Týmto modelom sa chce Hyundai ešte viac priblížiť k najlepšej konkurencii vo svojom segmente. Na trh sa dostane pravdepodobne v 3, 4 a 5-dverovom prevedení.
Prvou nápovedou, ako by mal nový model vyzerať, bola štúdia trojdverového športového modelu predstavená vlani vo Frankfurte(obr. vpravo). Z nej si sériový model zachoval pomerne veľa. Napríklad líniu strechy, celý bok ( ak si odmyslíme rozšírené prahy) vrátane tvaru dverí a efektne „zastrihnutého“ zadného okna, zadné veko a veľmi podobne tvarované sú tiež predné reflektory, predné svetlá do hmly v nárazníku a maska chladiča. Celkovo sa dá teda povedať, že sériový model neprekvapil žiadnou dizajnérskou perličkou. V porovnaní so svojim predchodcom ale vyzerá podstatne robustnejšie, kompaktnejšie a na pohľad lepšia stavba karosérie (malé previsy vpredu i vzadu, široký rozchod kolies) dáva tušiť, že nový Accent by si mal polepšiť aj v správaní na ceste. Ako sa na nováčika patrí, ku zlepšeniu dôjde aj v ponuke priestoru na predných i zadných sedadlách.
Ponuka motorov by mala pozostávať z troch výkonných motorov. Dva z nich sú zážihové štvorvalce. Prvý s objemom 1.4 l (70 kW/95 k pri 6.000 ot/min, 124 Nm pri 4.700 ot/min) je známy z nového modelu Getz, výkonnejšou alternatívou bude motor objemu 1.6 l (82 kW/112 pri 6.000 ot/min, 145 Nm pri 4.500 ot/min).
Bonbónikom na začiatok bude mimoriadne vydarený turbodiesel 1.5 CRDi s príjemne kultivovaným prejavom a nízkou spotrebou v silnejšej z dvoch výkonových verzií (81 kW/110 k pri 4.000 ot/min, 235 Nm medzi 1.900 – 2.750 ot/min).