Českému denníku Právo to povedal zdroj z automobilového priemyslu a tomuto termínu nasvedčujú aj chystané zmeny v organizácii výroby v Škode Auto. Tá na apríl chystá ukončenie výroby felicií, ďalšia verzia fabie by mala vyrovnať takto spôsobený prepad predaja.
Na jeseň má prísť tretí rad - luxusné a veľké automobily. Vedenie Škody teraz tvrdí, že najväčšia škodovka sa nebude volať Bohemia, napriek tomu, že ju tak dodávatelia všeobecne nazývajú. Údajne ide iba o pracovný názov a v hre sú iné možnosti, pretože označenie Bohemia sa ukazuje v niektorých jazykoch ako nevhodné (rovnaká námietka bola aj proti názvu Moldavia, ktorý bol prvým kandidátom).
Automobilka už niekoľkokrát zmenila názov chystaného auta až na poslednú chvíľu. Napríklad v 50. rokoch sa prototypy nazývali Spartak, ale sériové vozidlo potom oficiálne nieslo iba označenie 440, aj keď pre verejnosť navždy ostal spartakom. Automobil Š-1000 MB z 60. rokov sa zasa mal volať Favorit. V 80. rokoch išlo do výroby kupé pod názvom Garde, ktorý bol až neskôr zmenený na Rapid.