informácií Združenia automobilového priemyslu (ZAP), z ktorých možno zároveň konštatovať medzimesačný pokles predajnosti o 26 %.
V januári tohto roku sa najlepšie predávala značka Škoda, ktorá mala s počtom 2305 predaných vozidiel 55,82-% podiel. Za ňou nasledoval Volkswagen, ktorý sa tak dostal pred značku Daewoo, tradične sa umiestňujúcou na druhej pozícii, a s počtom 276 predaných osobných a malých nákladných automobilov sa podieľal na celkovej januárovej predajnosti 6,68 %. Nasledoval Peugeot (5,4 %) a za ním kórejská automobilka Daewoo (4,43 %), ktorá však medzimesačne zaznamenala pokles až o 50,8 %.
Januárový predaj malých nákladných automobilov oboch kategórií N1 (do dvoch ton a 2-3,5 tony) dosiahol 416 kusov. Najviac preferovaná bola značka Peugeot pred Citroenom a Daewoom. Pod kategórie N2 (3,5-6 ton a 6-12 ton) a N3 (12-18 ton a nad 18 ton) spadalo v januári tohto roku 150 predaných nákladných automobilov. Oba autobusy, ktoré si v januári vyzdvihol ich užívateľ, boli kategórie M3, teda nad 6 ton, a ich výrobcom bol Mercedes.