Fiat Panda bol zvolený za automobil roka 2004

Paríž 18. novembra (TASR) - Automobilom roka 2004 sa stal nový Fiat Panda, Rozhodla o tom porota európskych automobilových žurnalistov, informuje v dnešnom ...

Paríž 18. novembra (TASR) - Automobilom roka 2004 sa stal nový Fiat Panda, Rozhodla o tom porota európskych automobilových žurnalistov, informuje v dnešnom vydaní francúzsky odborný časopis L'Automobile Magazine.

Fiat Panda získal v súťaži 281 bodov, druhú a tretiu priečku obsadili s rovnakým počtom 241 bodov Mazda 3 a Volkswagen Golf.

Z 35 áut vybraných do širšieho výberu postúpilo do druhého kola spomedzi vozidiel, ktoré sú komerčnými novinkami dostupnými pred 1. decembrom v najmenej piatich krajinách Európy sedem áut. Okrem už spomenutých Fiat Panda, Mazda 3 a Volkswagen Golf, je to Toyota Avensis (219 bodov), Opel/Vauxhall Meriva (213 bodov), BMW Série 5 (144 bodov) a Nissan Micra (111 bodov).

Panda je v poradí ôsmym vozidlom zo stajne Fiatu, ktoré sa stalo autom roka od založenia ceny v roku 1964. Naposledy to bol v roku 1996 Fiat Bravo/Brava.

Cenu roka 2003 získal Renault Mégane.

Auto, ktoré ašpiruje na cenu, musí patriť k novinkám roka a mať perspektívu dosiahnuť ročný predaj v Európe najmenej 5000 kusov. Exkluzívne, avšak málo predávané modely, ako Rolls-Royce alebo Bentley, sú zo súťaže vylúčené.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  3. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018
  7. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  10. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  1. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  2. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  3. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  4. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  5. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  6. Accessible Urban Living
  7. RPSP – A good intention ruined by execution
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  10. Riešenia pre hnedú planétu
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 10 072
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 5 830
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 765
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 2 795
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 204
  6. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 2 071
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 840
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 504
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 428
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 357

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Róbert Bezák: Radi počúvame, ako niekto vyrieši naše problémy

Možno je to taká diagnóza spoločnosti, že je schopná si kohokoľvek zvoliť. Som z toho smutný.

DOMOV

Dobré ráno: Trump obišiel spojencov, uznal Jeruzalem

USA môžu zničiť mierové snahy.

KOŠICE KORZÁR

Raši: Pre EEI nie som župan. Treba s ňou skončiť

Z ničoho sa urobila megakauza, sťažoval sa primátor.

Neprehliadnite tiež

Vjazdy do Bratislavy sa upchali, vodiči stoja v kolónach

Pri ceste do práce treba počítať s polhodinovým zdržaním.

Dopravná hádanka: Môžete sa otočiť v zákaze odbočovania?

Vodička sa pýta, či pokutu dostala oprávnene.

Druhý najpredávanejší Peugeot sa vyrába už 30 rokov

Po dávnom odchode z Európy sa model 405 ďalej vyrába v Iráne.

Silný vietor a sneh komplikujú dopravu

Uzatvorené sú viaceré horské priechody.