SME
Štvrtok, 21. november, 2019 | Meniny má Elvíra

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ford Mondeo N1 - na záver kariéry nákladiak (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pozeram na to Mondeo, zlava sprava, nazivo, na fotkach, ale je stale min. tak pekne ako novy Passat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v pohode...

mondeo je pekne auto - ale mne sa viac paci novy passat..ale tvoj nazor ti neberiem:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vidis, a mne sa vobec nepaci, ale to je samozrejme subjektivna vec
navyse pouzitie tvrdych plastov v interieri posobi dost lacno
ale musim priznat, ze jazdne vlastnosti ma prijemne prekvapili
motor je naozaj dost hlucny (podla mna je jediny tichy diesel v sucasnosti 2,2l honda)
cena je ale super
celkovo slusne auto
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dnes som zhdou okolnosti sedel v kamosovom mondeou a musim poopravit to, co som napisal o vzhlade interieru - dnes som si to pozrel detailne a musim uznat, ze nevyzera zle (predtym zrejme bola palubna doska zaprasena:) a pouzite plasty su (vyzeraju) kvalitne
ostatne plati
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

t a

skus avensis 2,2 d4d 180k, momentalne najtichsie naftove auto. a to mam sakra ostre usi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

najtichsie

chcel som povedat, ze najtichsie vo svojej triede :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a takto mu minimálne na konci kariéry predĺžia aj život...

ešte by som sa spýtal redakcie, či sa fakt dá preložiť deliaca mriežka bez pricviknutia prstov... Veľa výrobcov to síce sľubuje, ale prax je trocha iná.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prsty zostali celé

jediným rizikovým miestom môže byť zasúvacia poistka hore v rohoch, teda tam, kde sa kotví sieť do stropu. Pružina je dosť silná . . Tento systém sa mi celkom páčil. Skúsenosti sú rôzne . . . aj v takom BMW som pri manipuláci so sieťou skoro prišiel o prst :-)

Inak Mondeo ma prekvapilo a veľmi príjemne. Nehrá sa na nič - pokiaľ ide o posledné technické novinky - a stále je dobré vzhľadom na cenu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

som spokojny s Mondeom

kupil som sedan Mondeo r.2002 TDCI, GHIA vybavu zhruba pred polrokom. Ma dnes sice najazdenych 150 tis. ale som z toho auta stale nadseny. Dynamika, jeho robustnost a spravanie podvozka na klukatych cestach mi robia vyslovene radost. A najma netreba na nom nic menit, dolievat len do ostrekovaca + pravidelne vymeny filtrov a oleja, inac servisna knizka je cista ako jarna rosa :-)
.
Tesim sa na novy model bududci rok.
.
Jedina chybicka je snad vyssi aerodynamicky hluk ktory sa da pocut uz od cca 100 km/h ale uz som si zvykol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aerodynamika

je vceou veku, skrátka karoséria vznikla dávnejšie. Všimol som si to aj ja, ale pri rýchlosti okolo 100 počuť ešte motor. Nad 130 je to vec drobných detailov na karosérii. V akom stave je interiér po toľkých kilometroch? Ja som mal relatívne nové auto a zaujíma ma, ako je na tom palubná doska po čase. Na mnňa zapôsobila kvalita aj spracovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ahoj rasto, tesne po tom, co som spomenul kvalitu palubnej dosky o niekolko prispevkov vyssie, som si precital tento tvoj prispevok a vidim, ze sa v hodnoteni rozchadzame. Ja si nemozem pomoct, ale mam pocit, ze cim dalej, tym menej sa na palubnych doskach pouzivaju makcene plasty, co (podla mna) posobi dost lacno. A to aj v drahych autach.
Su samozrejeme kvalitne a menej kvalitne tvrde plasty, ale tie makcene sa mi vidia aj tak najkvalitnejsie (aspon na pohlad)
Tebe uz rukami preslo mnoho aut, aky mas na tieto trendy nazor? Mozno by to stalo aj za nejaky porovnavaci clanok...
Viem, ze to u auta nie je to najdolezitejsie, ale predsa len vodic sa vacsinu casu pozera na interier auta (hlavne palubnu dosku), a tak nejaka ta estetika nie je na skodu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Interier - plasty

