SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Fiat Bravo – prvá jazda (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

hmmmmmmmmmmmmm na fiat very good
 
Hodnoť

Pol milióna?

Pri Stille to tiež prehnali s tou cenou, ak nechajú základ na tých 15tis. euro, tak má veľkú nádej skončiť ako Stillo. :-/
 

:-)

casy ked auto stalo pod pol miliona alebo 15 tis E su prec...
 

Nie je to pravda

Pod pol miliona s klimatizaciou kupis Renault Megane, Ford Focus, Peugeot 307, Opel Astra a aj dalsie - vymenoval som len nieco z Ceckoveho segmentu. Len netreba pozerat cenniky ale ist sa spytat rovno k predajcovi.
 

:-0

asi ano, akurat v pripade Opel, Peugeot, Renault by som asi s kupou vahal :-)
 

 

Chod sa opytat manzelky, mozno Ti nieco posepka, podpapucak
 

:)

to som nepochopil
to bolo akoze vtipne alebo o com ?
 

a k predajcovi

sa nemozem ist spytat, kedze nie som na Slovensku, kukol som cennik na Focus, 1.6 je tam za cca 559 000, predajca mi to da pod 500 000 ?

 

focus

http://ford.sk/data/cennik/4%20FOCUS/Focus%2007-01.CH.pdf
 

499 000

ok pod 500 000 :)
 
Hodnoť

Krasny Fiat....

...vyrobili konecne po dlhom case taliani. Ved dizajnu udavaju ton uz niekolko desatroci...konecne sa pochlapili a po niektorych nezmyselnych vystrelkoch priniesli nadherne auto.
 
Hodnoť

ehm...

No, Stilo sice naozaj nebol ziadny velky predajny uspech, ale ani Bravo/Brava. Rozhodne to nebol ziadny uspesny model, skor prepadak, podobne ako Stilo. Poruchovost motorov na Brave bola povestna, a bola to aj jedna z pricin, preco Fiat docasne opustil nazov "bravo/brava" uz po 1 generacii aut. Pritom Stilo z Brava vychadzalo, hoci namiesto bravackych oblych tvarov vtedy nasadili hrany. Dnes sa Fiat vracia k nazvu Bravo dufajuc, ze sa na rovnako mizerne "uspechy" stareho Brava uz zabudlo. No uvidime, ako im to vyjde...
 
Hodnoť

dokedy

"Spomienky na staré časy lesklých a tvrdých plastov vyvolávali len panely okolo spínačov na ovládanie okien vo dverách"
.
dokedy budu novinari spominat klise, ze stare casy fiata? Ved uz stilo ma lepsie (subjektivne kvalitnejsie a estetickejsie) urobeny interier ako novinarska-kvazi-meta vw golf V.
Fiat byvaval hrozny srot, ale to uz je dekada, kedy to skoncilo.
Nasi novinari sa bohuzial nedokazu oslobodit od klise ako vw=kvalita, audi=sport, fiat=srot
 
Hodnoť

fiat

Dovod preco v post-komunistickych krajinach je Fiat zaznavaný je z casti i ten, ze za komunizmu to boli viac menej jedine "zahranicne auta", ktore sa sem vozili. Samozrejme hrdzaveli a boli poruchove, presne tak ako ich konkurenti, (napr. Golf II, Audi 80, Opel kadett, Peugeot 205, Reanult 17,19....) Preto ma si ludia v podvedomi spajaju Fiat s Unom, alebo este aj s Ritmom... :)) Pricom sa vozia na 120 s rovnakym rokom vyroby a to sa proste neda porovnat...
Ja osobne mam Stilo (3dv.) a mozem povedat ze, je to velmi podcenovane auto. Motoricky vyborne, ma komfortny podvozok a dostatok priestoru, spickove odhlucnenie. Co sa tyka tych omielanych plastov, VW Golf IV rovnaky rok vyroby je na tom s opotrebovaním interieru ovela horsie (ma ho kamos). Design 5dv. modelu bol vsak nepodareny a preto aj predaje neboli take dobre (inak design Stila robil Magna-Steyr v rakusku tak to tak aj vyzera). Nove Bravo je designovo opat talianske (chvalabohu) a uvadza preplnane benzinove motory T-JET, ktore plne nahradia atmosfericke a ponuknu tak lahsiu alternativu k naftovym "super-šetričom".... Prajem uspech... :)
 


Najčítanejšie na SME Auto