PARÍŽ. Pred pár minútami motoristický svet uvidel nový firemný znak automobilky Peugeot a tiež jej nové smerovanie v oblasti dizajnu a elektrického pohonu. Pre najbližšie roky si automobilka zvolila dva hlavné smery zahrnuté v novom slogane MOTION – EMOTION. Má ísť o vyvážený pomer medzi emóciami, estetickým vnímaním auta a pohybom budúcnosti.
Nové logo značky je ako vždy lev, teraz priestorovo zvýraznený s hrdým kovovým leskom. V tvarovom prepojení zadnej nohy a prednej laby vidieť modernú siluetu auta vlastnú pre všetky športové modely značky. Od zajtra budú po celej Európe nasadené kampane na predstavenie nového loga , ktoré sa formovalo od čias kedy Peugeot vyrábal mlynčeky.
Štúdia športového auta SR1 naznačuje ako budú v blízkej budúcnosti vyzerať modely značky. Podľa hlavného dizajnéra nepôjde o princíp “copy – paste”, ale nové krivky citlivo zabudujú do každého auta. Inak musí vyzerať crossover, inak mestské autíčko a inak vozidlo strednej triedy.
Práve SR1 môže byť predvojom budúceho automobilu, ktorý v krátkom čase nahradí súčasné modely 407 a 607. SR1 na prvý pohľad pripomína Aston Martin, čo nám zástupcovia značky odôvodnili kategóriou športového vozidla triedy Grand Tourissmo . Práve tu sú isté proporcie dané.
Štúdia ukazuje, že obrovská papuľa vpredu zmizla, nahradil ju podstatne menší otvor, umiestnený vyššie. Vzniklo tým prirodzené miesto na evidenčné číslo. Rovnako pre Peugeot typické obrovské svetlomety sú užšie, pripravené na montáž LED svetiel v budúcnosti.