SME
Pondelok, 19. august, 2019 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Poznáme ceny a výbavu modelu Kia Cee´d (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

skoda tej ceny pri EX vybave

75 tisic oproti zakladnej vybave je dost vela, stacilo si odpustit hluposti ako kozou potiahnuty volant a cena pri 1.4 verzii by sa hned mohla dostat pod 500 tisic.. Na to, ze to je KIA (akokolvek je tento model dobry, nalepky zleho auta sa tak lahko nezbavi) je to drahe...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tiez som bol toho nazoru, ze kozou potiahnuty volant je hlupost, a potom som zacal jazdit na aute, ktory ho ma...
uz si nemyslim, ze to je hlupost
riadiaca paka dtto
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jasne, kazdy ma iny nazor,

ja som to uviedol len ako priklad.. chcel som tym povedat to, ze ak si k tej verzii 1.4 EX pripocitas podla mna dnes standartne veci ako alarm (predpoklad 15.000) a metalicky lak (predpoklad 15.000) tak si na cene 535.000 Sk.. co je bratru celkom dost na znacku s takym renome, ako ma KIA.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mam ten isty nazor na KIU, akurat ten kozeny volant by som nenazyval hlupust, skor nadstandard
kia bude musiet este vyrobit par kvalitnych modelov otestvanych praxou, nez si zlepsi renome, si myslim
ale zrejme su na zaciatku spravnej cesty...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No za 739 700 SKK

to ako najlepsiu cestu za ten popolnik veru nevidim! To je 12-14 000 USD auto s 10-rocnou plnou zarukou, to len ked prizmurim obe oci, tak asi tak. Cakal som od nich rozumnejsie ceny, najme ked SR im nemalo sprispela na fabriku a ich potreba je etablovat sa na EU trhu ako rozumna alternativa k ostatnym renomovanym znackam. Presne ako Lexus v USA. Prve spickove modely stali 38 000 USD a dnes skoro tie iste z malymi technickymi a dizajnovymi upravami plus z dvoch modelov ich maju sice podstatne viac za tie roky, ale dnes idu okolo 70-80 000 USD tie iste auta v podstate! Myslim, ze tu zacali koncom 80-tich rokov, tak im chvilku trvalo sa vypracovat, ale dnes tam pevne sedia na tej spicke, aj ked na zaciatku ich obvinovali, ze ich predavaju zo stratou. KIA tento faktor prehliadla. ;o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmm

neviem preco tu pleties dolare...slovenska koruna vcera dosiahla 13 rocne maximum voci dolaru...porovnavaj ceny aut v SR a nie navzajom medzi statmi.Ked chces tak tu mas porovnanie Kie za 739 tis.: Golf 2.0TDi(140k) M6 Sportline stoji 830 tis.SK...samozrejme trojdverovy (príplatok za 5 dveri 24tis.SK) a nema ESP,radio na MP3 atd. A to si mozes porovnat s viacerymi europskymi znackami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a co modifikacie?

Zaujimalo by ma, ci bude mozne si skombinovat prvy vybavy ako clovek chce, t.j. vziat zalkad LX, a doplatit si veci ktore tam chcem mat navyse. Obavam sa, ze korejcania pojdu v tomto "japonskou cestou" a bude sa dat zakupit len niektory z uvedenych modelov, bez vacsich uprav...
.
Inak rad by som vedel, ako dosiahli u 1.6 CRDi VGT dve vykonove varianty: 66/90 a 84/115
.
btw, 115 koni pri motore 1.6 diesel, to sa mi zda prilis vela na tak maly motor...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

noo...

