SME

V novom Citroene C4 Cactus sa sedí ako vo fotelke

Auto netradičných tvarov ponúka pohodlie vpredu a množstvo zbytočných doplnkov, za ktoré neplaťte. Myšlienka auta sa nám pozdáva.

Modelu C4 Catus žltá farba pristane. Príjemne prekvapili schopnosti a trakcia prednej nápravy na šmykľavom podklade.Modelu C4 Catus žltá farba pristane. Príjemne prekvapili schopnosti a trakcia prednej nápravy na šmykľavom podklade. (Zdroj: Rastislav Chvála)

Žltý Citroen C4 Cactus sme prevetrali v ťažších podmienkach, než bude zrejme bežne jazdiť. Koncepcia auta s plastom polepenou ľahkou karosériou má niečo do seba.

Najmä konštrukčná jednoduchosť by mohla zabezpečiť sľubované nízke servisné náklady. Konkrétny testovací C4 Cactus je ukážkou toho, ako možno dobrú myšlienku zabiť prepchatou výbavou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež: Vyskúšali sme Citroen Cactus, auto s nevšedným dizajnom Čítajte 

Ako uvidíte vo videu, takýto Cactus sám parkuje, má perfektnú navigáciu, automatizovanú prevodovku a pomerne silný naftový motor. Lenže tomu zodpovedá aj vysoká cena tesne pod dvadsať tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu

Pritom, model je v predaji od 12.290 eur s benzínovým motorom 1,2 Puretech (60kW) a so 16 palcovými pneumatikami.

Lepšia bude jednoduchšia verzia

Hoci základné obutie 205/55/R16 je pomerne široké k danému výkonu najmenšej motorizácie, rozhodne bude lepšie ako sedemnásťpalcové okrasné kolesá testovanej verzie.

Po natáčaní videa sme sa dostali do ťažšej situácie na rozbahnenej poľnej ceste, kde sa trakčný systém ukázal v najlepšom svetle.

Počkáme si na benzínový základ

Citroen C4 Cactus je auto s nápadom, výborným sedením vpredu a s dobrým výhľadom von. Dobre sa šoféruje, ale nechápame zbytočné výbavou prepchaté verzie s naftovým motorom a automatom.

Dúfam, že budeme môcť vyskúšať aj jednoduchšiu verziu, lebo myšlienka tohto auta nie je zlá.

SkryťVypnúť reklamu

Pôvodne sme totiž počuli o jednoduchom, ľahkom a takmer bezúdržbovom aute.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  2. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  5. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  6. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  7. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  2. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Šetrite náklady s elektromobilom
  3. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  4. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  5. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce
  6. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  7. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  8. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 12 188
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 6 972
  3. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 6 151
  4. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce 5 861
  5. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky? 3 436
  6. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 2 333
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 1 581
  8. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins 1 130
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu