SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Porovnávací test - Škoda Roomster, Nissan Note, Opel Meriva (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

skvely PR pre znacku SKODA

toto je tak nechutne PR pre roomstera.
pripada mi to ako porovnavat hrusky , avokado a pomarance.
ak chcete naozaj normalne porovnanie , porovnavajte SKODA ROOMSTER s RENAULT KANGOO , FIAT DOBLO , PEUGEOT PARTNER alebo CITROEN BERLINGO ....
To su auta rovnakej kategorie.
uz sa tesim na dalsie porovnavanie na SME
napr.ROLLS ROYCE , FERRARI , PORSCHE a SKODA FABIA a ako obvykle vyhra opat SKODOVKA......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Obavam sa,

ze si trafil klinec po hlavicke. Ja sa vzdy zabavam, ked vidim testy skodoviek: vzdy su hovadzky dobre a kazdy Slovak by si ich mal kupit. Najviac sa mi paci, ked chvalia "skodovacke" agregaty. Tie, co za nieco stoja, su vylucne z produkcie VW, ale o tom je zvycajne taktne ticho. Embeckarske motory, ako napriklad 1.2 HTP su fakt skvosty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K tomuto príspevku len toľko. Ešte raz si dobre prečítaj odsek o motoroch a moje predošlé články o Škode Roomster (napr. prvá jazda) - taktiež pasáže o motoroch.

Viac nemám čo dodať
autor testu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mily pan autor.

pokial by sme sa bavili o novej oktavii.. nemam problem sa jej zastavat.
pokial sa bavime o fabii I. - detto. mam kombika s trojhrncekom 1,4tdi a som spokojny.
mozete prosim ale naozaj prestat nehanebne vychvalovat nevychvalitelne? ci uz ide o zRuudster alebo novu Fobiu?
ked raz nieco vyzera ako prva multipla je mi za prve uplne jedno co do toho date a za druhe ked do toho naozaj date 1,2mfp (mam f pici) so silou styri poniky tak je to vysmech.
okrem toho uzasny priestor nieje vsetko!!!
niektori by sme radi v zakladnej vybave minimalne 2xAirbag, ABS, el. okna a pripadne nieco k tomu... tento verkel s touto vybavou ale bude stat dobe cez pol mega...
povedzte mi prosim opat.. PRECO SA TOHO DO BOHA TAK ZASTAVATE?!?! dovolujem si tvrdit ze ste zaplateni. neurazte sa ale je to tak a stojim si za tym. ako som uz napisal, mam fabiu, octavia je podla mna super.. ale ked to mienite robit takto okato aj na tychto hruzach.. SERIEM VAM NA VASE HODNOTENIA, KUPIM SI AUTO LEN PODLA SEBA!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skoda Roomster je DODAVKA !!!! NIE OSOBNE AUTO
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pripájam sa k autorovi testu

Páni skúste si prečítať naše články napr. testy tak, že budete vnímať všetko komplexne a nie iba cez svoj jednostranný pohľad. A tiež by ma zaujímalo, koľkí ste na Roomsteri jazdili, najmä v porovnaní s konkurenciou. Vy čítate to, čo chcete a nie to, čo je napísané ale k tomuto druhu schizofrénie nemám čo dodať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prepac,

ale o tom, ze ide o motor VW som v texte nenasiel ani slova... Takze trvam na tom, ze skodovacke motory su nanic, jedine, ktore su v skodach dobre, su z produkcie VW. A o tom si taktne pomlcal - ci tvoj kolega. Viac nemam co dodat... Vlastne ano: nemuseli by ste byt taki precitliveni, pani redaktori.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Musím sa priznať, že iné ako negatívne reakcie na výsledok tohto testu som ani neočakával, lebo na Slovensku z princípu platí, že čo je najpredávanejšie je najviac kritizované. Už som raz spomenul, že akoby sme nechceli dopriať Škode úspech, pritom veľká časť našich motoristov jazdí vo vozidlách so znakom Škoda na prednej kapote. Ale to je v poriadku. Mimochodom dovoľte jednu zaujímavú skúsenosť. Nedávno sme vyrábali porovnávací test s Kiou Cee´d, ktorého sa zúčastnili VW Golf, Ford Focus, Opel Astra a samozrejme Škoda Octavia. K tomuto testu sme prizvali aj niekoľko laikov, teda čitateľov. Na moje prekvapenie po Kii Cee´d mali všetci najväčší záujem o Octaviu. Osobne ma to trochu prekvapilo, keďže v každom materiáli o Škode sa stretávam s toľkou kritikou. Najzaujímavejšie na celej veci pritom bolo, že každý ju zaradil do prvej trojky svojho osobného hodnotenia. Toľko na úvod.
Teraz sa budem snažiť odpovedať na jednotlivé otázky.
Takže ku konkurentom.

Roomster vznikol prvoplánovo ako osobné auto a nie ako dodávka. To je prvý veľký rozdiel medzi ním a vozidlami ako Kangoo, Berlingo a pod. Poznáte to minimálne podľa vnútornej akustiky a jazdných vlastností. Má oveľa lepšie odhlučnenú kabínu aj podvozok a v správaní na ceste sa naň nechytá žiaden z vami menovaných konkurentov.
Okrem toho zaradeniu do testu s Merivou a Note nám nahráva aj konkepcia Roomsteru. Všetky tri autá vychádzajú z platformy malých automobilov - Roomster má prednú polovicu auta vrátane prednej nápravy totožnú s novou Fabiou, Meriva vychádza z Corsy a Note je postavený na spoločnej podlahovej plošine s Renaultom Modus.

autor testu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

azl,

napisal si to tym pakom velmi dobre, mozu sa vsetci aj dokakat, ale Roomster ako auto pre mlade rodiny je vylozene krok spravnym smerom ( a to nie som skodovkar, jazdim sukromne na Toyote Corole a pracovne na Opli Vectra)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Že auto za 570 tis.Sk pre mladé rodiny? Dobre si ma pobavil. Pre mladé rodiny by bolo auto max. za 300 tis., inak je to nezaplatitelné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Baldi,

ja som netusil, ze za to chcu 570 litrov ... Opravil si ma spravne. Mal som pocit, ze to auto moze stat tak o 120 menej ... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skoda Roomster je take iste osobne auto ako Peugeot Partner , Renault Kangoo , Citroen Berlingo alebo Fiat Doblo.
mate pravdu v tom ze osobne automobily su Nissan Note a Opel Meriva.
ale Roomster je dodavka , ved aj sama skoda pisala ze je to auto pre zivnostnikov.
Ano , roomster ma skvely podvozok , ale ma aj ubohy motor
1.2 Hovno To Pojde , ktori pri predbiehani na dialnici je vyslovene nebezpecny.
P.S. pan Redaktor , nikto ma nepresvedci ze tento clanok nie je PR pre Skoda Roomster.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Máte pravdu. Nikto Vás o tom nepresvedčí, lebo Vás je zbytočné o niečom presviedčať. Nieviem čo Vám Roomster urobil, ale muselo to byť niečo strašné...

Pokiaľ ide o mňa, s čistým svedomím Vám môžem garantovať, že výsledok testu je názor celej našej testovacej skupiny a nebol nijak a ničím ovplyvňovaný. Zásadne si od importérov nenechávame rozprávať do výsledkov testov, lebo inak by naša práca nemala význam a ani by nás nebavila. Je mi jasné, že teraz Vás toto vysvetlenie neuskopojí, ale keď nás budete sledovať dlhšie, možno dospejete k inému názoru.

Mimochodom neviem prečo sem neúnavne pletiete motor 1.2 HTP, keď my sme testovali 1.6.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pan redaktor,
k tym sprostostiam,ktore ste popisali o Roomsteri len strucne:
Vratme sa k hodnoteniu tohto najgenilnejsieho auta na svete tak o rok.
Ked uz aj Skodovka prizna,ze s Roomsterom mali ist na potrat uz v tehotenstve.To auto je "geneticky poskodene".A nic na tom nezmeni ziadna platena reklama.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A to Vám kto povedal ?

Teda zo Škodovky. Inak mám nápad. Skúsme urobiť porovnávací test, kde prizveme Vás pisálkov internetových , zoženieme roomster a iné autá a môžeme jazdiť, aby ste získlali reálny obraz nie iba dojem z dizajnu , ktorý mám aj ja rozapčitý, ale mám pocit že si vidím aj ďalej ako na koniec nosa a dokážem auto vnímať komplexne nie iba cez dizajn.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ako nápad je to dobré...

len si myslím, že väčšina kritizujúcich sa nevie povzniesť nad svojim opovrhovaním Škodovkou. Priznám sa, prvú Škodu (Ak nerátam autoškolu v 86) som riadil v roku 1997 Felíciu. Ale dnešné Octavie, Fabie sú plne konkurenčné ostatným automobilom, a ceny sa určujú štatisticky, takže sa ani nečudujem cenám nových Škodoviek. Mimochodom v apríli sme kúpili Octaviu Combi N1 TDI PD za cenu cca 509 000 SK v top výbave. Nechali sme premerať výkon a z továrne mala 88kW. Dnes má 104,8kW. Auto s takýmto výkonom za takúto cenu vôbec nie je zlá kúpa. V novembri sme mali zapožičané Roomstera a Merivu, oba dieselové, a voľba padla jednoznačne na Roomster, jediné mínus úzke predné sedadlá
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Počuj, ty máš veľmi veľký problém, že? Prečo máš ty potrebu presviedčať iných o tom, že to auto je najhoršie na svete? Sedel si v ňom vobec? Jazdil si s Roomsterom? Aby som ti ušetril žlč - Roomster sa mi nepáči, ani trochu. Ale to je vzhľad. V zbytku sa možem plne stotožniť s autorom článku. A hádaj čo, nielen s ním, pretože ak by si otvoril tie svoje zaslepené očká, tak by si zistil, že kdekoľvek bol Roomster testovaný, tam mal výsledky výborné. O tom potrate si snívaj ďalej, ale zasa - stačí otvoriť očká a zistíš, že na západných trhoch, hlavne v SRN, je Roomster predajným hitom a Škodovka chce zvýšiť výrobu. Tak pac a pusu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ze predajny hit :----------------)

takychto expertov na automobilovy trh tu uz bolo - minule ktosi napisal, ze skoda patri medzi najpredavanejsie znacky v europe. Potom som videl statistiku v HN - v prvej sedemnastke (potial bola ta statistika) skoda nebola...
.
Ak si to v Nemecku kupuju starnuci CSSR emigranti a nejaky dederoni, este to neznamena, ze je to v SRN predajny hit. Aky uzasny podiel na trhu ma teda roomster?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty si šikulka, že? Profiekonóm určite. Jabĺčka s hruškami porovnávať totiž nedokáže len tak niekto...reč čísel - rok 2006 predaj áut Škoda - 556tis ks, čo je rekord. VW Group predaj 2006 5,5mil. ks., podiel na trhu 18%, porovnaj s údajmi dole. Takto by sa dalo pokračovať ešte dlho. Ja chápem, že pre chrústika ako ty sú smerodajné jedine čísla ako 60-90%, takže vysvetľovať ti a dokazovať nemá príliš veľký význam...
Nejsilnějším odbytištěm značky Škoda se v prvních devíti měsících roku 2006 ukázala být západní Evropa. Pro vůz značky Škoda se v tomto regionu rozhodlo celkem
229 051 zákazníků, t.j. o 8,4% více než v loňském roce. V Německu se přitom podařilo dosáhnout kumulativního tržního podílu ve výši 3,5%. S 12 094 prodanými vozy v měsíci září a tím také nejlepším měsíčním výsledkem všech dob, činil podíl
na německém trhu dokonce 4,1%. Ve Španělsku pokračoval růstový trend z roku 2005; za období leden až září 2006 tu bylo prodáno 18 533 vozů, o 11,9% více než loni. Také ve Francii, Švédsku, Řecku, Belgii a v dalších západoevropských zemích byly výsledky předešlého roku podstatně překročeny.

Ve střední a východní Evropě Škoda v prvních třech čtvrtletích dodala Škoda Auto zákazníkům celkem 152 829 vozů, t.j. o 12,5% více než v loňském roce. Velmi silný růst byl zaznamenán zejména v Rusku, Rumunsku a Pobaltí; i v těchto zemích bylo
v září dosaženo rekordních měsíčních výsledků. V České republice značka Škoda opět s převahou potvrdila svoji vedoucí pozici na trhu v segmentu osobních vozů.

Výsledek před zdaněním skupiny Škoda Auto k 30.09.2006 činil 10,6 mld CZK (+56,6% v porovnání s předchozím rokem) a dosáhl tak opět rekordní úrovně. Výsledek po zdanění za devět měsíců letošního roku představuje částku 8,35 mld,
což je o 60,6% více než za stejné období roku 2005.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto