
Potvrdil tak progresívnu tendenciu vývoja medziročného nárastu predaja za posledné 4 roky. Medzi najpredávanejšie modely patrí Xsara (451 000, z toho Picasso 183-tis.), Saxo (290-tis.) a Berlingo (167-tis.). Aj na Slovensku posilnil Citroën svoje postavenie. Jeho trhový podiel bol 2,45 % a nárast oproti roku 1999 predstavoval 17 %. Aj napriek veľmi nepriaznivej predajnej situácii pred založením spoločnosti Citroën Slovakia dosiahol celkový predaj vozidiel počet 1480. Rok 2000 bol pre Citroën veľmi významným rokom uvedením nového modelu Xsara Picasso a modernizovaného modelu Xsara, ale aj tým, že zaviedol multiplexnú technológiu, ktorá umožňuje rozšíriť škálu nových funkcií u vozidiel Xsara, Berlingo a pripravovaného modelu Citroën C5, vyvinul systém hydropneumatického pruženia tretej generácie Hydractive 3 a nové prvky architektúry automobilu Citroën C5.
Autor: gld