mobilov dosiahla značka Škoda s 48,29 %, čo predstavuje 54 571 predaných vozidiel. Vyplýva to z údajov, ktoré zverejnil Svaz dovozců automobilů.
V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roku automobilka Škoda predala o 619 vozidiel menej a jej predaj sa znížil o 1,12 %. Na druhom mieste na českom trhu v súčasnosti figuruje značka Renault, ktorá predala 6372 kusov. Pre značku to znamená pokles predaja oproti rovnakému obdobiu roku 2002 o 4,94 %. Ďalej nasleduje Peugeot s 6 319 predanými vozidlami, čo znamená nárast o 70 áut, teda o 1,12 %. Štvrtý skončil Volkswagen s 5 790 predanými automobilmi, čo je nárast predaja o 3,1 % a piaty Opel, ktorý v sledovanom období predal 5 006 áut, čo je nárast o 12,95 %.
Ľahkých úžitkových vozidiel sa v ČR v sledovanom období predalo celkovo 12 156. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2002 to znamená nárast o 26,66 %, teda o 2 559 vozidiel. Najúspešnejšou predávanou značkou ostáva dlhodobo značka Ford s predajom 2 272 vozidiel tejto kategórie, s podielom na trhu 18,69 % a nárastom predaja o 19,89 %. Druhé miesto obsadila značka Volkswagen, tretí je Citroën. V porovnaní s minulým rokom zaznamenali najväčší nárast predaja značky Toyota a Suzuki. Naopak, horšie ako vlani si počínali Mazda a Lada.