Kazdy maly chlapec by sa s takym rad hral. Aj ja ceeem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odporucam, Evo IX

jazdil som aj s Evo VIII a v podstate by mi bolo jedno, ktore by som mal doma ale ak je moznost vyberu tak urcite IX.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neskutocne

skarede auto
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A ty si

neskutocne krasny clovek ;-) Spokojny teraz?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tipujem , ze tebe sa paci dizajn Skodovky ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zlý začiatok článku

"Na svete je niekoľko sériovo vyrábaných automobilov, ktoré nadchnú viac ako Ferrari, sú krajšie než Porsche a Mitsubishi Evolution IX je jedno z nich´" - ako sa hovorí - proti gustu žiaden dišputát, ale vysloviť túto vetu, to asi autor článku nemá ani najmenší kúsok vkusu, nebudem sa sporiť o výkon a jazdné vlastnosti testovaných áut (myslím tým aj Imprezu), ale povedať, že sú krajšie než Porsche, skoro som spadol zo stoličky, akékoľvek Porsche myslím tým aj veterány (max 2 výnimky) je krajšie ako tieto autá, práve krása je to jediné, čo Evu a Impreze chýbajú, Evo s hranatými tvarmi typu Hyundai je tak 5 rokov za aktuálnymi trendami, Impreza to je kapitola sama o sebe, je to jeden z modelov, ktorého novšia verzia je škarešia ako tá predošlá, obe autá sú športové náradie, ktoré sa však na krásu nehrá, a povedať, že sú krajšie než Porsche, to je sila.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nechcel som nikoho

uraziť, pre mňa krása spominaneho auta spočiva v detailoch vtom ako dravo vyzera, vo všeobecnosti má Porsche úspešný dizajn blizko dokonalosti a publiku sa pači napokon historicky je to nadherne auto, to je jasne. EVO je svojou brutalitou krásne, tým ako na ceste vyzerá, dravy predok-otvorených chladič, difuzor na zadnom narazniku atd. Pokial ide o trendy tak im Evo nepodlieha ale myslim za ani Porsche hoci vyzera moderne. Naproti tomu v Subaru sa chcu naladit na modnu vlnu a zachovad povod a to sa da iba velmi tazko. Imporeza už dlhšie čaká na pekný dizajn, ja som komentoval iba EVO. Možno by sa v tom úvode hodilo doplniť, že "pre mňa".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pre autora článku:-)

...ja som sa neurazil, ani som nechcel uraziť Teba ako autora článku, trošku som to v úvode s tou stratou vkusu prepískol - prepáč:-)...ale tvoja veta ma zarazila, dôvody som už povedal, mňa osobne štve, že mitsubishy a subaru nespravia dizajn, na ktorý keby som sa pozrel tak poviem WHOW!!!...to je podľa mňa aj dôvod, prečo nemajú veľký predaj (koľko EVO vidíš za deň na ulici?), za cenu 1,5 miliona by som čakal viac pre zákazníka ako len predný chladič a zadný spojler. Pridaná hodnota je samozrejme špičkový motor, ale ako sa hovorí, obal predáva výrobok. Zatiaľ obe autá majú cieľovú skupinu svojich zákazníkov takmer výlučne medzi nadšencami motoristického športu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ok

v podstate vieme o čo ide . . . pre mňa je toto auto jedno z mála, kde si viem iba ťažko zachovať profesinálny odstup :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mne sa Evo a Impreza paci viac ako ktorekolvek ferrari alebo porsche
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to môžem iba potvrdiť,

pred časom sa vyskytlo asi 7ks ferrari v BB na namesti.... a pre mna ako Subaru pozitivneho človeka tie auta nemali žiadnu vypovedaciu hodnotu, jedným slovom, kráne oplechované krabičky, ale bez ducha!!!! viem o čom hovorím, nie vzhľadom na Ferrari, ... :))))))))
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto