SME

Peugeot predstavil nové logo, nový dizajn a auto

Francúzska automobilka chce ešte viac pôsobiť na emócie novými tvarmi a úplne novým dizajnom, ktorý stelesňuje štúdia športového vozidla SR1. Pohyb na štyroch, dvoch aj troch kolesách bude úzko spojený s elektrickým pohonom.

(Zdroj: Peugeot)

PARÍŽ. Pred pár minútami motoristický svet uvidel nový firemný znak automobilky Peugeot a tiež jej nové smerovanie v oblasti dizajnu a elektrického pohonu. Pre najbližšie roky si automobilka zvolila dva hlavné smery zahrnuté v novom slogane MOTION – EMOTION. Má ísť o vyvážený pomer medzi emóciami, estetickým vnímaním auta a pohybom budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nové logo značky je ako vždy lev, teraz priestorovo zvýraznený s hrdým kovovým leskom. V tvarovom prepojení zadnej nohy a prednej laby vidieť modernú siluetu auta vlastnú pre všetky športové modely značky. Od zajtra budú po celej Európe nasadené kampane na predstavenie nového loga , ktoré sa formovalo od čias kedy Peugeot vyrábal mlynčeky.

SkryťVypnúť reklamu

Štúdia športového auta SR1 naznačuje ako budú v blízkej budúcnosti vyzerať modely značky. Podľa hlavného dizajnéra nepôjde o princíp “copy – paste”, ale nové krivky citlivo zabudujú do každého auta. Inak musí vyzerať crossover, inak mestské autíčko a inak vozidlo strednej triedy.

Práve SR1 môže byť predvojom budúceho automobilu, ktorý v krátkom čase nahradí súčasné modely 407 a 607. SR1 na prvý pohľad pripomína Aston Martin, čo nám zástupcovia značky odôvodnili kategóriou športového vozidla triedy Grand Tourissmo . Práve tu sú isté proporcie dané.

Štúdia ukazuje, že obrovská papuľa vpredu zmizla, nahradil ju podstatne menší otvor, umiestnený vyššie. Vzniklo tým prirodzené miesto na evidenčné číslo. Rovnako pre Peugeot typické obrovské svetlomety sú užšie, pripravené na montáž LED svetiel v budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  3. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  6. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  7. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Signature vône podľa osobnosti
  2. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  3. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  4. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  5. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  6. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  7. V Malackách vybudovali čajové impérium
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 226
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 10 240
  3. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 6 454
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 801
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 272
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 487
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 315
  8. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 725
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu