ja by som tu prednu masku skor predpokladal na nejakom chrysleri, ale vyzera to dobre - este nahodit dobru cenu a uvazoval by som o nom (ak bude mat priaznive testy a tie motory budu mat priaznivu spotrebu)
len aby nedopadol ako klasicky fiat... krasny dizajn, diskutabilna kvalita, premrstena cena. jedine kvoli tomu sa stilo (inak krasne auto) nestalo hitom v europe.
"...pokračovateľ úspešného modelu Fiat Bravo..." . ROTFL, toto mi nerobte! Taketo vtipy, vsak mozem dostat krce od smiechu. Strelili ste teda riadne vedla, lebo Bravo/Brava bol(i) prepadak najvyssieho rangu! Poruchove, neuspesne, vsak to bol takmer hrob pre FIAT! . Co myslite, preco sa neobjavilo nic take ako "Bravo II."??? Ved aj Stillo je prakticky jeho pokracovatelom? Tak naco asi zmenili meno? No aby nikoho ani nenapadlo spajat si Stilo s tymi srotmi Bravo/Brava! . Lebo zasada automobiloveho marketingu znie: ak je znacka auta uspesna, ponechaj ju rovnaku aj po niekolkych "faceliftoch", aj ked novy model nema uz prakticky nic spolocne s povodnym (priklad: Golf, Passat, Corolla, Civic, atd.). Ak bolo auto mizerne a medzi zakaznikmi malo zlu povest, troska ho upravme a zmenme nazov! A to bol prave pripad Fiat Stilo, ktory ma ovela viac spolocne s Bravo, ako povedzme Golf IV. s Golf III.
...je presne taká istá, ako ostatných európskych značiek. Vybudovanie servisných sietí stálo nemálo penez a preto musia z niečoho žiť. Ani Medveď už nie je čo býval. Rýchlo prišli fašisti na to, že keď auto vydrží 25 rokov a nič sa na ňom neposer*ie, tak majiteľa nič neprinúti si kúpiť nové...
Lebo Fiat dufa, ze na ten prepadak Bravo/Brava sa za tych par rokov uz ako-tak zabudlo, lepsie povedane aspon na jeho povestnu nekvalitu a vysoku poruchovost. Takze chcu pouzit ten stary nazov ktory ma urcity lingvisticky "smrnc", a ktory jednu generaciu nepouzivali koli zlej povesti. . Obavam sa ale, ze je to prilis skoro, a zakaznici sa na to este pamataju. Spokojnych majitelov stareheho Fiatu Bravo/Brava aby si hladal lupou, zato tych ktori sa s nim trapili je na mrte. Vsak tomu aj zodpovedal komercny neuspech tych aut, ktorych sa predalo velmi-velmi malo dokonca aj v Taliansku, kde je domaci trh k Fiatu velmi milosrdny, a akceptuje od nich aj uplne sracky (hlavne ze je to fiat)...
ziadnym trhakom. Minimalne na SVK. Zato Brava je vynikajuce auto, co sa tyka motora, mozno jedno z najkvalitnejsich. Benzinove motory 1.2 a 1.4 z rokov okolo '92 patria medzi najspolahlivejsie of tohoto vyrobcu a celkovo od talianov vobec. . K Bravu sa vyjadrit neviem. Myslim vsak, ze sa do nich montovali rovnake motory. Napriek vsetkemu, co som tu povedal, by som si zapadoeuropske (a uz vobec nie talianske) auto urcite nekupil. Bud skodu, alebo japonca. Juzna Korea sa tiez zacina chytat spicky.
a dôvody zmien názvov pri pokračovateľoch v línii ťažko uhádneš. Napríklad ani taká Corolla už po mnohých rokoch nebude pokračovať (pod týmto názvom). Poznal som majiteľov punta a bravy a po 8-9rokoch s nimi nemali technické ani praktické problémy. To percento áut ktoré nerobia problémy je po pár rokoch okolo 83-90 % a tie "poruchové" sú tie ktoré majú zvyšných 83-85% bez problémov... no ale aký je to rozdiel od priemeru či "nadpriemeru" ? Stále ostane viac než trištvrtina spokojných majiteľov
velmi pekny