napriklad pevgeot 1.6 hdi ma 110k...takze nic az tak nevidane..a ako dosiahli dve vykonove urovne? - pravdepodobne velmi jednoducho - je to ten isty motor - len maju rozlicnu riadiacu jednotku - jednoducho je softwarovo inak nastaveny - ziadna veda...ked si kupis tu lacnejsiu verziu - tak ti v niektorych servisoch spravia za 5-15 000 tu silnejsiu verziu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

alebo

je tam menej ventilov - namiesto 16 len 8. Ale to dokazu v kazdom dobrom servise az 10-20 tisic urobit - a bude silnejsia verzia ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a zaroven bude aj po zaruke na motor
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

myslim ze keby si sa aspon trochu vyznal v autach tak by si to mohol vediet...staci citat clanky a sledovat vyvoj...potom by si sa nepytal take hluposti...VW mal (ma) pri motore 1.9TDi výkon od 90 do 150 koni (precipovanim sa da dosiahnut az 200k)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty keby si vedel citat, pochopil by si, ze je rozdiel 1.6 a 1.9, a taktiez je rozdiel CRDi a TDi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty si zas precitaj na co som reagoval...dal som len priklad a neporovnavam to, co si napisal
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Parametre

Ano, 1.6 CRDi ma 115 konskych sil a 260 Nm. Je to 16 venil, DOHC, turbodiesel s veriabilnou geometriou lopatiek a AGR, Common Rail II.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Sorry

tusim EGR...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

TAKZE KIA SA STAVA NEPREDAJNOU.

TAKZE KIA SA STAVA NEPREDAJNOU. KOREJEC ZA 500 tisic.....TO JE TOTAL PRESTRELENE. TOYOTA COROLLA SA DA KUPIT V SLUSNEJ VYBAVE ZA PODOBNU CENU. JAPONCOM VERIM VIAC AKO KOREJCOM.......KIA NIKDY NEROBILA AUTA, KTORE BY VYHRAVALI TESTY, ALE CENY TAKE MAJU.ROVNAKO NOVY MODEL PREDAVAT ZA TAKU CENU JE ODVAHA.....STACI OBJAVIT JEDNU CHYBU NA KII A HODNOTA ZNACKY KLESNE NA UROVEN MADE IN CHINA :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE:

Inak CAPS LOCK sa dá aj vypnúť, keby si nevedel, netreba na seba upozorňovať takto. Ale z časti máš pravdu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Corolla za podobnu cenu? Kde???
5-dverovy hatchback Corolla v najnizsej vybave s motorom 1.4 VVT-i (71kW/97k) je za ~19300,E (to je asi 685000sk). To je asi o 180tisic Sk viac, ako za Cee'd 1.4 CVVT (77/105) v strednej EX vybave. Tomu ty hovoris "podobna cena"?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Porovnavaj inac SK a SK ...
Na SK je cena za Corollu 559 900 Sk
To je za model Terra ktory ma aj manual klimu.
Ci volaco mi uslo??? nemam dojem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lol

porovnavas neporovnatelne, ked corola prisla na trh bola drahsia a terra je akciovy model. Kazdopadne dokonca najlacnejsia "rozumna" alternativa Corolly. Ceed je priblizne o 150tis lacnejsi, to je fakt. Povedal by som to takto:

Ceed, lepsie jazdne vlastnosti, podobne parametre, novinka, 150tis lacnejsie, korejec = 85 bodov (moje subjektivne hodnotenie)

Corolla, osvedceny model, nizka poruchovost (aj ked par znamych chyb ma), vybehovy typ, predrazene = 80 bodov

Ceed>Corolla

Za 430tis je to kupitelne urcite viac ako fabia. Kebyze kupujem teraz auto tak nevaham (ak som podnikatel a kupujem si auto na 3 roky a na peniazoch az tak nezalezi tak si to nekupim, ale ak som rodinka a kupujem auto na 10 rokov tak je to terno!...za 10 rokov to bude mat aj tak rovnaku cenu ako Audy TT) Dokonca ten diesel....tsss, nadhera...skoda ze uz mam auto. Uz sa tesim kedy sa nase ulice "presatia" z okukanych fabii a oktavok do tychto krasavcov.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto