SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Robotníci vo fraku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

no ja neviem....

...to musite s tymi autami fakt stale skakat??aj ked je to off-road, mate pocit, ze keby ste tej naprave parkrat poriadne "nezakurili", tak by to nebol test a obe auta by neboli do teranu??ci ako?
Inak je to celkom fajn test, ale skor by malo byt viac fotiek z prekonavania stupani (pohlad z boku s cifrou sklonu), fotky podvozkov v krajnych polohach a podobne...
a inak to dieta vedla p. Chvalu muselo mat dobry sok...hlavne ak podla fotky nemalo autosedacku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K tym skokom. Par krat som uz v takom skakajucom aute sedel (s profikom aj neprofikom za volantom) a podla osobneho ohadu sily narazu/pretazenia si myslim, ze ovela horsie je prejst 5 km po Bratislave, ako na chvilu odlepit auto od zeme a jemnym oblukom pristat. Su z toho efektne fotky pre casopis, ktore ho mozno lepsie predavaju, takze preco nie. Co sa tyka viac fotiek z extremnych situacii (inych ako krizenie :-), pripajam sa, tych by mohlo byt viac, pripadne hlavne pri takomto teste by bodli videa :-) Ohladne dietata - tam nie som kompetentny sa vyjadrovat, mozno uz ma nad 12r a 150cm a v tom velkom aute vyzera malo, kazdopadne ja som uz od kolisky miloval automobilove zazitky toho druhu, takze od soku by som mal daleko, skor by som bol vo vytrzeni :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skoky a dieťa

toto nebol charakteristický skok v pravom zmysle slova, pretože viac menej podskočila iba zadná časť auta. Myslím, že niekedy skok na vhodnom mieste, kde dochádza k dopadu tzv. po "svahu", vôbec nevytvorí taký ráz ako by sa zdalo, na to si dávame pozor a máme špeciálne miesta, kde sa skákať dá. Na druhej strane niekedy sa takto o stabilite auta dozvieme viac. Video sme v čase testu ešte nerobili, ale chceme sa na to sústrediť.
Inak máte postreh, na sedadle vedľa mňa je môj syn. Bol pripútaný a na mieste mimo bežnej komunikácie. Napokon tento skok bol takého charakteru, že som si ho dovolil vedľa seba nechať a najskôr som to vyskúšal bez neho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hmm

keby som si mal vybrat tak Toyotu Hilux.
Mitsubishi ma najhorsiu servisnu siet a podporu. Nehovoriac o importerovi.

Nissan o nieco lepsi servis a najlepsi Toyota.

Mitsubishi je na tom tak zufalo ze si tieto testy este aj plati aby to niekto vobec kupil. Ked si spomeniem ako "odbornici" v servise Mitsubishi mi odovzdali auto po garancnej prehliadke tak mi bolo na zaplakanie. Ostatne taka drobnost ze nedotiahli kolesa / sroby vraj sa obcas stane... Problem bol ze po prejdeni asi 5km mi naraz jeden uletel. Vsak sa zabudne nie ... bol piatok ponahlali sa domov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no ja by som si Hilux nevybral ani náhodou, tristný motor, pokiaľ ma pamäť neklame nepredáva sa v SR, t.j. nulové zázemie. Nehovoriac o kompetentnosti servisákov pri 4x4 (ako majiteľ landcruisera si dovolím vyjadriť tento názor).
K testu: navara je naozaj veľká, t.j. spomenuté otáčanie, resp. manévre v teréne sú fakt "zábava". Niekoho zamrzí nemožnosť ESP, niekoho zase poteší uzávierka vzadu. O mitsu by som ja osobne ani neuvažoval (momentálna "rekonfigurácia" importéra), najmä po tom ako minulý rok poobracal nemenovaný Pišta navaru v rumunsku. To auto nemalo žiadny problém a to malo slabší motor, nemalo uzávierku a pod. Stačilo, že malo vodiča... :)
A ku skokom, nie je čo riešiť, niekedy auto musí "skákať" inak nevylezie/neprejde bezpečne úsek.
K jazdným vlastnostiam, neskúsili redaktori naložiť jedno aj druhé auto na max a potom vyskúšať nielen jazdné vlastnosti na ceste?
A ešte jedna pripomienka pre redakciu, keď sa nabudúce pôjdete niekam zablatiť dajte vedieť, prídem sa mrknúť. Možno sa vám dva navijáky zídu a urobíte aj akčnejšie fotky. :))
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto