Taurus 2x2 na prvý pohľad upúta najmä rozmernými 30 cm širokými pneumatikami. Zaujímavý je však aj kvôli pohonu oboch kolies, nízkej hmotnosti či možnosti pomerne rýchlo (vraj do piatich minút) ho rozobrať na menšie časti a jednoducho prepraviť v kufri väčšieho auta.
Tento terénny motocykel ruskej výroby váži 89 kg, ak však chcete do výbavy aj štartér s batériou a led svetlom treba počítať so štyrmi kilami navyše.
Pohyb v blatistom teréne či na snehu uľahčia robustné 25-palcové pneumatiky, v ktorých by tlak nemal byť vyšší ako 0,21 baru. Pneumatiky svoju úlohu zohrajú aj vzhľadom k tomu, že motocyklu chýba odpruženie.
O pohon sa stará štvortaktný motor Honda GX-210 s výkonom sedem koní, ale výrobca vyzdvihuje možnosť nahradiť ho iným ultraľahkým motorom v závislosti od toho, aké sú požiadavky zákazníka na výkon a hmotnosť motorky.
Pri menšej pohonnej jednotke, ako je tá od Hondy s objemom 210 ccm, tak Taurus 2x2 nemusí byť ťažší ako 60 kg.
Off-roadový stroj je ďalej vybavený 2-stupňovou prevodovkou a 4-litrovou nádržou. Tá poskytne dostatok paliva na 2-3 hodiny prevádzky. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 35 km/h.

Taurus 2x2 vznikol najskôr v dielni konštruktéra Alexandra Y. Zinina, no keďže našiel v Rusku viacero fanúšikov, dostal sa po viacerých vylepšeniach do sériovej výroby.
Hotových je už niekoľko desiatok kusov, za každý si výrobca účtuje 1700 dolárov, čo je v prepočte približne 1500 eur. Zatiaľ sú určené len pre ruský trh, no už v novembri by sa mohli dovážať aj do niektorých európskych krajín či USA. Také sú aspoň plány.