SME
Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nissan Pathfinder – Tam bude nová cesta ! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Tam by mohla byt nova cesta...

Len namatkovo:
spolujazdec "okopava" kolenami dvierka odkladacej skrinky,
nemoznost doobjednat bixenonove svetla - su len v najluxusnejsej vybave.
Moje skusenosti z konkretne vami testovaneho auta (na obrazkoch) su, ze o vnutornej hlucnosti pisete velmi mierne. Pri otackach okolo 2200 je hluk neuveritelny. Vozidlo pri jazde na ceste mimo mesta, sa mi zdalo nadpriemerne lenive, z ustalenej rychlosti 90km/h zrychlenie na 110km/h trvalo celu vecnost. Prevodovka sice ponuka moznost rucne podradit, no pri prudkom zosliapnuti plynu by to mala riesit sama. Mozne je vsak to, ze auto preslo pri zabehu vela rukami a nohami a tak sa zabehlo do leniva. Inak dobre do mesta a na dialnice.
V aute s mechanickou 6 stupnovou prevodovkov sa mi hlucnost zdala byt nizsia. Tu sa mi vsak nepacila relativne dlha draha radiacej paky.
Chcel som ho... Neviem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chcel som ho aj ja

alebo lepsie povedane - mal som ho v uzsom vybere ale nakoniec...
nakoniec som spravil chybu a absolvoval som skusobnu jazdu vo forester-i...
kto raz odskusa subaru,nebude chciet nic ine

ale k tomu nissanu - pekne ,masivne auto (na moj vkus az prilis) - viem si predstavit ,ze by som ho mal.neviem si vsak predstavit,kde by som ho parkoval (a to mam rodinny dom aj s garazou)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kazdemu, s kym som o nom rozpraval sa zda "velke". Ono je tak robustne postavene. Ked si zoberies max. dlzku × max. sirku tak zistis, ze su aj "mensie vyzerajuce auta" s vacsou zastavanou plochou.
Dik za tip. Subaru - tam bude moja dalsia cesta! :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

moja cesta to uz je

asi 2 tyzdne...pretoze som si ho kupil.
odporucam ,vrele odporucam!!!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Veru veru, skús subaru. Určite nesklame. Ja mám outback, presadám do neho čoraz častejšie z landcruiseru j120 3.0D, to ticho oproti dieselu sa nedá opísať. Auto je 20cm nad cestou (skoro toľko čo landcruiser) takže nemám obavy z obrubníkov pri parkovaní :)
Famózny podvozok, dobrý motor...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ako je to s Pathfinder-om

Kupil som ho asi pred 3ma mesiacmi, v najvyssej vybave LE.
Co sa mu vytyka a co su moje skusenosti?
1) JE HLUCNY. Ano, je. Hlavne okolo 2100-2200ot, ako napisal classic. Snazim sa na to zvyknut.
2) JE LENIVY. Ano, aj to sedi. Pride vsak na to z akeho auta ste do neho presadli, ale trhac asfaltu to nie je. Vykon vsak postacuje na pohodovu jazdu, na nejake zurive predbiehanie vsak treba zabudnut.
3) AUTOMATICKA PREVODOVKA. Tiez nic moc, radi pomerne neskoro, ma len 5 stupnov a sekvencne radenie vas nepusti do vysokych otacok pri podradovani. Napriek tomu, ta volna prava ruka je na nezaplatenie, a neustale vyslapavanie spojky a miesanie benzinu ma v bratislavskych zapchach uz davno prestalo bavit, takze jej to viem prepacit.
4) INTERIER. Prilis plastovy, prilis lacny, spojenectvo s Renaultom je okamzite citit. Viezol som uz aj zopar ludi, ktorym sa pacil, takze asi tiez vec nazoru. Zasa plati, zalezi z coho ste presadli (ja som mal tu smolu, ze to bol 290k V8 4,0 Lexus, takze horeuvedene veci som znasal dost tazko).
Osobne ma hlavne doziera prepinac ENTER na ramene volantu, ktory je tak nesikovne navrhnuty, ze kedykolvek do neho zavadite pri toceni volantom.
Zadne sedadla su naozaj nizke, takze ak mate nad 180cm tak sa kolena zdvihnu dost vysoko. Toto mi je jedno, kedze sedim vpredu - nevadi mi to hlavne preto, lebo vdaka tomu sa cely ulozny priestor (2hy a 3ti rad sedadiel) da zlozit do uplnej roviny. Mam 182 cm a v uuplnej pohode som sa vzadu vyspal bez pokrcenia noh, zvladnu to aj dvaja vedla seba. 3ti rad sedadiel je vyslovena nudzovka a pre dospelych len na velmi kratke trate (pokial nemate do 150cm, resp.masochisticke sklony).
5)SPOTREBA. Tu treba pochvalit - na to aky je Pathfinder velky je neuveritelne nizka. V meste do 10 a nemusite sa ani vyrazne snazit, dialnica 9-9,2 (a to mam automat, takze manual este o nieco menej).

Mozno to vyzera ze som nespokojny, ale (takmer) o vsetkych muchach som vedel vopred a nelutujem. Je lahko ovladatelny, cuvacia kamera a navigacia su vynikajuce (akurat Slovensko je na tom biedne, snad sa NAVTEQ zobudi, zapadna Europa je vsak spracovana prvotriedne), skoda len ze na zabudovany LCD display sa neda pripojit TV tuner a DVD nechce citat filmy. Odveziete v nom prakticky cokolvek, na svoju velkost skoro nic nezerie a v terene sa tiez nestrati.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a aky mas motor v tvojom Pathfinderi? trapny diesel? potom sa necudujem ze je 'lenivy'...ak by si mal v nom factory 270-HP 4.0-liter, double overhead cam, 24-valve V6, tak by si inac rozpraval ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chlapce, 290konovy 8valcovy 4liter som mal v Lexuse a jazdil som s nim 7 rokov. Bol podstatne lepsi ako AKYKOLVEK motor od NISSANU. Kedze ale som mal aj 3,5litrove benzinove Pajero, viem ze to zere aj travu pri ceste a uz ma nebavilo na otazku "Kam ides?" odpovedat vzdy len "Na pumpu." Takze skludni hormon a citaj pozornejsie, napisal som ze mi to nevadi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto