SlovBus v súčasnosti čaká na ukončenie ich homologizácie, ku ktorej by malo dôjsť ešte do konca tohto mesiaca.
Náklady na takto upravený autobus sú podľa slov riaditeľa spoločnosti Mikuláša Tancára o 300 000 až 400 000 Sk vyššie. Na základe porovnania cien zemného plynu (približne 10 Sk za kubík) a nafty (asi 30 Sk za liter) však M. Tancár konštatoval, že prevádzkové náklady takéhoto autobusu sú trikrát nižšie.
SlovBus realizuje prestavbu motorov v spolupráci so Slovenským plynárenským priemyslom (SPP), pričom homologizáciu autobusov vykonáva nezávislá organizácia pre technické kontroly a skúšky vozidiel Slovdekra, s.r.o., Bratislava.
Do výrobnej náplne spoločnosti SlovBus patria prímestské, diaľkové autobusy i autobusy na zemný plyn.