po 4 rokoch ako nove. A ako napisal SOMonline len bezna udrzba. Toto leto som na nom prejazdil 31 dni Chorvatske pobrezie, Korculu a Mliet. 10tky kilometrov po kamenych polo-cestach, s extremne vysokym klesanim - stupanim vo vysokych horucavach, zasli sme hadam vsade co vypadalo ako cesta. Vsetko bez problemov a naspat domov hodiny po dialnici v noci trochu rychlejsie, ako sa patri, bez stresu z rychlej a dlhej jazdy.
Mondeo je pre ludi co uprednostnuju pohodlie, pohodlnu a bezpecnu jazdu na akychkolvek cestach a rychlosti. Autoradia su zname svojou kvalitou a nekradnu sa. Vsetko je na mieste, kde by ste to intiuitivne hladali, ked to potrebujete. Ak je vam ostatne ukradnute, je to auto pre vas.
P.S. Po tomto lete mozem povedat, ze sa v nom aj da pohodlne prespat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pojazdny hotel :)

Suhlasim s P.S. - tiez sme toto leto co to pojazdili po Nemecku a Holandsku a ubytovanie nebolo nutne riesit - pred jazdou stacilo kupit 2 "vzduchove matrace" a kompresorik na 12V (to ze ma Mondeo zasuvku v batozinovom priestore bolo tiez super) a po minute (sklopenie sedadiel, nafukanie matracov) sa z auta stala pohodlna postel pre 2 osoby :)) Pri "normalnom" nastaveni prednych sedadiel sa tam bez problemov a natiahnuty vyspi clovek s 180 cm. A moze sa aj vyssi, ale potom je potrebne posunut uplne dopredu predne sedadla :)
.
Vybava a cena je vynikajuca, rozhodne odporucam.
.
P.S. - videl som fotky toho noveho modelu a teda nepaci sa mi ani trochu, dufam ze s tym cosi vo Forde urobia - ten sucasny dizajn je super...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mam tiez Forda, ale ineho. Focus C Max.

A ked citam Vase prispevky, tak platia skoro vsetky aj pre Focusa.
Plasty su slusne, interier sa mi tiez paci. Ale pohodlie je naozaj super.Aj vyhlad, vysoke sedenie, dobry prehlad na ceste.
Dobra je i vybavenost kabiny- rozne priehradky a ulozne priestory.Zasuvka v kufri je neocenitelna pre chladnicku.
Hladam co by som mu vycital.Mozno trosku vacsi kufor, pretoze som bordelar a vozim kopu nepotrebnych veci.
Mal som doteraz VW a Hyundai, myslim, ze sa im vyrovna na 100%.

I ked Hyundajko je neprekonatelny, nemal som ani jednu zavadu pocas 98000 km. Dal som ho zene, je s nim spokojna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Predsa jedna vec, ktoru nepochopim.

Ked zaradim spiatocku, zapne sa zadny stierac. Ale len ked prsi.Ked neprsi, nezapne sa.
Nikto ma neupozornil pri kupe, ze C-Max ma senzor dazda. Lebo pri dazdi by predne stierace mali stierat automaticky.

Aha, uz som prisiel na jeden nedostatok: palubny pocitac ukazuje zmenu vonkajej teplotu dost spomalene. To znamena, ze mu chvilu trva, kym zobrazi realnu teplotu. Otestoval som to druhym teplomerom, ktory ma cidlo na maske.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ad: Zadny stierac

Nemusi tam byt vobec senzor, zadny stierac sa zapne len ked su zapnute predne stierace v nejakom rezime (prakticky staci ich mat aj vypnute a len ich rucne vyvolat zatlacenim packy dole).
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto