Slovenský klubový tím na Šesťdňovej štvrtý

Medzinárodná šesťdňová motocyklová súťaž sa skončila pred vyše týždňom, pre nedostatok priestoru v prílohe Auto moto sme sa jej nemohli venovať. Preto sa k nej vraciame teraz

. V hlavnej súťaži Slovensko zastúpenie nemalo. V nej v domácom  prostredí v juhofrancúzskom Brive La Gaillarde triumfovali Francúzi a  po 13 rokoch si pripísali prvé víťazstvo. Druhí boli Taliani a tretia priečka patrila Španielom. V súťaži juniorskych tímov zvíťazili Taliani pred Švédskom a Španielskom.

Naši jazdci Jaroslav Katriňák na stroji VOR, Radek Matoška na Husabergu a Ján Hrehor na KTM vo farbách klubového tímu Raven Slovakia bojovali v klubových družstvách a usilovali sa v záverečný šiesty deň zaútočiť na bronzovú priečku. Za  Club France ll strácali necelých 15 sekúnd. Útok nevyšiel, po problémoch Hrehora a Matošku chýbalo našim v cieli 5 sekúnd, a tak skončili štvrtí. Katriňák skončil v sobotňajších pretekoch vo svojej triede štvrtý, v celkovom hodnotení 12.

Výsledky – Trophy tímy: 1. Francúzsko, 11:16,14,2.Taliansko,  +8:16,36, 3.Španielsko, +13:27,87, 4. Austrália +16:09,76, 5. Česko +17:41,28, 6. USA +34:39,31,7. Nemecko +36:44,35, 8. Švédsko +49:40,40.

Trophy juniori: 1. Taliansko 12:04,97, 2. Švédsko +3:18,11, 3. Španielsko +4:50,12.

Klubové tímy: 1. Club France I, 18:07,06 min, 2. Kangasalan Mootorikerho +1:45,16, 3. Club France ll +3:33,73, 4. Raven Slovakia (Hrehor, Matoška, Katriňák) +3:38,08.

Trieda do 125 cm3: 1. Marc Germain (Fr.) 2:16:17,45,... 23. Ján Hrehor (SR) +6:51,92. Štvortakty do 400 cm3: 1. Mario Rinaldi (Tal.) 2:16:46,43,... 5. Radek Matoška (SR) +2:35,80

Štvortakty nad 500 cm3: 1. Mika Ahola (Fín.) 2:13:20,73, ...10. Jaroslav Katriňák (SR) +6:32,24.
                  

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 931
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 221
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 752
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 14 945
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 840
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 344
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 110
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 520
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 777
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 685

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

ŠPORT

Sagan skončil v štrnástej etape štvrtý, po skvelom závere vyhral Fraile

Opäť zvýšil náskok v bodovacej súťaži.

Stĺpček Osmelené

Od mladosti mám problém s alkoholom a neviem si pomôcť

Som abstinent, aj keď nemusím.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.